Trade Marketing Klub – POPAI konferencia 2008
Szerelmem a trade marketing – Mérhető-e a trade marketing?
2008. február 14. • Holiday Beach Budapest Wellness és Konferencia Hotel, 1039 Budapest, Piroska u. 3–5.
9.30–10.00
Lépjünk be a vásárló agyába
Előadó: Havasiné Kátai Ildikó (letöltés)
10.00–10.30
Meghalt a reklám, éljen az in-store tanácsadás
Előadó: Dr. Réti István (letöltés), a Forma Display kreatívigazgatója
10.30–11.00
Mi az, ami már mérhető?
Előadó: Tóthy Judit (letöltés), a Heineken senior group brand manager
11.00–12.00
Mit mérnek a piackutatók az in-store területéről?
Előadó: Melisek Eszter (letöltés), a Nielsen csoportvezetője,
Steigervald Krisztián (letöltés), a GfK kvalitatív csoportvezetője
(film1, film2, film3, film4, film5, film6, film7, film8, film9, film10, film11)
és Peczöli Irén (letöltés), a Szonda Ipsos üzletágvezetője
12.00–12.30
Ötletroham: kifejleszthető mérési lehetőségek
Melisek Eszter, a Nielsen csoportvezetője,
Vella Rita, a GfK üzletfejlesztési menedzsere,
Peczöli Irén, a Szonda Ipsos üzletágvezetője,
Sterbinszky Miklós, a Focus értékesítési igazgatója
12.30–13.30
Ebéd
13.30–14.00
A mérhető mérhetetlen – Külföldi POPAI gyakorlat
Előadó: Pesti Tímea (letöltés), a HL Display regionális igazgatója
14.00–14.30
Tanuljunk egymástól – praktikumok a Praktiker jövő áruházából
Előadó: Dömötör Péter (letöltés), a Praktiker marketing igazgatója
14.30–15.30
Ötletroham eredmények
Szóljon hozzá az is, aki nem akar!
A beszélgetést moderálja Benedek László, a Heineken kereskedelmi igazgatója