Az év legsikeresebb promóciója 2020
Lejárt a jelentkezés a 2020-as versenyre!
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között „Az év legsikeresebb promóciója” díjáért.
Nevezni az FMCG-promócióban szereplő termék gyártója/forgalmazója és/vagy a promóció kivitelezője tud. A versenyben azok az országos promóciók vehetnek részt, amelyek 2019. október 1. és 2020. december 31. között megvalósultak.
Nevezni az alábbi kategóriákban lehet:
– ÉLELMISZER
– ITAL
– HORECA
– NON-FOOD (HÁZTARTÁSI VEGYI ÁRU ÉS KOZMETIKA)
– ONLINE/DIGITÁLIS
– KERESKEDELMI
– NON-FMCG
– B2B
A versenybe nevezett promóciók sikeréről kategóriánként, a piackutatásban résztvevő vásárlók döntenek.
A promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri véleményezi. A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevételnövekedést hozóval!
A versenybe nevezett promóciók sikeréről kategóriánként, a piackutatásban résztvevők döntenek.
Idén fenntarthatósági és CSR különdíjak is átadásra kerülnek, bármely kategóriához kapcsolódva érkeznek az ilyen témájú pályázatok.
A nevezéseket kérjük, hogy 2021. március 15-ig küldjék el!
Nevezési díj: 55 000 Ft + áfa / pályázat (társnevezői díj: 45 000 Ft + áfa), amely magában foglalja 1 fő részvételét a díjátadóval egybekötött konferencián.
Díjátadás: 2021. április 29. (Mercure Budapest Castle Hill, Budapest, Krisztina körút 41-43, 1013)
További információkért írjon nekünk e-mailt: marketing@trademagazin.hu
A pályázat kiírója
A rendezvény szakmai támogatói
Együttműködő partner