Promóciók napja és „Év promóciója 2025” díjátadó
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év promóciója 2025” verseny, amelynek eredményei a témában tartott egésznapos konferencián, a Promóciók napján láttak napvilágot, április 10-én. (A prezentációk a nevekre kattintva jelennek meg)
Az idei megmérettetésre 6 kategóriában érkeztek pályázatok a márkák gyártói, lebonyolító ügynökségek, illetve kereskedők részéről. A nevezések száma minden várakozást felülmúlt, ezért a kategóriák bontásra kerültek, így végül 8 kategóriában került sor a díjátadásra, illetve különdíjak is átadásra kerültek. Az eredmények a 13 tagú szakmai zsűri értékelése, valamint a Kantar Hoffmann piackutató által 4 fókuszcsoportban történt vizsgálatok alapján születtek meg.
Az eseményt hagyományosan idén is egész napos szakmai program kísérte „Promóciós trendek és konkrét sikeres promóciós kampányok” címmel

Hermann Zsuzsanna
A megnyitóban Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője kitért az aktuális piaci helyzetből adódóan a promóciók hangsúlyos jelenlétére a kereskedelemben, és az idei megmérettetés tapasztalataira – köztük a konferencia címét is adó promóciós trendekre és konkrét sikeres promóciós kampányokra.

Barna Tamás
A nyitó előadást Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője tartotta a hazai és nemzetközi promóciók trendjéről, amelyben az európai vásárlók óvatosságát és árérzékenységét emelte ki, hiszen 54%-uk meg sem vásárol egy terméket, amíg az nem kerül promócióba. A világ különböző piacairól számos nemzetközi példán keresztül mutatta be azokat a típus kampányokat, amelyek olyan új ötleteket vázoltak fel, amelyekkel a vásárlókat, fogyasztókat megérinthetik a márkák, még egy ilyen bizonytalan, polikrízis időszakban is.

Turcsán Tünde
A YouGov ügyvezető igazgatója, Turcsán Tünde bemutatta, hogy kik, hol, mikor, mennyit és miért vásároltak promóciókban a háztartások adatai alapján. Elemzésében részletesen kifejtette a vásárlói szokások változásait, a promóciók hatékonyságát összehasonlításban a különböző piacokon, és rámutatott, hogyan befolyásolják a fogyasztói döntéseket az aktuális gazdasági környezet.

Tolnai Gábor
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója ezután részletesen elemezte az összes, idén beérkezett 29 pályázatot a fókuszcsoportokban megkérdezett vásárlók elmondásai alapján. Így megtudhatták a jelenlévők a vásárlók pozitív és negatív kommentjeit, sőt, az általuk tett javaslatokat is az egyes promóciók továbbfejlesztési lehetőségeire.
Tolnai Gábor bemutatásait követően a kategóriák nyertesei és a különdíjasai prezentálták pályázatiakat, benne elsőkézből promóciós ötleteiket, máshol el nem hangzott kulisszatitkaikat, a nyerő mechanizmusokat, és az eredményeiket.

Madar Norbert
A konferencia szakmai előadásainak sorát az PwC e-kereskedelemért felelős menedzsere, Madar Norbert prezentációja zárta. Mondhatnánk, hogy felkerült az i-re a pont, hiszen ebben az előadásban átfogó képet kaptunk a hazai és nemzetközi online piacterek (mint a Temu, Shein) működéséről, hatékonyságáról, sikereiről.

