2018. április 26.
TMK klubülés: Piackutatóktól első kézből
2018. április 26.
A trade marketingesek, marketingesek és értékesítési vezetők körében mindig nagyon népszerű az áprilisi Trade Marketing Klub, amikor több különböző piackutató szemszögéből láthatjuk, hogy mi történt a kereskedelemben az előző évben.
A Nielsen a GfK és a SuperShop vezetői beszámoltak arról, hogy milyen tendenciák jellemezték 2017-ben a hazai FMCG piacot, a kereskedőket, a kategóriákat, a márkákat, a fogyasztói szokásokat, preferenciákat. Megtudhattuk, hogy az X, Y, Z és további generációk milyen erőt és lehetőséget jelentenek, jelenthet(né)nek a márkagyártók és a kereskedők számára.
Megismerhettük a legfrissebb adatokat és rákérdezhetünk a piackutatók becsléseire is az előttünk álló változásokkal kapcsolatban. A klubülés időpontjában már megtörténnek a parlamenti választások. Azonnali hatását ennek még nem fogjuk látni, de megkérdeztük a piackutatókat várakozásait ezzel kapcsolatban.
Olyan információk, adatok is elhangzottak, amelyek a széles kör számára nem publikusak.
Előadóink voltak:
Kui János senior geomarketing consultant és Csillag-Vella Rita ügyfélkapcsolati igazgató, GfK
Hovanyecz Norbert ügyvezető igazgató, SuperShop
Hajnal Dóra ügyfélkapcsolati vezetőnk Nielsen neves képviselője
Helyszín: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. VI. emeleti tárgyaló
(A Krisztina körúttal párhuzamos Gellérthegy utcában könnyű parkolni).
A klubülés időpontja: 2018. április 26. 15 óra
Köszönjük megtisztelő részvételeteket!
A Trade Marketing Klub alapítói:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna