Business Days 2015
Cirkuszi mutatványok és mutatványosok
Dátum: 2015. szeptember 29. – október 2. Helyszín: Tapolca, Hotel Pelion VIP ágazat: szénsavas üdítő és ásványvíz
INTERJÚK
(a névre kattintva érhető el)
FOTÓK
2015. szeptember 29., kedd
2015. szeptember 30., szerda
2015. október 1., csütörtök
2015. október 2., péntek
Szeptember 29., kedd – Illúzionisták
13.30–15.30 Nagy varázslók kulisszatitkai – Hogyan lehet elbűvölni a nőket és a férfiakat?
A fogyasztói, vásárlói döntések érzelmi és értelmi oldala.
Moderátor: Baja Sándor ügyvezető igazgató, Randstad
Előadók és kerekasztal-résztvevők:
Hogyan lehet elbűvölni a nőket és a férfiakat? – Kateryna Edelshtein ügyvezető igazgató, Nielsen
Hogyan vásárolnak férfiak és nők a digitális világ útvesztőjében – Csillag-Vella Rita ügyfélkapcsolati igazgató, GfK
Isteni márkák – varázslatos márkakutatás – Vágyi Erik kutatási igazgató, TNS Hoffmann
A beszélgetésben és a konferencián is részt vesznek a Lánchíd Klub tagjai:
Hovánszky László elnök (Metspa); Baja Sándor (Randstad); Benedek László (Baumit); Boros Péter (Becmol); Csongovai Tamás (COOP); Fazekas Endre (Sió-Eckes); Fekete Zoltán (Márkaszövetség); Földesi György (Binzagr); Gyenes András (Magyar Telekom); Házi Zoltán (Nagybani Piac); Hermann Zsuzsanna (Trade magazin); Kedves Ferenc (Partner in Pet Food); Kozák Ákos PhD.(GfK); dr. Köves András (NT); Kujbus Tibor (Reál); dr. Miklósvári Géza (MAGYÜSZ); Plutzer Tamás (Aquarius-BUSZESZ Csoport); Poór Zoltán (GoodMills Group); Rácz József (Prémium Kert); Sófalvi Attila (Tchibo); Sóskuti György (Nestlé); Soltész Gábor (Ostoros-Novaj Bor); Soltész Gergő FHB/Ostoros-Novaj Bor); Strasser-Kátai Bernadett (Real Nature); Szalókyné Tóth Judit (Nielsen); Székács Tibor (Aldi); Tarsoly József (Coca-Cola Ausztria); Tóth Zoltán (MindZ/DigInStore); Vuleta Zsolt (Borsodi); Zsinkó Bálint (Zwack Unicum); dr. Andics Jenő; dr. Csirszka Gábor; dr. Fischer Béla; Justin István; Krizsó Szilvia; Kuti Ferenc; Magyar Péter; Matus István; Murányi László; Saltzer Kornél; Seregi György; Szilágyi László; dr. Tímár Imre
15.30–16.00 Pereces percek
16.00–18.00 Csak a kezemet figyeljék! – A tudatalatti befolyásol, de hogyan?
A fogyasztók kizökkentése a marketing határainak kitágításával.
Moderátor:
Rejtett infláció – Benedek László kereskedelmi igazgató, Baumit
Előadók és kerekasztal-résztvevők:
A „megokosodott fogyasztó” átírja a piaci játékszabályokat – Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár
Félelmeink – A hiedelmeket készítő állat – Dr. Csányi Vilmos etológus
Rá se hederítenek? Nono! (A neuromarketing ötletei kereskedőknek) – Sas István reklámpszichológus
Racionális vásárló vs. érzelem-vezérelt vásárló – Manfred Litschka regional sales director, TCC
18.00–20.00 Bemelegítés az estére
20.00– Nyulak a cilinderből – Vacsora és meglepetésprogram
Szeptember 30., szerda – Akrobaták
9.00–11.00 Porondmesterek és cirkuszigazgatók – Makrogazdasági blokk, I. rész
Gazdasági és vállalati versenyképesség alakulása itthon és a nagyvilágban.
Moderátor: Krizsó Szilvia
Előadók és kerekasztal-résztvevők:
Összefüggések és tendenciák, avagy vágjunk rendet a kiskereskedelmi dzsungelben – Kozák Ákos ügyvezető igazgató, GfK
Kell a hitel? – Soltész Gergő igazgatósági tag, FHB Bank
A monetáris politika szerepe a gazdasági versenyképesség javításában – Virág Barnabás ügyvezető igazgató, MNB
11.00 –11.30 Pereces percek
11.30 –13.00 Idomítás és idomulás – Makrogazdasági blokk, II. rész
Lobbistratégiák az FMCG szektorban.
