Future Store “A” pavilon 204. stand – SIRHA Budapest 2014 beszámoló I. rész

Jövő Áruháza a SIRHA Budapesten (1. rész)

Harmadik alkalommal szervezte meg a Trade Magazin – a Trade Marketing Klub és a POPAI
támogatásával – a Future Store Innovations projektet. A márciusi SIRHA Budapest kiállításon, számos kísérő rendezvény, program és érdekes stand mellett a 400 négyzetméteres,
40 együttműködő partner bevonásával létrehozott Jövő Áruháza is vonzotta az érdeklődőket.

A Jövő Áruházában a kereskedelem és kereskedelmi marketing legújabb, hazánkban már elérhető innovatív megoldásait és termékeit tekinthették meg az előre regisztrált csoporttagok. Okostelefonjukon keresztül minden megjelent cég elérhetőségét le tudták tölteni egy QR-¬kódba építve.
Intelligens járművek és fogadtatás
A jövő vásárlói nyomkövetővel ellátott elektromos autóval érkeznek a Future Store-ba. Az iData GPS-es nyomkövetése ugyanis nemcsak biztonságot jelent, de segít a kilométer-¬elszámolásban, a költségek optimalizálásában és a kimutatások, jelentések elkészítésében is. Az iData munkatársai óránként egy ölelnivaló mackót sorsoltak ki az érdeklődők között.
A jövő családos vevői a legújabb, az eddigieknél is nagyobb hatásfokú és alacsonyabb fogyasztású motorok révén környezetbarátabb CITROËN C4 PICASSO-ból szállhatnak ki, amelynek minden alkatrésze az innovációt hirdeti.
Az elektromos autók hívei a CITROËN C-ZERO-val érkezhetnek a bevásárlás helyszínére, amely könnyen mozog a városi forgalomban, de teljesítményértékei és 150 km-es hatótávolsága alapján bátran használható országúton is.
A parkolón áthaladva a jövőbeni vásárló a Wanzl fedett, lezárható, átlátható, dekorálható, kivilágítható bevásárlókocsi-tárolójához léphet, és a Wanzl legújabb kosarai és bevásárlókocsijai közül választhat. A polipropilén, UV-stabilizált, élelmiszerbarát, savakkal, lúgokkal és tisztítószerekkel szemben ellenálló, fémmentes kivitelű Tangó sorozat rendkívüli gördülékenységével nyerte el a látogatók tetszését.
Már a bejáratnál értékes üzeneteket láthattak az önműködő Record ajtón áthaladók. Az automata tolóajtó nem négyzetes, látványos ajtólapjai élvilágítással lehetnek ellátva, amely attraktív, elegáns megjelenést biztosít.
Az ajtódekorációt is felvonultató ¬Win-Store a SensoMedia digitális, érintőképernyős dupla tornyán keresztül mutatta be a vevőüdvözlés és hatékony elérés lehetőségeit, legyen szó információátadásról, akciós felhívásról, személyre szabott üzenetekről vagy bolttérképről. A bolt területére az „eGate by Wanzl” beengedő biztonsági kapun keresztül vezetett az út, amely programozható irányokkal, egy- és kétkaros változatban is elérhető. Az ellentétes irányú vevőmozgást figyelmeztető szöveg bemondásával, majd hangos sípolással és fényvillogással jelzi.
Az áruház teljes bútorzatát, impulz állványait szintén a Wanzl biztosította, ugyanúgy, mint a TOMRA üvegvisszaváltók legújabb generációját bemutató készüléket, amely amellett, hogy a PET-¬palackokat és aludobozokat is átveszi, már kiszámolja a környezet károsanyag–mentesítésének mértékét is, és akár a Facebookon is posztolja azt. Minden korábbi funkcióra képes, vagyis promóciós címkét, pénz-visszatérítési kupont is kiad.
Frissáru- és italosztály
A Budapesti Nagybani Piac egy roll-¬uppal jelezte, hogy a főváros színvonalas zöldség-¬gyümölcs ellátása mellett tevékenységével, szolgáltatásaival, infrastruktúrájával hozzájárul az agrártermelés értékesítési biztonságához. Nagy hangsúlyt fektet az értékesítésre kerülő áru minőségének megóvására, a szakhatósági elvárások betartására.
A Wanzl legújabb zöldség-gyümölcs szigete rendkívül látványos ládás frissáru-kihelyezést és keresztkategóriás termékek elhelyezését is lehetővé teszi. Felnyitható alja a tárolás mellett a higiénia, a könnyed takarítás érdekében készült, de ugyanez a felület mágnesesen jól dekorálható is.
A friss, ízletes, tápláló, tradicionális, itthoni (a kezdőbetűket összeolvasva: FITTI) zöldségeket és gyümölcsöket a Prémium Kert cégcsoport biztosította. A több profi termelőt összefogó szervezetbe tartozó kertészek nagy része Csongrád megyében gazdálkodik. Kiváló minőségű termékeik forgalmazását FITTI márkanév alatt a Prémium Kert Kft. végzi, így jutnak el a nagykereskedők, áruházláncok és a Vitamin Szalon szaküzletek polcaira.
Az önkiszolgálást segítő Bizerba zöldség-gyümölcs felismerő mérlegek a vásárlás mellett a dolgozók munkáját is könnyítik, hiszen a termékek folyamatos frissítése automatikusan történik. A mérleg képes név vagy megadott csoportosítás szerint automatikusan rendezni a képernyőt.
A konyhakész, csomagolt, friss saláták kedvelőit az Eisberg kóstoltatópultja várta, ahol a friss saláták és öntetek mellett az idei berlini Fruit Logistica kiállításon díjat nyert, grillezésre előkészített tálcás zöldségeket is megkóstolhatták.
Hozzájuk kapcsolódva a Screvo egy képernyőkre alkotott kaparós kaparós-¬sorsjegy-applikációval készült, amellyel Eisberg salátát és táskát lehetett
nyerni.
Nyomtatott és illatozó megoldásokat, valamint egy vetített varázsdobozt hozott a Conint-Print. A kókuszos üdítőt hirdető plakát kókuszillattal csábított. Az üzenetek ragasztó nélküli, elektrosztatikus tapadású matricákkal kerültek fel a falra, ruhára, de akár a karokra is.
A legnagyobb terhelést is egyedülálló módon kibíró Wanzl polcrendszeren a Szentkirályi piacvezető ásványvizei mellett legújabb limonádéportfólióját is bemutatta.
A polcokon az árak feltüntetése elengedhetetlen, ezért a Szintézis által képviselt Pricer árcímkék is bemutatásra kerültek. A gyors, központi árváltoztatást segítő, pontos, kasszával egyező árkijelzést lehetővé tevő polccímkékek közül már a legkisebb is tartalmaz készletadatokat, amelyek a hatékony árufeltöltést segítik, és a polci készlethiány megelőzését támogatják