Rendhagyó koccintással ünnepelte 10. születésnapját a NaturAqua

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 09. 14. 11:45

A NaturAqua természetes ásványvíz 10 éves évfordulóját ünnepelte a 21. Budavári Borfesztiválon. 2002. augusztus végén gördült le az első NaturAqua palack a Coca-Cola Magyarország palackozóüzemének gyártósorairól, és az elmúlt évtizedben 1 milliárd liter frissítő, természetes ásványvizet hoztak felszínre a zalaszentgróti vízbázisból.

A NaturAquát ideális ásványianyag-összetétele és kellemes íze a mindennapi folyadékpótlásban és a minőségi gasztronómiában egyaránt nélkülözhetetlenné teszi. Az értékben piacvezető ásványvízről mára az is bebizonyosodott, hogy ideális választás borkóstoláshoz, fröccskészítéshez is.

„A NaturAqua 10 éves születésnapját ünnepeljük, de ez a történet jóval régebben, 14 ezer évvel ezelőtt kezdődött. A vizsgálatok szerint ugyanis kb. ennyi idős az a természetes ásványvíz, amelyet 10 évvel ezelőtt kezdtünk el palackozni Zalaszentgróton NaturAqua néven” – mondta Varga Gábor gyárigazgató.

Miért Zalaszentgrót? A Coca-Cola Magyarország fogyasztói felmérései szerint a vásárlók a tisztaság és természetesség mellett a semlegesebb ízű, alacsonyabb nátrium tartalmú ásványvizet kedvelik. A kívánalmaknak a zalaszentgróti ásványvíz felelt meg a legjobban, amelynek most is ugyanezek az erősségei.

A NaturAqua természetes ásványvíz-család az elmúlt egy évtizedben beváltotta a hozzá fűzött reményeket. „A márkázott termékek piacát tekintve együtt véve a NaturAqua három változatát – a szénsavmentest, a széndioxiddal enyhén dúsítottat és a szénsavast – értékben piacvezetők vagyunk, eladási volumenben pedig a második helyen állunk az ásványvíz kategóriában” – számolt be az eredményekről Méhler Krisztina, a NaturAqua márkamenedzsere.

Magyarországon a vendéglátásban nagy változások zajlottak az utóbbi években, amit gasztro-forradalomként is emlegetnek a szakértők. Egyre inkább előtérbe kerül a minőségi kiszolgálás, a minőségi ételek és italok, ezek tökéletes felszolgálása, és ez alól az ásványvíz sem kivétel.

Hasonló tendenciák figyelhetők meg a borfogyasztásban is, itt is a minőség iránt nő a kereslet. A borkultúra egyre inkább szerves része az életünknek és egyre többen vannak, akik érzelmileg is kötődnek ehhez. A minőségi magyar borok mellé pedig minőségi ásványvíz való. Ehhez a trendhez kötődik a NaturAqua is, hiszen a magas minőségre való törekvés, a természetesség és a tisztaság olyan hívószavak, melyek összeköthetik a márkát a borkultúrával.
Ez az oka annak, hogy a márka a 21. Budavári Borfesztiválon ünnepelte tizedik születésnapját, egyebek mellett olyan jellegzetesen magyar itallal, mint a fröccs, amelynek készítéséhez szintén ideális a kellemes és semleges ízű NaturAqua szénsavas változata. A NaturAqua fröccsökhöz a fesztiválon jelenlévő fiatal borászok, Miklós Csabi és Dúzsi Tamás kínálták az illatos, friss fehérborokat és a gyümölcsös, fűszeres rosékat, hogy a vendégek – akik saját fröccsváltozatukat is kikeverhették a helyszínen – maguk is meggyőződhessenek róla, a NaturAqua szénsavas ásványvíz fröccsként is kitűnő választás.

Tíz éve palackozzák a Coca-Cola Magyarország zalaszentgróti palackozóüzemében a NaturAqua ásványvizet. Azóta egy milliárd liter természetes ásványvizet hoztak felszínre a zalaszentgróti vízbázisból. A NaturAqua szénsavmentes, széndioxiddal enyhén dúsított és szénsavas változatokban készül. A termékcsalád 2009-től a NaturAqua Emotion ízesített ásványvizekkel bővült, amelyeket ma már hat gyümölcsös ízben kínálnak a fogyasztóknak. Az ideális ásványianyag-összetételű, ugyanakkor semleges és kellemes ízű NaturAqua a mindennapi folyadékpótlás és a minőségi gasztronómia elengedhetetlen eleme.

Kapcsolódó cikkeink