Business Days 2011
Hősök és túlélők 2011. szeptember 21-23. – Tapolca, Hotel Pelion VIP ágazat: zöldség-gyümölcs Kísérőrendezvény: A Business Days 2011 konferencia összefoglalója: |
A prezentációk az előadók nevére kattintva tölthetőek le.
SZEPTEMBER 21., (SZERDA)
09.30–10.00 Vendégek érkezése
10.00–12.30 Sokan vagyunk Supermanek és Superwomanek – Makrogazdasági blokk
Előadás és kerekasztal-beszélgetés szakértőinkkel a kormányzat, gazdasági elemzők
és a szakma bevonásával a gazdasági környezetről itthon és a világ meghatározó országaiban, a várható változásokról és törvényi módosításokról.
Moderátor: Dr. Köves András vezető tanácsadó (Interim Management Resourcing)
Előadók, kerekasztal-résztvevők:
Varga Ferenc kkv-fejlesztési főosztályvezető (Nemzetgazdasági Minisztérium)
A makrogazdasági helyzet egyre fokozódik
Jaksity György elnök (Concorde)
Fogyasztói bizonytalanság és vásárlói kilátások a következő tizenkét hónapban
Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató (Nielsen)
Értékválság – Hitelválság
Soltész Gábor Gergő vezérigazgató-helyettes (FHB Bank)
Amikor a Supermanek egyesülnek
Almási Levente menedzser (PricewaterhouseCoopers)
A beszélgetésben részt vesznek továbbá a Lánchíd Klub tagjai:
Hovánszky László elnök (Metspa); dr. Andics Jenő (Carneol); Baja Sándor (LG); Benedek László (Heineken); Boros Péter (CO-OP Hungary); dr. Csirszka Gábor (Estraco); Fazekas Endre (SIÓ-ECKES); Fekete Zoltán (Márkaszövetség); dr. Fischer Béla (Cukor Terméktanács és Cukoripari Egyesülés); Házi Zoltán (Nagybani Piac); Hermann Zsuzsanna (Trade magazin); Justin István (Feibra); Kedves Ferenc (PET Hungária); Kovács László (Pick Szeged); dr. Köves András (NT); Krizsó Szilvia (MTV); Kujbus Tibor (Reál); Kuti Ferenc (Ku-Glob); László Attila (Consat); Magyar Péter (Tradeover); Matus István (Antra ID); dr. Miklósvári Géza (Pepsi Cola); Molitórisz Károly (Univer Product); Murányi László (CO-OP Hungary); Plutzer Tamás (Aquarius Aqua/Buszesz); Poór Zoltán (PannonMill); Rácz József (Prémiumfrucht); Saltzer Kornél (Spar); Seregi György (Bonbonetti); Soltész Gábor (Ostoros-Novaj Bor); Strasser-Kátai Bernadett (MONA); Szalókyné Tóth Judit (Nielsen); Székács Tibor (Aldi); Szilágyi László (Sole-Mizo); Tarsoly József (Coca-Cola); dr. Tímár Imre (Tanner Trade); Földesi György; Tóth Zoltán; Vuleta Zsolt
12.30–13.30 Ebéd
13.30–15.30 Kukorica Jánossal nem lehet kukoricázni –
VIP-ágazatunk: A zöldség-gyümölcs ágazat helyzete és piaci lehetőségei
Moderátor:
Házi Zoltán vezérigazgató (Nagybani Piac)
Előadók, kerekasztal-résztvevők:
A zöldség-gyümölcs ágazat helyzete és piaci lehetőségei
Dr. Feldman Zsolt agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár (Vidékfejlesztési Minisztérium)
Gazdálkodj okosan! Agrár Széchenyi kártya
Szép Zoltán üzletfejlesztési igazgató (KA-VOSZ)
Magyarország: az Ígéret Földje?
Prof. Dr. Udovecz Gábor
A magyar zöldség-gyümölcs ágazat adottságai és jövőképe
Dr. Mártonffy Béla elnök (Magyar Zöldség-Gyümölcs Terméktanács)
A dohány lélektana hősökért kiált
Dr. Görgényi Orsolya ügyvéd-partner (Szecskay Ügyvédi Iroda)
Kiss Ágota mezőgazdasági szolgáltatások és fogyasztási cikkek ellenőrzése üzletágvezető (20 éves SGS); Kujbus Tibor cégvezető (Reál)
15.30–15.45 Kávészünet
15.45–17.45 Popeye és a spenót ereje –
VIP ágazatunk: A zöldség-gyümölcs fogyasztás, kereskedelem és feldolgozás piaci helyzete
Moderátor: Rácz József ügyvezető (Prémiumfrucht)
Előadók, kerekasztal-résztvevők:
Kategória, amelyet mindenki fogyaszt
Sánta Zoltán piacfejlesztési menedzser (GfK)
Popeye válaszai a nagykereskedői kihívásokra
Dicse László központi beszerző (Metro)
Ahogy mi látjuk
Ledó Ferenc elnök (Dél-Kertész)
10 érv 1 jó döntéshez
Sigray Mária ügyvezető igazgató (Rondo)
Dr. Losó József vezérigazgató (30 éves MIRELITE MIRSA); Kiss László termelő (Kert-Ész Klub); Ruskó József tulajdonos-ügyvezető (Duna-R Vetőmag)
18.00–19.30 Alice csodaországban – filmvetítés 3D-ben az LG jóvoltából
(VIP jegyek a regisztrációban térítésmentesen kérhetők. A moziterem befogadóképessége 40 fő.)
20.00– UPDATE kerti parti és Medencék Éjszakája
SZEPTEMBER 22., (CSÜTÖRTÖK)
09.30–11.00 Arthur és a kerekasztal lovagjai: a Szent (a)Grár keresése – Új agrárgazdasági stratégia és törvényi háttere
Beszélgetés az agrárium és élelmiszer-gazdaság jövőjének új irányairól a minisztérium és a szakmai szervezetek bevonásával.
Moderátor:
Poór Zoltán elnök-vezérigazgató (PannonMill)
Előadók, kerekasztal-résztvevők: Éder Tamás elnök (ÉFOSZ); Fekete Zoltán főtitkár (Márkaszövetség); Gyaraky Zoltán élelmiszer-feldolgozási főosztályvezető (Vidékfejlesztési Minisztérium); Hovánszky László elnök (Lánchíd Klub, a Metspa ügyvezető igazgatója); Lázár Vilmos elnök-helyettes (CBA); Murányi László elnök (Franchise Szövetség, a CO-OP Hungary vezérigazgatója); Patai András ügyvezető elnök (Dohányipari Szövetség); Saltzer Kornél ügyvezető igazgató (20 éves Spar); Torjákné Amberger Teréz vizsgáló irodavezető (Gazdasági Versenyhivatal); Vámos György főtitkár (OKSZ);
11.00–11.15 Kávészünet
11.15–13.15 Asterixek és Obelixek – Erő, ügyesség és egy kis varázsfőzet a márkaépítés és a kereskedelem útvesztőiben
Moderátor: Benedek László kereskedelmi igazgató (Heineken)
Előadók, kerekasztal-résztvevők:
Mit szeretnének a vásárlók – a növekedés forrásai
Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató (Nielsen)
Egy lokális márka építése globális tapasztalattal
Jegesi Viktor marketingigazgató (Tesco)
A siker titka: Válságbiztos portfólió
Gyenes András ügyvezető igazgató és Szabó Péter marketingigazgató (20 éves Unilever)
Áttörés az elektronikus számlázásban, villámgyors bevezetéssel
Horváth Péter senior project menedzser (Synergon)
13.15–14.30 Ebédszünet
14.30–16.45 Csillagok háborúja: jedik, klónok és birodalmi lépegetők – Tippek és trükkök a fogyasztók galaxisában
Moderátor: Strasser-Kátai Bernadett ügyvezető igazgató (MONA)
Előadók, kerekasztal-résztvevők:
Hol itt a fogyasztói társadalom, avagy a fogyasztás új mintázatai
Dr. Kozák Ákos ügyvezető igazgató (GfK)
Tudom, mit vettél tavaly nyáron!
Hovanyecz Norbert ügyvezető igazgató (SuperShop) és Dömötör Péter marketingvezető (20 éves SPAR)
A közvetlen bolti disztribúció (DSD) előnyei
Müller Márton üzletágigazgató (Rafinanz)
Akarja is, vagy csak kapja? – „Kóstoltatás” másként
Molnár Róbert értékesítési igazgató (Magyar Posta)
A Product of the Year Magyarországon
Dr. László Géza ügyvezető igazgató (Product of the Year)
Dr. Fábián Ágnes ügyvezető igazgató (135 éves Henkel); Pukler Gábor innovációs és üzletfejlesztési igazgató (Magyar Telekom)
16.45–17.00 Kávészünet
17.00–19.00 Gladiátor lelkű Rambók – Egyszerű fegyverek a bajnokok kezében
Moderátor: Baja Sándor operatív igazgató (LG)
Előadók, kerekasztal-résztvevők:
Így látják a fogyasztók a „magyar terméket”
Villányi Ágnes kereskedelmi kapcsolatok vezető (Nielsen)
Erősségek és lehetőségek – a Coop stratégiája
Boros Péter kereskedelmi igazgató (CO-OP Hungary)
Hatásos fegyver a bajnokoknak: célzott elérés a kommunikációban
Miczinkó Katalin hirdetési igazgató (Ringier)
A Néző – Ismerjük meg fogyasztóinkat új szemszögből
Lukács Csaba ügyvezető igazgató (At Media)
„Nem az a lényeg, hogy milyen világban élsz, hanem hogy milyen világ él benned.” (Popper Péter)
Rafay János kiállítási igazgató (Hungexpo);
Ruga Róbert marketingigazgató (Profi); Sóskuti György értékesítési igazgató (20 éves Nestlé); Szendrő Tamás kereskedelmi igazgató (Match);
20.00–04.00 Gálavacsora, Életműdíj-átadó, a 75 éves POPAI köszöntése, a POP-verseny nyerteseinek díjátadója, tombola, éjféli tűzijáték, koktél show, zenél a Vegas Show Band
SZEPTEMBER 23., (PÉNTEK)
10.00–11.15 Az avatárok nagyra nőnek – Digitális kommunikáció minden fronton
Moderátor: Szilágyi László kereskedelmi és marketingigazgató (Sole-Mizo)
Előadók, kerekasztal-résztvevők:
Megérett az FMCG a digitális világra? – egy exclusive B2B kutatás eredményei
Dörnyei Otília ügyfélkapcsolati igazgató (GfK)
Multiplatform Branding 2012
Barna Tamás ügyvezető-tulajdonos (Republic Group)
Költséghatékony informatikai megoldások – beruházás nélkül
Veres Mónika szakértékesítési csoportvezető (Magyar Telekom)
Végy egy dohánylevelet… – Egy vállalatirányítási rendszer titkos receptje
Takáts István ügyvezető igazgató (Update Consulting) és üzleti partnere
11.15–11.30 Kávészünet
11.30–13.30 Batmanek és Pókemberek a kasszasikerért – Instore hatékonyságnövelés gyártói és kereskedői együttműködésekkel
Előadóink és beszélgetőpartnereink:
Utolsó leosztás – a törzsvásárlói kártyarendszerek reformja és a közösségi média
Pálóczi Tamás igazgató (Brandmate)
Működő eszközök az online kommunikációban
Dunder Krisztián online tanácsadó (DUNDER.HU)
Mobilok-termékek-vonalkódok – Minden amit tudni akarsz a termékről, de addig nem tudtad megkérdezni!
Kurucz Péter vezető tanácsadó (GS1)
Változás fejekben és lelkekben
Dr. Almási Kitti klinikai szakpszichológus
A beszélgetésben továbbá részt vesznek: Jáger Melinda trademarketing menedzser (Beiersdorf – 100 éves Nivea); Seregi György kereskedelmi igazgató (Bonbonetti – 70 éves Tibi csoki)
13.30–15.00 Ebéd