Moderátor: Krizsó Szilvia
A kerekasztal-résztvevői:
Dr. Dávid Ferenc főtitkár, Vállalkozók Országos Szövetsége; Pál Kata ágazati igazgató, Magyar Nemzeti Kereskedőház; Éder Tamás elnök, Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetsége; Fekete Zoltán főtitkár, Márkaszövetség; Győrffy Balázs elnök, Nemzeti Agrárgazdasági Kamara; Vámos György főtitkár, Országos Kereskedelmi Szövetség
13.00–14.00 Találkozó a büfében
14.00–16.00 Kötéltánc a háló felett – Kereskedelmi blokk, I. rész
Kereskedelem aktualitásai és a piaci környezet változásai.
Moderátor:
A kereskedelem aktualitásai és a piaci környezet változásai – Saltzer Kornél alapító tag, Lánchíd Klub
Előadók:
Elérni a fenntartható, organikus növekedést új helyzetben is – Kateryna Edelshtein ügyvezető igazgató, Nielsen
A siker kulcsa: Alkalmazkodás és innováció – Pálinkás Zsolt vezérigazgató, Tesco
Ügyfélélmény a MOL töltőállomásain – Farkas Gábor kiskereskedelmi vezető, MOL
Kerekasztal-résztvevők:
Ambrus Gábor beszerzési vezető, Auchan Magyarország; Csongovai Tamás kereskedelmi igazgató, Coop; Flórián László ügyvezető igazgató, Rossmann; Heiszler Gabriella ügyvezető igazgató, Spar; Hovánszky László ügyvezető igazgató, Metspa; Kujbus Tibor cégvezető, Reál; Noszlopy Zoltán kereskedelmi vezető, CBA; Pálinkás Zsolt vezérigazgató, Tesco;
16.00–16.15 Pereces percek
16.15 –17.45 Zsonglőrök a porondon és a levegőben – Kereskedelmi blokk, II. rész
Új megoldások a hatékonyság és eredményesség érdekében.
Moderátor:
Új megoldások a hatékonyság és eredményesség érdekében – Saltzer Kornél alapító tag, Lánchíd Klub
Előadók:
Nyúl, csirke és hal a cilinderben – hagyjuk eltűnni? – Kétszeri Dávid ügyfélkapcsolati igazgató, GS1 és Pálenik Elza minőségbiztosítási vezető, Metro közös előadás
Innováció a kereskedelemben – Stefano Chiavegati marketing igazgató, GE Lighting
Ne csak a szerencsében bízzon – Cervenak Mónika kereskedelmi igazgató, DS Smith Packaging
Kerekasztal-résztvevők:
Csongovai Tamás kereskedelmi igazgató, Coop; Flórián László ügyvezető igazgató, Rossmann; Hovánszky László ügyvezető igazgató, Metspa; Kujbus Tibor cégvezető, Reál; Noszlopy Zoltán kereskedelmi vezető, CBA; Pirint János magyarországi beszerzési integrációs igazgató, Tesco; Várkonyi Krisztina food beszerzési vezető helyettes, Spar
17.45 –18.00 Pereces percek
18.00–19.00 Légtornászok új műsorszámmal – Kereskedelmi blokk, III. rész
Új belépők az e-kereskedelem piacára.
Moderátor:
Új belépők az e-kereskedelem piacára – Saltzer Kornél alapító tag, Lánchíd Klub
Előadók és kerekasztal-résztvevők:
Van-e helyük az FMCG cégeknek az e-kereskedelemben?
Kurucz Péter ügyvezető igazgató, BrandBank; Barabás-Heinz Csaba ügyvezető igazgató, brands.hu; Molnár Róbert üzleti és logisztikai vezérigazgató-helyettes,Magyar Posta; Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, WebShop-Experts közös előadás
19.00–20.30 Bemelegítés az estére
20.30– Showtime Dinner – Kerti parti és Mosly az 5 tonnás elefánthölgy
2015. október 1., csütörtök
Október 1., csütörtök – Erőművészek
9.00–11.00 Világsztárok és világszámok – Márkaszövetségi blokk
Erős márkák, sikeres gyártók az újra növekvő piacon.
