Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend szeptember 11–12. között rendezi meg a HackTheMall: a Westend élmény nevű kihívást, ahol csapatok versenyeznek egymással, hogy a technológia és a kreativitás ötvözésével formálják át a látogatói élményt.
A résztvevőknek mindössze 24 órájuk lesz arra, hogy 3–5 fős csapatokban izgalmas digitális megoldásokat dolgozzanak ki, amelyek valódi hatással lehetnek a Westend működésére – a cél, hogy a vásárlói élmény új szintre emelkedjen. A témák között helyet kapnak az okospláza-megoldások, a vásárlást forradalmasító fintech és proptech ötletek, a valóságot újragondoló AR/VR élmények, és az AI-alapú rendszerek is. A verseny különlegessége, hogy akár 20 millió látogató mindennapjaira lehet hatással a csapatok munkája – sőt, olyan formabontó megoldások is születhetnek, amelyek az egész hazai retail piacnak irányt mutathatnak. és technológiai megoldások használatával teszik izgalmasabbá a mindennapi retail élményt.
A versenyre nem csak programozók jelentkezését várják – sőt, kifejezetten előny, ha a csapat összetétele sokszínű: megmérettethetik magukat a marketingesek, UX/UI designerek, pénzügyi gondolkodók, stratégák, üzletfejlesztők vagy tartalomkészítők is. Várják továbbá azokat is, akik üzleti vagy kereskedelmi háttérrel rendelkeznek, esetleg pályakezdőként, egyetemistaként vagy startup csapatként szeretnék kipróbálni magukat valós piaci környezetben. Egyéni jelentkezés is lehetséges, ebben az esetben a szervezők állítanak össze csapatokat a beérkező pályázók közül, de akár előre alkotott csapatokban is lehet nevezni.
A 24 órás kihívás során moderátor segíti majd a csapatokat a strukturált gondolkodásban, miközben egy-egy inspiráló szakmai előadás ad lendületet a munkához. A verseny másnapján pedig egy szakmai zsűri választja ki a legígéretesebb ötleteket a csapatok helyszíni prezentációi alapján. A HackTheMall szakmai partnere a PropTech Hungary, amely a verseny során iparági szemlélettel, szakmai mentorációval is támogatja a csapatokat.
A fődíj Westend ajándékkártya csapatonként 1 000 000 Ft értékben, emellett további értékes nyeremények is várják a győztes csapatot.
„A HackTheMall számunkra nem csupán egy esemény – hanem egy stratégiai mérföldkő. Azzal, hogy egy bevásárlóközpont teret ad ennyire sokszínű és nagyhatású digitális ötletek megszületésének, új korszakot nyitunk az innovációban: ahol a valós üzleti környezet és a kreatív technológiai gondolkodás találkozik. Itt dől el, hogyan néz ki a jövő retail élménye – és mi abban hiszünk, hogy ezt közösen, ma kell megalkotni”
– nyilatkozta Pálvölgyi Patrik, az Innovációs Központ vezetője.
A verseny helyszíne a Westend Offices-ban kialakított megújult DBH közösségi iroda lesz, a jelentkezés pedig már elindult, szeptember 1-jéig lehet regisztrálni a www.hackthemall.westend.hu oldalon. A helyek száma korlátozott, így érdemes mielőbb biztosítani a helyet!
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható mobilitás a Westendben: úttörő mikromobilitási fejlesztések
A Westend bevásárlóközpont új, „Westend – összekapcsolva a várossal” nevű…
Tovább olvasom >Új vezetők támogatják a Westend látogatói és bérlői üzletágát
Budapest egyik legikonikusabb ingatlan komplexumához új vezetők érkeztek. Karácsonyi András…
Tovább olvasom >Közel 250-en képzelték el, milyen lesz a jövő bevásárlóközpontja
Lezárult a logópályázat a Westendben, amire közel 250 alkotás érkezett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Tojásválság küszöbén állunk?
Az amerikai és európai piacokon egyaránt áremelkedést tapasztalnak – a…
Tovább olvasom >