Megvannak az idei Fenntarthatóság Szimbóluma verseny nyertesei

Dátum: 2023. 07. 16. 10:45

A Trade magazin negyedszerre hirdette meg a Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatot. A versenyre érkezett nevezésekből idén 18 pályázó nyerte el a díjat a meghirdetett öt kategóriában. Sőt, idén először átadásra kerülhet a Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának bírálatával egy Zöld-kommunikációs különdíj is.

A Fenntarthatóság Szimbóluma verseny célja, hogy a pályázatok által minden évben minél több olyan sikeres projekt kerüljön bemutatásra a Trade magazin platformjain, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.

A tavalyi év díjazottjai a Business Days 2022 konferencián

 

A meghirdetett öt kategóriákba érkezett pályázatokat egy előszűrés után, nagyszámú szakmai zsűri értékelte online formában, majd pedig személyesen egy második fordulóban. Idén először indulhattak a pályázók önálló CSR kategóriában is. Azok a pályázatok, amelyek az elérhető maximális pontszám 70%-át elérték, megkapták a Fenntarthatóság Szimbóluma díjat.

Újdonság volt az idei versenyben az Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Zöld Tagozatának Zöld-kommunikációs különdíjának meghirdetése. Ezt a díjat a Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 sikeres pályázatai közül az a pályázat kapta, amelyet a kiírásban megadott kommunikációs szempontok alapján a Tagozat elnökségi tagjai – képviselve a teljes tagságot –, a legjobbnak értékelte.

A nyertesekről egyöntetűen elmondható, hogy sikeres pályázataikban akár vállalati, akár egy-egy márkára vonatkozó vállalásaikkal, fejlesztéseikkel, beruházásaikkal példaként állhatnak a piac szereplői, valamint vásárlóik, fogyasztóik előtt.

Az idei díjazottak a Business Days 2023 konferencián, 2023. szeptember 27-én, Tapolcán, a Hunguest Hotel Pelionban vehetik át a szakmai zsűri jelenlévő képviselőitől az elismerő okleveleket és különdíjat.

A Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 nyertesei:

Vállalat kategória

Hipp Termelő és Kereskedelmi Kft. – A HIPP több, mint bio

SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. – Fenntartható élelmiszer-kereskedelmi folyamatok

MiReHu Nonprofit Kft. – Hulladékgazdálkodás másképp – A MaKuka brand bevezetése a MiReHunál

Tesco-Global Áruházak Zrt. – Tesco a karbonsemlegességért

FoxPost Zrt.  – Fenntarthatóság szimbóluma 2023- FoxPost pályázat

Essity Hungary Kft. – Fenntartható értéket teremtünk

Gorenje Magyarország Kft. – EcoVadis ezüstérmet kapott a Gorenje fenntarthatósági stratégiája

Termék kategória

Target Sales Group Kft. – Green Clean Change – A környezettudatos fogkefék legújabb generációja

Sipospack Kft. – Sipos DoyPPack újrahasznosítható csomagolás

Procter&Gamble Nagykereskedelmi KKT. – Ariel EcoClic környezetbarát csomagolás

Auchan Magyarország Kft. – A paradicsom fenntartható csomagolása

Személy kategória

Coca-Cola HBC Magyarország Kft.Mucska Péter – Az ember, akinek mindene a fenntarthatóság

CSR kategória

Coca-Cola Magyarország Kft. – Hulladékmentes Tisza program 2022-23 a The Coca-Cola Foundation támogatásával

HELL ENERGY Magyarország Kft. – HELLoALU – dobjunk össze közösen egy zöldebb jövőt!

Lidl Magyarország Bt. – #Együtt a tisztább Dunáért

Tesco-Global Áruházak Zrt. – A Tescónál napról napra többet teszünk a közösségekért

METRO Kereskedelmi Kft. – METRO Fenntartható Gasztronómia Fórum és Díjátadó

Westend Üzemeltető Kft. – Adj új életet régi ruháidnak!

Az idei, első Fenntarthatóság Szimbóluma MMSZ Zöld kommunikációs különdíj nyertese a HELL ENERGY Magyarország Kft., a „HELLoALU – dobjunk össze közösen egy zöldebb jövőt” pályázata.

Ezúton is gratulálunk!