Moderátor: Fekete Zoltán főtitkár, Márkaszövetség
Előadók és a kereasztal-résztvevők:
Henkel márka mutatványok – Dr. Fábián Ágnes ügyvezető igazgató, Henkel
Hogyan építsünk ikonikus márkákat – Jean Grunenwald ügyvezető igazgató, Nestlé
Hogyan képesek a nagy márkák hozzájárulni a növekedéshez? – Joris Huijsmanns vezérigazgató, Heineken
Mindig relaváns – Niklós László ügyvezető igazgató, Coca-Cola
Erős márkák célokkal – Regina Kuzmina ügyvezető igazgató, Unilever
11.00 –11.30 Pereces percek
11.30 –13.00 Sikerre szomjazva – VIP ágazat: szénsavas üdítő és ásványvíz
Termékpálya-áttekintés: piaci előnyök és hátrányok.
Moderátor:
Mik vannak még a kalapban? – Dr. Miklósvári Géza elnökhelyettes, MAGYÜSZ
Előadók és kerekasztal-résztvevők:
Megújult kiszerelések a kategória fenntartható növekedéséért – Békefi László kereskedelmi igazgató, Coca-Cola
„Bajnokok a porondon…” – Nemzetközi sportszponzoráció az üdítőital szolgálatában – Berényi Attila ügyvezető igazgató, PepsiCo
A jövő varázsgömbjébe nézünk – Balogh Levente elnök-tulajdonos és Alessandro Pasquale tulajdonos, Central European Mineral Water Holding és az EFBW (European Federation of Bottled Water) alelnöke
Egyedülálló attrakció: üdítő és egyben környezetbarát változatosság – Plutzer Tamás tulajdonos-ügyvezető, Aquarius-BUSZESZ Csoport
13.00–14.00 Találkozás a büfében
14.00–15.30 Reflektorfényben tetőtől talpig– Non-food márka blokk
Márkastratégiák a háztartási vegyiáru és kozmetikumok piacain.
Moderátor: Fekete Zoltán főtitkár, Márkaszövetség
A kerekasztal-résztvevői:
Brodár Szilvia customer marketing leader, Unilever; Tóth Balázs ügyvezető igazgató, Target Sales Group; Venter Zoltán ügyvezető igazgató, SCA
15.30–16.00 Pereces percek
16.00 –17.20 Közönségkedvencek elismerése – Kommunikációs blokk
Üzenetek célba juttatása hagyományos és virtuális térben.
Moderátor:
Kacsintás a porondról – Szilágyi László tag, Lánchíd Klub
Előadók:
Zsonglőrködés az adatokkal: Promóciós helyszínek vizsgálata – Oláh Attila ügyvezető igazgató, ESRI
Digital Signage, az in-store kommunikáció innovatív jövője – Tóth Zoltán vezérigazgató, DigInStore és Klemencz Mihály regional sales manager, LG közös előadás
Vörös szőnyegen a Sirha Budapest–- Tihanyi Klára kiállítás igazgató, Hungexpo
Modern kori adrenalin fröccs – Stefano Favaro franchise tulajdonos, NitroCircus, Budapest Jump
17.30–18.30 Van máááásik! – Kihelyezett Trade Marketing Klubülés
Új eszköz, megoldás és csatorna a közösségi média a trade marketingben is.
Moderátor: Csiby Ágnes és Havasiné Kátai Ildikó, alapítótagok, Trade Marketing Klub
Előadó és beszélgetőpartner:
„A bohóc nem alhat el a porondon” – Arany János értékesítési igazgató, TEN
Hogyan mérjük a három képernyőn, hogy az üzenetünkre: Rátalál? Rezonál? Reagál? – Szűcs-Villányi Ágnes osztályvezető, Nielsen
18.30–20.30 Bemelegítés az estére
20.30–Ráadás – Gálavacsora, Életműdíj- és SuperStore cím-átadó, meglepetésprogram, fellép a VegasShow Band
Október 2., péntek – Vendégművészek
9.00-9.45 Sátorbontás – Kijelentkezés a szállodai szobákból
9.45-13.00 Keménykalap és krumpliorr – Cégvezetői útravaló
Moderátor: Krizsó Szilvia
Előadók és beszélgetőpartnerek:
A hiteles szerep – Görög Ibolya protokollszakértő
A cégvezetők érzelmi intelligenciája – Dr. Csernus Imre pszichológus
Cégvezetői útravaló – Alföldi Róbert színész, rendező
13.00-15.00 Találkozás a büfében
A programváltozás jogát fenntartjuk!
Támogatók: