Megvannak az idei Fenntarthatóság Szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin ötödször hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot, és immár hagyományosan, az FMCG szakma legnagyobb konferenciáján, az ötnapos Business Days konferencián kerültek átadásra a díjak szeptember 25-én.
A Trade magazin évek óta kiemelten foglalkozik a fenntarthatóság kiterjesztett témakörével a magazin oldalain, valamint eseményein. A Fenntarthatóság szimbóluma versenyen olyan cégek és projektek részesülnek elismerésben, amelyek hozzájárulnak a karbonlábnyom csökkentéséhez, a klímaváltozás elleni küzdelem támogatásához, a körforgásos gazdaság szereplőinek nagyobb számához, az élelmiszerpazarlás elleni küzdelemhez, és a hulladékkezelés hatékonyságának növeléséhez, beleértve a környezetbarát csomagolóanyagok jelenlétének növelését.
A Fenntarthatóság szimbóluma verseny célja, hogy a pályázatok által minden évben minél több olyan sikeres projekt kerüljön bemutatásra a Trade magazin platformjain, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez az ESG szabály rendszert szem előtt tartva.
A pályázat célja, hogy minden évben minél több olyan sikeres projekt kerüljön bemutatásra a Trade magazin platformjain, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez az ESG szabály rendszert szem előtt tartva.
A meghirdetett kategóriákba érkezett pályázatokat a szakmai zsűri online értékelte. Azok a pályázatok, amelyek az elérhető maximális pontszám 70%-át elérték, megkapták a Fenntarthatóság szimbóluma díjat. Akár vállalati, akár egy-egy márkára vonatkozó vállalásaikkal, fejlesztéseikkel, beruházásaikkal példaként állhatnak a piac szereplői, valamint vásárlóik, fogyasztóik előtt. Idén a Fenntarthatóság szimbóluma elismerést 14 pályázat nyerte el.
Idén másodszor került meghirdetésre a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Zöld Tagozatának Zöld-kommunikációs különdíja. Ezt a díjat a Fenntarthatóság szimbóluma 2024 sikeres pályázatai közül az a pályázat kaphatta, amelyet a kiírásban megadott kommunikációs szempontok alapján a Tagozat vezetősége – képviselve a teljes tagságot –, a legjobbnak értékelt.
2024-ben a Fenntarthatóság szimbóluma versenyt a MARS Magyarország is támogatta, és az értékelésnél különdíj-felajánlóként jelent meg. A MARS nemzetközi szinten is a fenntarthatóság egyik éllovasa, így nem csak a versenyhez való kapcsolódása volt fontos számára, de működése, tevékenysége során is folyamatosan keresi partnereivel azokat a projekt lehetőségeket, amelyek ezeknek a törekvéseknek példájául szolgálhatnak.
A díjátadóra szeptember 25-én, az FMCG-piac legnagyobb szakmai konferenciáján, a Business Days-en került sor, ahol a nyertesek átvehették az elismerő okleveleket, és így használhatják a Fenntarthatóság szimbóluma 2024 logót.
Az alábbi táblázatban a Fenntarthatóság Szimbóluma 2024 nyertesei, valamint pályázatuk rövid leírása olvasható.
A Fenntarthatóság szimbóluma 2024 nyertesei:
A szakmai zsűri nevében gratulálunk minden nyertesnek!