Rengeteget költöttünk az eMAG-on idén farsangkor
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/02/Kepernyofoto-2023-02-25-11.49.16.png)
Vége az idei szezonnak is
Éves szinten az eMAG.hu-ról mintegy tizenötezer jelmezt és maszkot rendelnek a magyar vásárlók, 2022 során tizenöt százalékkal több ilyen termék fogyott, és mintegy húsz százalékkal, közel százmillió forintosra emelkedett a forgalom az előző évhez képest.
Az idei farsangi szezon során a gyerekekre tervezett jelmezekre és maszkokra költöttek magasabb összeget, átlagosan bruttó 8500 forintot az eMAG vásárlói, a felnőtteknek szánt farsangi öltözékek átlagára 56 százalékkal alacsonyabb, 3700 forint volt (az összes terméket lefedő farsangi átlag így 6100 forint).
A gyerekekre tervezett kosztümök közül a filmes jelmezek (Pókember, nindzsa, Sonic, a sündisznó, Harry Potter és Twilight), illetve a klasszikus állatfigura-jelmezek (pillangó, macska, katica, stb.) voltak idén a legnépszerűbbek. Az eladott jelmezek nagyjából 60 százaléka volt lányoknak, 30 százaléka fiúknak való jelmez, a maradék pedig uniszex kivitel.
A felnőtt jelmezek közül a szakmákhoz kapcsolódó (rendőr, pilóta, légiutas-kísérő, matróz), tematikus (Hawaii-népviseletet utánzó, kalóz, cowboy), illetve a popkult tematikájú (A nagy pénzrablás, Anonymous), illetve a ragasztás nélkül viselhető bohócorrok voltak a legnépszerűbbek, a nemek megoszlása pedig hasonlóan alakult, mint a gyermek jelmezeknél.
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >