Business Days 2015

Cirkuszi mutatványok és mutatványosok

Dátum: 2015. szeptember 29. – október 2.      Helyszín: Tapolca, Hotel Pelion      VIP ágazat: szénsavas üdítő és ásványvíz

 

INTERJÚK

(a névre kattintva érhető el)

images2

Soltész Gergő

images2

Dr. Csernus Imre

images2

Berényi Attila

FOTÓK


2015. szeptember 29., kedd


2015. szeptember 30., szerda


2015. október 1., csütörtök


2015. október 2., péntek

Szeptember 29., kedd – Illúzionisták

13.30–15.30 Nagy varázslók kulisszatitkai – Hogyan lehet elbűvölni a nőket és a férfiakat?
A fogyasztói, vásárlói döntések érzelmi és értelmi oldala.

Moderátor: Baja Sándor ügyvezető igazgató, Randstad
Előadók és kerekasztal-résztvevők:

Hogyan lehet elbűvölni a nőket és a férfiakat? – Kateryna Edelshtein  ügyvezető igazgató, Nielsen
Hogyan vásárolnak férfiak és nők a digitális világ útvesztőjében –  Csillag-Vella Rita ügyfélkapcsolati igazgató, GfK
Isteni márkák – varázslatos márkakutatás – Vágyi Erik kutatási igazgató, TNS Hoffmann

A beszélgetésben és a konferencián is részt vesznek a Lánchíd Klub tagjai:
Hovánszky László elnök (Metspa); Baja Sándor (Randstad); Benedek László (Baumit); Boros Péter (Becmol); Csongovai Tamás (COOP); Fazekas Endre (Sió-Eckes); Fekete Zoltán (Márkaszövetség); Földesi György (Binzagr); Gyenes András (Magyar Telekom); Házi Zoltán (Nagybani Piac); Hermann Zsuzsanna (Trade magazin); Kedves Ferenc (Partner in Pet Food); Kozák Ákos PhD.(GfK); dr. Köves András (NT); Kujbus Tibor (Reál); dr. Miklósvári Géza (MAGYÜSZ); Plutzer Tamás (Aquarius-BUSZESZ Csoport); Poór Zoltán (GoodMills Group); Rácz József (Prémium Kert); Sófalvi Attila (Tchibo); Sóskuti György (Nestlé); Soltész Gábor (Ostoros-Novaj Bor); Soltész Gergő FHB/Ostoros-Novaj Bor); Strasser-Kátai Bernadett (Real Nature); Szalókyné Tóth Judit (Nielsen); Székács Tibor (Aldi); Tarsoly József (Coca-Cola Ausztria); Tóth Zoltán (MindZ/DigInStore); Vuleta Zsolt (Borsodi); Zsinkó Bálint (Zwack Unicum); dr. Andics Jenő; dr. Csirszka Gábor; dr. Fischer Béla; Justin István; Krizsó Szilvia; Kuti Ferenc; Magyar Péter; Matus István; Murányi László; Saltzer Kornél; Seregi György; Szilágyi László; dr. Tímár Imre

15.30–16.00 Pereces percek

16.00–18.00 Csak a kezemet figyeljék! – A tudatalatti befolyásol, de hogyan?
A fogyasztók kizökkentése a marketing határainak kitágításával.

Moderátor:
Rejtett infláció – Benedek László kereskedelmi igazgató, Baumit
Előadók és kerekasztal-résztvevők:
A „megokosodott fogyasztó” átírja a piaci játékszabályokat – Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár
Félelmeink – A hiedelmeket készítő állat – Dr. Csányi Vilmos etológus
Rá se hederítenek? Nono! (A neuromarketing ötletei kereskedőknek) – Sas István reklámpszichológus
Racionális vásárló vs. érzelem-vezérelt vásárló – Manfred Litschka regional sales director, TCC

18.00–20.00 Bemelegítés az estére

20.00–  Nyulak a cilinderből – Vacsora és meglepetésprogram

Szeptember 30., szerda – Akrobaták

9.00–11.00 Porondmesterek és cirkuszigazgatók – Makrogazdasági blokk, I. rész
Gazdasági és vállalati versenyképesség alakulása itthon és a nagyvilágban.

Moderátor: Krizsó Szilvia
Előadók és kerekasztal-résztvevők:
Összefüggések és tendenciák, avagy vágjunk rendet a kiskereskedelmi dzsungelben  – Kozák Ákos ügyvezető igazgató, GfK
Kell a hitel? – Soltész Gergő igazgatósági tag, FHB Bank
A monetáris politika szerepe a gazdasági versenyképesség javításában – Virág Barnabás ügyvezető igazgató, MNB

11.00 –11.30 Pereces percek

11.30 –13.00 Idomítás és idomulás – Makrogazdasági blokk, II. rész
Lobbistratégiák az FMCG szektorban.

Moderátor: Krizsó Szilvia
A kerekasztal-résztvevői:
Dr. Dávid Ferenc főtitkár, Vállalkozók Országos Szövetsége; Pál Kata ágazati igazgató, Magyar Nemzeti Kereskedőház; Éder Tamás elnök, Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetsége; Fekete Zoltán főtitkár, Márkaszövetség; Győrffy Balázs elnök, Nemzeti Agrárgazdasági Kamara; Vámos György főtitkár, Országos Kereskedelmi Szövetség

13.00–14.00 Találkozó a büfében

14.00–16.00 Kötéltánc a háló felett – Kereskedelmi blokk, I. rész
Kereskedelem aktualitásai és a piaci környezet változásai.

Moderátor:
A kereskedelem aktualitásai és a piaci környezet változásai – Saltzer Kornél alapító tag, Lánchíd Klub
Előadók:
Elérni a fenntartható, organikus növekedést új helyzetben is – Kateryna Edelshtein ügyvezető igazgató, Nielsen
A siker kulcsa: Alkalmazkodás és innováció – Pálinkás Zsolt vezérigazgató, Tesco
Ügyfélélmény a MOL töltőállomásain – Farkas Gábor kiskereskedelmi vezető, MOL

Kerekasztal-résztvevők:
Ambrus Gábor beszerzési vezető, Auchan Magyarország; Csongovai Tamás kereskedelmi igazgató, Coop; Flórián László ügyvezető igazgató, Rossmann; Heiszler Gabriella ügyvezető igazgató, Spar; Hovánszky László ügyvezető igazgató, Metspa; Kujbus Tibor cégvezető, Reál; Noszlopy Zoltán kereskedelmi vezető, CBA; Pálinkás Zsolt vezérigazgató, Tesco;

16.00–16.15 Pereces percek

16.15 –17.45 Zsonglőrök a porondon és a levegőben – Kereskedelmi blokk, II. rész
Új megoldások a hatékonyság és eredményesség érdekében.

Moderátor:
Új megoldások a hatékonyság és eredményesség érdekében – Saltzer Kornél alapító tag, Lánchíd Klub
Előadók:
Nyúl, csirke és hal a cilinderben – hagyjuk eltűnni? – Kétszeri Dávid ügyfélkapcsolati igazgató, GS1 és Pálenik Elza minőségbiztosítási vezető, Metro közös előadás
Innováció a kereskedelemben – Stefano Chiavegati marketing igazgató, GE Lighting
Ne csak a szerencsében bízzon – Cervenak Mónika kereskedelmi igazgató, DS Smith Packaging

Kerekasztal-résztvevők:
Csongovai Tamás kereskedelmi igazgató, Coop; Flórián László ügyvezető igazgató, Rossmann; Hovánszky László ügyvezető igazgató, Metspa; Kujbus Tibor cégvezető, Reál; Noszlopy Zoltán kereskedelmi vezető, CBA; Pirint János  magyarországi beszerzési integrációs igazgató, Tesco; Várkonyi Krisztina food beszerzési vezető helyettes, Spar

17.45 –18.00 Pereces percek

18.00–19.00 Légtornászok új műsorszámmal – Kereskedelmi blokk, III. rész
Új belépők az e-kereskedelem piacára.

Moderátor:
Új belépők az e-kereskedelem piacára – Saltzer Kornél alapító tag, Lánchíd Klub
Előadók és kerekasztal-résztvevők:
Van-e helyük az FMCG cégeknek az e-kereskedelemben?
Kurucz Péter ügyvezető igazgató, BrandBank; Barabás-Heinz Csaba ügyvezető igazgató, brands.hu; Molnár Róbert üzleti és logisztikai vezérigazgató-helyettes,Magyar Posta; Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, WebShop-Experts közös előadás

19.00–20.30 Bemelegítés az estére

20.30–  Showtime Dinner – Kerti parti és Mosly az 5 tonnás elefánthölgy


2015. október 1., csütörtök

Október 1., csütörtök – Erőművészek

9.00–11.00 Világsztárok és világszámok – Márkaszövetségi blokk
Erős márkák, sikeres gyártók az újra növekvő piacon.

Moderátor: Fekete Zoltán főtitkár, Márkaszövetség
Előadók és a kereasztal-résztvevők:
Henkel márka mutatványok – Dr. Fábián Ágnes ügyvezető igazgató, Henkel
Hogyan építsünk ikonikus márkákat – Jean Grunenwald ügyvezető igazgató, Nestlé
Hogyan képesek a nagy márkák hozzájárulni a növekedéshez? – Joris Huijsmanns vezérigazgató, Heineken
Mindig relaváns – Niklós László ügyvezető igazgató, Coca-Cola
Erős márkák célokkal – Regina Kuzmina ügyvezető igazgató, Unilever

11.00 –11.30 Pereces percek

11.30 –13.00 Sikerre szomjazva – VIP ágazat: szénsavas üdítő és ásványvíz
Termékpálya-áttekintés: piaci előnyök és hátrányok.

