Rengeteget költöttünk az eMAG-on idén farsangkor

Vége az idei szezonnak is
Éves szinten az eMAG.hu-ról mintegy tizenötezer jelmezt és maszkot rendelnek a magyar vásárlók, 2022 során tizenöt százalékkal több ilyen termék fogyott, és mintegy húsz százalékkal, közel százmillió forintosra emelkedett a forgalom az előző évhez képest.
Az idei farsangi szezon során a gyerekekre tervezett jelmezekre és maszkokra költöttek magasabb összeget, átlagosan bruttó 8500 forintot az eMAG vásárlói, a felnőtteknek szánt farsangi öltözékek átlagára 56 százalékkal alacsonyabb, 3700 forint volt (az összes terméket lefedő farsangi átlag így 6100 forint).
A gyerekekre tervezett kosztümök közül a filmes jelmezek (Pókember, nindzsa, Sonic, a sündisznó, Harry Potter és Twilight), illetve a klasszikus állatfigura-jelmezek (pillangó, macska, katica, stb.) voltak idén a legnépszerűbbek. Az eladott jelmezek nagyjából 60 százaléka volt lányoknak, 30 százaléka fiúknak való jelmez, a maradék pedig uniszex kivitel.
A felnőtt jelmezek közül a szakmákhoz kapcsolódó (rendőr, pilóta, légiutas-kísérő, matróz), tematikus (Hawaii-népviseletet utánzó, kalóz, cowboy), illetve a popkult tematikájú (A nagy pénzrablás, Anonymous), illetve a ragasztás nélkül viselhető bohócorrok voltak a legnépszerűbbek, a nemek megoszlása pedig hasonlóan alakult, mint a gyermek jelmezeknél.
Kapcsolódó cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Madar Norbert – a magyar piaci szereplők a Temu árnyékában csak vegetálnak
„Nem szeretem használni az e-kereskedelem kifejezést, sokkal inkább lefedi a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >