Megvannak az idei Fenntarthatóság Szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin negyedszerre hirdette meg a Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatot. A versenyre érkezett nevezésekből idén 18 pályázó nyerte el a díjat a meghirdetett öt kategóriában. Sőt, idén először átadásra kerülhet a Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának bírálatával egy Zöld-kommunikációs különdíj is.
A Fenntarthatóság Szimbóluma verseny célja, hogy a pályázatok által minden évben minél több olyan sikeres projekt kerüljön bemutatásra a Trade magazin platformjain, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.
A tavalyi év díjazottjai a Business Days 2022 konferencián
A meghirdetett öt kategóriákba érkezett pályázatokat egy előszűrés után, nagyszámú szakmai zsűri értékelte online formában, majd pedig személyesen egy második fordulóban. Idén először indulhattak a pályázók önálló CSR kategóriában is. Azok a pályázatok, amelyek az elérhető maximális pontszám 70%-át elérték, megkapták a Fenntarthatóság Szimbóluma díjat.
Újdonság volt az idei versenyben az Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Zöld Tagozatának Zöld-kommunikációs különdíjának meghirdetése. Ezt a díjat a Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 sikeres pályázatai közül az a pályázat kapta, amelyet a kiírásban megadott kommunikációs szempontok alapján a Tagozat elnökségi tagjai – képviselve a teljes tagságot –, a legjobbnak értékelte.
A nyertesekről egyöntetűen elmondható, hogy sikeres pályázataikban akár vállalati, akár egy-egy márkára vonatkozó vállalásaikkal, fejlesztéseikkel, beruházásaikkal példaként állhatnak a piac szereplői, valamint vásárlóik, fogyasztóik előtt.
Az idei díjazottak a Business Days 2023 konferencián, 2023. szeptember 27-én, Tapolcán, a Hunguest Hotel Pelionban vehetik át a szakmai zsűri jelenlévő képviselőitől az elismerő okleveleket és különdíjat.
A Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 nyertesei:
Vállalat kategória
Hipp Termelő és Kereskedelmi Kft. – A HIPP több, mint bio
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. – Fenntartható élelmiszer-kereskedelmi folyamatok
MiReHu Nonprofit Kft. – Hulladékgazdálkodás másképp – A MaKuka brand bevezetése a MiReHunál
Tesco-Global Áruházak Zrt. – Tesco a karbonsemlegességért
FoxPost Zrt. – Fenntarthatóság szimbóluma 2023- FoxPost pályázat
Essity Hungary Kft. – Fenntartható értéket teremtünk
Gorenje Magyarország Kft. – EcoVadis ezüstérmet kapott a Gorenje fenntarthatósági stratégiája
Termék kategória
Target Sales Group Kft. – Green Clean Change – A környezettudatos fogkefék legújabb generációja
Sipospack Kft. – Sipos DoyPPack újrahasznosítható csomagolás
Procter&Gamble Nagykereskedelmi KKT. – Ariel EcoClic környezetbarát csomagolás
Auchan Magyarország Kft. – A paradicsom fenntartható csomagolása
Személy kategória
Coca-Cola HBC Magyarország Kft. – Mucska Péter – Az ember, akinek mindene a fenntarthatóság
CSR kategória
Coca-Cola Magyarország Kft. – Hulladékmentes Tisza program 2022-23 a The Coca-Cola Foundation támogatásával
HELL ENERGY Magyarország Kft. – HELLoALU – dobjunk össze közösen egy zöldebb jövőt!
Lidl Magyarország Bt. – #Együtt a tisztább Dunáért
Tesco-Global Áruházak Zrt. – A Tescónál napról napra többet teszünk a közösségekért
METRO Kereskedelmi Kft. – METRO Fenntartható Gasztronómia Fórum és Díjátadó
Westend Üzemeltető Kft. – Adj új életet régi ruháidnak!
Az idei, első Fenntarthatóság Szimbóluma MMSZ Zöld kommunikációs különdíj nyertese a HELL ENERGY Magyarország Kft., a „HELLoALU – dobjunk össze közösen egy zöldebb jövőt” pályázata.
Ezúton is gratulálunk!