Kutasi Judit
A díjátadót és a Promóciók napja eseményt Kutasi Judit moderálta.
A Promóciók napjáról részletesen beszámolunk a Trade magazin 6-7. nyomtatott és digitális lapszámában, ahol nem csak az előadásokról lehet majd bővebben olvasni, de röviden bemutatjuk a dobogós és különdíjas promóciókat is.
Tovább a konferencia galériájához
Év promóciója 2025 verseny helyezettjei
A szakmai Zsűri és Partnereink nevében is gratulálunk!
______________________________________________________________________________________________________________________________________
A pályázatokat az adott pályázat címére kattintva tekintheti meg.
HoReCa promóciók kategória
I. helyezett
Domino Reklámügynökség Kft. és Heineken Hungária Zrt. – Töltsük együtt Turné 2024
Megosztott II. helyezett és CSR különdíjas
AnnaMax BTL Studio Kft. – A sorsukat formáló nőket ünnepli a Johnnie Walker!
Megosztott II. helyezett
Dreher Sörgyárak Zrt. – Szurkolj a Dreherrel és nyerj!
Non-FMCG promóciók kategória
I. helyezett és Fenntarthatósági különdíjas
Mastercard Magyarország Kft., Citydeals.hu, Mito Creative Zrt. és HD Communication Kft. – Mastercard GO GREENER – Fordíts a közlekedési szokásaidon!
Élelmiszer promóciók kategóra
Megosztott I. helyezett
Bonafarm/Pick Szeged Zrt. – Szurkoljunk együtt!
Megosztott I. helyezett
Rewart Creative & Digital Agency és Sole-Mizo Zrt. – MIZO – Nyerj és töltődj zenével!
II. helyezett
Univer Product Zrt. – Nyerj Pistával!
III. helyezett
Lindt & Sprüngli (CEE) s.r.o. Magyarországi Fióktelepe – Lindt LINDOR 75. születésnapi fogyasztói promóció
Trade magazin különdíjas
MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és KNK PR&Média Kommunikációs Ügynökség Kft. – A HAZAIBAN TÖBB VAN promóció
Alkoholmentes ital promóciók kategória
I. helyezett
HELL ENERGY Magyarország Kft. – XIXO – SZURKOLJ VELÜNK
Megosztott II. helyezett
HELL ENERGY Magyarország Kft. – XIXO karácsonyi promóció
Megosztott II. helyezett és Trade Marketing Klub különdíjas
POS Services Kft. & Peaktime Agency és Coca-Cola HBC Magyarország Kft. – KINLEY éves promóció
Alkoholos ital promóciók kategória
I. helyezett
Heinemann Testvérek Kft. – JIM BEAM: FEDEZD FEL KENTUCKY-T
II. helyezett és POPAI különdíjas
POS Services Kft. & Peaktime Agency és Törley Pezsgőpincészet Kft. – Törley ICE PINK promóció
III. helyezett
Törley Pezsgőpincészet Kft., Nagoo+Eight, A4C Marketing Kft. és POS Services Kft. – Palackba zárt milliók!
Kereskedelmi – nyereményjáték promóciók kategória
I. helyezett
Szerencsejáték Zrt. és Lounge Group – Lakás nyereményjáték
II. helyezett
Lidl Magyarország Bt. – 20 éve együtt minden nap! Nyereményjáték
Megosztott III. helyezett
Lidl Magyarország Bt. – Lidl 20. születésnap – Születésnapi Pontgyűjtő
Megosztott III. helyezett
Rewart Creative & Digital Agency, Penny-Market Kft. és Mastercard Magyarország Kft. – A legszebb öröm a GÓÓÓÓÓÓLÖRÖM
Kereskedelmi – élmény fókuszú promóciók kategória
I. helyezett
Molino Reklámügynökség Kft. és dm Kft. – dm Szűrőbusz
II. helyezett és Trade magazin küldöndíjas
AUCHAN MAGYARORSZÁG Kft. – Auchan Aukció
III. helyezett
METRO Kereskedelmi Kft. – METRO 30 éves születésnapi kampány
Digitális promóciók kategória
Megosztott I. helyezett
Rossmann Magyarország Kft. – Rossmann Adventi Kalendárium
Megosztott I. helyezett
Lidl Magyarország Bt. – Második TikTok témahét
II. helyezett
Screvo App Kft. – Színre lép Polip… és hoz egy játékot
III. helyezett
Screvo App Kft. és Bunge Zrt. – Eleplant – A legfinomabb válasz! & Fedezd fel az Eleplantot és nyerj!
______________________________________________________________________________________________________________________________________
A verseny kiírója:
A rendezvény szakmai támogatói:
Együttműködő partner:
Támogatók: