Pályázó (cég vagy személy) neve*:
Közös nevezés esetén a további pályázó(k) neve:
Kontaktszemély*:
Kontaktszemély beosztása*:
Közvetlen telefonszám*:
Közvetlen e-mail*:
Pályázó cég levelezési cím*:
Pályázó cég számlázási cím*:
Pályázó cég eszámlázási cím*:
Pályázó cég adószáma*:
Kontaktszemély:
Kontaktszemély beosztása:
Közvetlen telefonszám:
Közvetlen e-mail:
Társpályázó cég levelezési cím:
Társpályázó cég számlázási cím:
Társpályázó cég e-számla fogadási e-mail cím:
Társpályázó cég adószáma:
Megjegyzés (számlázás, egyéb információk):
Automatizált boltBarkácsáruházBenzinkúti shopBioboltBor üzletDelikát üzletDiszkontDrogériaDohányáru szaküzletElektronikai üzletÉjjel-nappali üzletFranchise üzletGyógyszertárHibrid boltHipermarketHúsboltHoReCaKertészetKényelmi boltKézművesboltKisbolt (kisméretű üzlet)KönyvesboltNagykereskedelmi üzletNagyméretű szupermarketPékségPop-up storeRuházati üzletSajtboltSzupermarketShop-in-shopZöldség-gyümölcs üzlet
A definíciók megtekintéséhez kattintson.
Amennyiben üzletláncuk egyedülálló termék- vagy szolgáltatásportfólióval rendelkezik a magyar piacon, lehetőséget biztosítunk arra, hogy ezt önálló pályázatként bemutassák. A részletes leírás a Versenyszabályzat 1.3. pontjában található.
A pályázat elnevezése:
Kérjük, mutassa be, hogy az üzletlánc által nevezett termék- vagy szolgáltatásportfólió megfelel az alábbi feltételeknek: A portfólió elnevezése:(a zsűri ezt módosíthatja, ha nem tükrözi megfelelően a pályázat tartalmát)
1. Miért ezt a portfóliót/szolgáltatást választották pályázati témaként? Milyen szerepet tölt be a portfólió/szolgáltatás az üzletlánc stratégiájában és a teljes termékválasztékban? (max. 1000 karakter) (Kérjük, indokolja, miért esett a választás erre a portfólióra/szolgáltatásra, és mutassa be, milyen stratégiai és operatív szerepet tölt be az üzletlánc működésében. Térjen ki arra is, hogyan illeszkedik a teljes termékkínálatba, milyen hozzáadott értéket képvisel az üzleti célok, márkaépítés vagy vásárlói élmény szempontjából.)
2.Mi teszi a portfóliót/szolgáltatást egyedivé, kiemelkedővé a magyar piacon és melyek a legfőbb erősségei? (max. 1000 karakter) (Kérjük, mutassa be, hogy a portfólió miben tér el a hasonló méretű / tevékenységű boltok kínálatától, milyen egyedi értékeket képvisel a piacon. Emelje ki a választék erősségeit, például a minőség, innováció, fenntarthatóság, vásárlói élmény vagy kínálati struktúra szempontjából. Térjen ki arra is, hogy ezek a jellemzők hogyan járulnak hozzá a versenytársakkal szembeni megkülönböztethetőséghez és a fogyasztói elköteleződéshez. Kérjük mutassa be, hogy a portfóliót/ szolgáltatást hogyan kommunikálták a fogyasztók felé? Önálló brand-ként jelenítették-e meg, vagy a teljes bolti áruválaszték részeként mutatták be, illetve nem volt a portfólióval / szolgáltatással kapcsolatosan önálló kommunikáció?)