Moderátor:
Mik vannak még a kalapban? –  Dr. Miklósvári Géza elnökhelyettes, MAGYÜSZ
Előadók és kerekasztal-résztvevők:
Megújult kiszerelések a kategória fenntartható növekedéséért – Békefi László kereskedelmi igazgató, Coca-Cola
„Bajnokok a porondon…” – Nemzetközi sportszponzoráció az üdítőital szolgálatában – Berényi Attila ügyvezető igazgató, PepsiCo
A jövő varázsgömbjébe nézünk – Balogh Levente elnök-tulajdonos és Alessandro Pasquale tulajdonos, Central European Mineral Water Holding és az EFBW (European Federation of Bottled Water) alelnöke
Egyedülálló attrakció: üdítő és egyben környezetbarát változatosság –  Plutzer Tamás tulajdonos-ügyvezető, Aquarius-BUSZESZ Csoport

13.00–14.00 Találkozás a büfében

14.00–15.30 Reflektorfényben tetőtől talpig– Non-food márka blokk
Márkastratégiák a háztartási vegyiáru és kozmetikumok piacain.

Moderátor: Fekete Zoltán főtitkár, Márkaszövetség
A kerekasztal-résztvevői:
Brodár Szilvia customer marketing leader, Unilever; Tóth Balázs ügyvezető igazgató, Target Sales Group; Venter Zoltán ügyvezető igazgató, SCA

15.30–16.00 Pereces percek

16.00 –17.20 Közönségkedvencek elismerése – Kommunikációs blokk
Üzenetek célba juttatása hagyományos és virtuális térben.

Moderátor:
Kacsintás a porondról – Szilágyi László tag, Lánchíd Klub
Előadók:
Zsonglőrködés az adatokkal: Promóciós helyszínek vizsgálata – Oláh Attila ügyvezető igazgató, ESRI
Digital Signage, az in-store kommunikáció innovatív jövője – Tóth Zoltán vezérigazgató, DigInStore és Klemencz Mihály regional sales manager, LG közös előadás
Vörös szőnyegen a Sirha Budapest–- Tihanyi Klára kiállítás igazgató, Hungexpo
Modern kori adrenalin fröccs – Stefano Favaro franchise tulajdonos, NitroCircus, Budapest Jump

17.30–18.30 Van máááásik! – Kihelyezett Trade Marketing Klubülés
Új eszköz, megoldás és csatorna a közösségi média a trade marketingben is.

Moderátor: Csiby Ágnes és Havasiné Kátai Ildikó, alapítótagok, Trade Marketing Klub
Előadó és beszélgetőpartner:
„A bohóc nem alhat el a porondon” – Arany János értékesítési igazgató, TEN
Hogyan mérjük a három képernyőn, hogy az üzenetünkre: Rátalál? Rezonál? Reagál? – Szűcs-Villányi Ágnes osztályvezető, Nielsen

18.30–20.30 Bemelegítés az estére

20.30–Ráadás – Gálavacsora, Életműdíj- és SuperStore cím-átadó, meglepetésprogram, fellép a VegasShow Band

Október 2., péntek – Vendégművészek

9.00-9.45 Sátorbontás – Kijelentkezés a szállodai szobákból

9.45-13.00 Keménykalap és krumpliorr – Cégvezetői útravaló

Moderátor: Krizsó Szilvia
Előadók és beszélgetőpartnerek:
A hiteles szerep – Görög Ibolya protokollszakértő
A cégvezetők érzelmi intelligenciája – Dr. Csernus Imre pszichológus
Cégvezetői útravaló – Alföldi Róbert színész, rendező

13.00-15.00 Találkozás a büfében

A programváltozás jogát fenntartjuk!

Támogatók:

absulot_giftAldiaquqrius_buszeszagiBacardi_120×120Canter_120×120cbaCoca colaCoopdetki2015diglnstoreDS_Logo_reversed_RGBDSSmith_120×120Esri_Hungary_Emblem_sRGB_flat120funny_boxGEGFK-logogoodmilkGs1_120×120  Heineken120ujkometa_ujkumanialgmagyarbrandsJOmagyarbrandsJO  magy_ker_hazMagyar_Posta_120×120Martini_120×120Metro_120×120MagyarPostaJOMagyarPostaLogisztika_p01mvm_partnernestleJOnestle_probanestle_profNielsenostorosPANYOLAI_PALINKAK_120pepsipeugeotPickpoy_ujrealJOReál logoreinas royal_diamonds120  Sparsuperbrszentkiralyitcc_corp_logo_pos120  tenTescounileverVitamin Szalon logo120zewa_2015