Trade magazin > Piackutatók első kézből – Specialitások a trade marketingháza tájáról
Piackutatók első kézből – Specialitások a trade marketingháza tájáról
Megtudhattuk, hogy
- mi lett fontos a vásárlók számára és mi nem 2018-ban?
- milyen a vörös, bíbor, kék, barna, narancs és a citromsárga vásárlótípus, és melyiknek milyen igényei, szükségletei és elvárásai vannak?
- hogyan lett tavaly a diszkont a csatornák koronázatlan királya? És ehhez hogyan változtak a fogyasztói preferenciák?
- hol mit vásárolnak és mennyiért?
- turkáljunk a fogyasztói kosárban is: vajon gyártói vagy saját márkás termékre voksol a magyar?
- mi a különbség a KPI és a KPP között, és miért célszerűbb a prediktív elemzéseket használni a döntések meghozatalában?
Előadóink voltak:
Dászkál Fruzsina, a Nielsen szenior piackutatási tanácsadó
Harcos Andrea, a Kantar-Hoffmann kvalitatív kutatási igazgatója (publikus előadás)
Hovanyecz Norbert, a SuperShop ügyvezető igazgatója
Michalis Christou, a RetailZoom Europe ügyvezető igazgatója (publikus előadás)
Turcsán Tünde, a GfK ügyfélkapcsolati igazgatója, a háztartáspanel kutatások vezetője (publikus előadás)
Képgaléria
Helyszín:
BKIK
Időpont: 2019. április 4., csütörtök 15-17 óra
További információ:
Kiss Laura, laura@instoreteam.hu +36 26 310 684
Köszönjük, hogy részese voltál a klubülésnek!
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,