3. Hogyan valósul meg a portfólió/szolgáltatás az üzlethálózat különböző egységeiben? (max. 1000 karakter) (Kérjük, mutasson be két olyan üzletet, amelyek jól szemléltetik a portfólió/szolgáltatás gyakorlati megvalósulását, különös tekintettel arra, ahol a legszűkebb, illetve a legteljesebb választék érhető el! Ismertesse, hogyan igazodik a kínálat/szolgáltatás az adott bolt méretéhez, vásárlói összetételéhez vagy forgalmi szerepéhez, és milyen eszközök segítik a portfólió láthatóságát, kiemelését az bolti környezetben.). Az adott termékportfólió önálló design-t kapott a bolton belül, vagy ilyen önálló megjelentést nem terveztek?
4. Milyen belső szervezeti működés segíti elő a portfólió/szolgáltatás sikerét? (max. 1000 karakter) (Kérjük ismertesse, milyen belső folyamatok, csapatok vagy döntési struktúrák támogatják a portfólió/szolgáltatás menedzsmentjét. Például van-e dedikált kategóriamenedzsment, rendszeres beszállítói egyeztetés, fejlesztői fórum vagy innovációs workshop? Milyen gyakorisággal történik az értékesítési adatok elemzése, hogyan zajlik a döntéshozatal az új termékek bevezetéséről? Mutassa be, hogyan tud a szervezet gyorsan reagálni a piaci változásokra.)
5. Milyen fogyasztói igényekre válaszol a portfólió/szolgáltatás, és hogyan hatnak a vásárlói visszajelzések a fejlesztésére? (max. 1000 karakter) (Kérjük, mutassa be, hogy a portfólió/szolgáltatás mely vásárlói elvárásokra, élethelyzetekre vagy trendekre reagál, és hogyan történik a célcsoportok azonosítása. Térjen ki arra is, hogyan gyűjtik be és dolgozzák fel a vásárlói visszajelzéseket, milyen módon építik be ezeket a portfólió/szolgáltatás alakításába, és van-e konkrét példa egy visszacsatolási alapú módosításra.)
6.A portfólióval/szolgáltatással elért üzleti eredmények az elmúlt 1-3 évben: (max. 1000 karakter) (Kérjük, ismertesse a portfólió/szolgáltatás teljesítményét/hozadékát (becsült) forgalmi adatokkal és növekedési ütemmel alátámasztva, térjen ki a bevezetett termékek számára, a portfólió / szolgáltatás bővítésének mértékére, a kategórián belüli piaci részesedés alakulására, valamint minden egyéb releváns üzleti mutatóra, amely a portfólió / szolgáltatás sikerességét igazolja.)
Egyedi szortiment lista (Feltölthető formátum: PDF)
Feltölthető formátumok: gif, png, jpg, 0,5 MB/kép, maximum 8 db
Kérjük, hogy egy általános felhasználásra szánt képet is csatoljon. (Ezt adott esetben a verseny ideje alatt, valamint a versenyt követő kommunikációhoz kívánjuk felhasználni. Feltölthető formátumok: png, jpg, 0,5 MB/kép)
Maximum 10 slide-os, PDF formátumú, magyar nyelvű prezentáció, amely RÖVIDEN összefoglalja a pályázat lényegét, az eredményeket és a legfontosabb információkat.
Feltölthető formátumok: PDF (max. 3 MB!)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
A pályázat elküldésével elfogadom az Év Kereskedője 2025 versenyszabályzatot .
Elfogadom
A pályázat elküldésével elfogadom, hogy a nevezési díjat (1.pályázat 99 000 Ft + áfa / 2. és további pályázat 89 000 Ft + áfa, társnevezői díj 89.000 Ft.- + ÁFA) a díjbekérő számla beérkezésétől számított 8 napon belül, de legkésőbb a nevezési határidő (2025. július 8.) után 8 napon belül rendezem. Ennek elmulasztása esetén a pályázat kizárásra kerül.
A kapcsolódó Adatkezelési Tájékoztató elolvasása és megértése után, az abban foglalt feltételekkel hozzájárulok a személyes adataim közvetlen üzletszerzési (direkt marketing) célú kezeléséhez, így különösen hírlevelek részemre történő megküldéséhez.
>Hozzájárulok