Business Days 2008

Jövőkép másképp

Az FMCG-piac sikerei és lehetőségei

A Trade magazin és a Lánchíd Klub közös konferenciája

Hunguest Hotel Pelion****, Tapolca | 2008. szeptember 24–26.

(A letöltéshez szükséges kód a Business Days 2010 konferencián kapott kód. Amennyiben nem rendelkezik ilyen kóddal, úgy kérjük, írjon az info@trademagazin.hu címre.)

PROGRAM
Visszapillantó Business Days 2008
konferenciánkra

Szeptember 24., szerda

11.00–13.30

Másképp gondolom – Világszintű és hazai makrogazdasági összefüggések és stratégiai döntések támogatása

Az egész napos programot moderálja: Fazekas Endre, a Sió-Eckes ügyvezetője

Előadók: Antoine de Saint Affrique, Senior Vice President Unilever CEE • Dr. Jaksity György, a Concorde ügyvezetője, az igazgatóság elnöke • Bíróné dr. Szegő Márta, a UniCredit Bank közgazdasági főosztályának vezetője

Kerekasztal-beszélgetés, amelyen az előadókon túl részt vesz Dr. Firniksz Judit, a Réti, Antall, Madl Ügyvédi Iroda – a PricewaterhouseCoopers együttműködő jogi irodája – menedzsere, valamint a Lánchíd Klub tagjai közül jelen lesznek: Hovánszky László elnök (Metspa) • Baja Sándor (Eckes Granini) • Benedek László (Heineken) •dr. Csirszka Gábordr. Köves András (Bako) • dr. Miklósvári Géza (FÁÜ Pepsi Cola) • Fazekas Endre (Sió-Eckes) • Földesi György Hermann Zsuzsanna (Trade magazin) • Justin István (Magyar Posta) • Kedves Ferenc (PET-Hungária) • Kovács László (PICK Szeged) • Kujbus Tibor (Reál) • László Attila (Cerbona) • Magyar PéterMatus István (Unilever) • Molitórisz Károly (Univer Products) • Murányi László (Coop) • Plutzer Tamás(Aquarius-Aqua és Buszesz) • Poór Zoltán (FoodExpert) • Rácz József (Mórakert) • Saltzer Kornél (Spar) • Soltész Gábor (Ostoros-Novaj Bor) • Szalóky Tóth Judit (Nielsen) • Székács Tibor Szilágyi László (Rauch) • Tarsoly József (Coca- Cola) • Tímár ImreTóth Zoltán (Grow Sales)

13.30–14.30

Ebéd

14.30–17.00

Másképp csinálom – Megvalósult nyertes stratégiák a vendégeink által vezetett vagy tulajdonolt cégek esetében, és hazai piaci trendek

Előadó: Szalókyné Tóth Judit, a Nielsen ügyvezető igazgatója

Kerekasztal-beszélgetés: Feiner Péter, az OKSZ elnöke • Murányi László, a Coop vezérigazgatója • Kedves Ferenc, PET Hungária ügyvezető igazgatója • Palásti József, a Fornetti tulajdonosa • Pintér Zoltán, a BudaCash Befektetőház elnök-vezérigazgatója, az Agárdi Pálinkafőzde társtulajdonosa • Strasser-Kátai Bernadett, a MONA ügyvezető igazgatója • Tarsoly József, a Coca-Cola ügyvezető igazgatója

17.00–19.30

Szabad program, beszélgetés, felfrissülés

19.30–

Vacsora, majd Korda Pókerklub

Szeptember 25., csütörtök

7.00–10.00

Reggeli

10.00–12.30

Másképp nézem – Aki mindenkinek a legfontosabb: a fogyasztó! Vagy inkább a vásárló?

Moderálja: Dr. Köves András, a Bako Hungária ügyvezetője

Előadók: Mit mutatnak a háztartások adatai? – Kozák Ákos, a GfK ügyvezetője • Fogyasztóink szegmentációi – Román Gyula, a Debreceni Hús igazgatósági tagja • Dr. Pénzes Éva, a Kaiser Food marketingigazgatója • Vásárlóink szegmentációi – José-Maria Cervera, a METRO vezérigazgatója • Kujbus Tibor, a Reál cégvezetője és más kereskedelmi láncok neves vezetői

Kerekasztal-beszélgetés: Fögleinné Veres Katalin, a Biogreen tulajdonos ügyvezetője • Hopka Imre, a Dunapack értékesítési igazgatója • Továbbá az előadók és a Láncíhd Klub tagjai

12.30–13.30

Ebéd

13.30–15.30

Másképp hallom – Tabu témák a ringben kereskedőkkel és gyártókkal: kérdezz, felelek!

Moderálja: Dr. Köves András, a Bako Hungária ügyvezetője és Tóth Zoltán, a Grow Sales tulajdonosa

Meghívott kereskedőcégek vezetőinek tesszük fel konferenciavendégeink kérdéseit – tabuk nélkül!

Hovánszky László, a Metspa ügyvezetője • Murányi László, a Coop vezérigazgatója • Saltzer Kornél, a Spar ügyvezetője • Szendrő Tamás, a Csemege-Match értékesítési igazgatója • Zsombor Tibor, a Metro kereskedelmi igazgatója

15.30–16.00

Kávészünet, a Caprice ékszerbemutatója

16.00–17.30

Hogyan másképp? – Beszéljünk magunkról is!

Moderálja: Tóth Zoltán, a Grow Sales tulajdonosa

Bemutatkozik a Lánchíd Tudástár első két szakkönyve: Steve Martin és Gary Colleran Elkelt! (SOLD), illetve Hans Georg Häusel Titkok a vevők fejében (BRAIN VIEW – Warum Kunden kaufen!) című könyve magyar nyelven, először Magyarországon!

Kerekasztal-beszélgetés: Dr. Csányi Vilmos etológus • Lénárt Viktor lelkész, life coach • Dr. Mezei Andrea pszichológus • Tarr Bence kultúrantropológus

17.30–17.45

Kávészünet, beszélgetés, felfrissülés

17.45–19.00

Trade Marketing Klub kihelyezett ülés

POPAI merchandising projekt az egyik budapesti hipermarketben – Eredmények és további lehetőségek a merchandising alkalmazásában

Előadó: Barathy Tamás, a Spar akciószervezési vezetője

20.00–03.00

Gálavacsora, életműdíj-átadó Marót Viki és a Nova Kultúr műsora és a Ton-Ton Phoenix együttes

Szeptember 26., péntek

7.00–10.00

Reggeli

10.00–12.30

Másképp mondom – Kommunikációs platform

Moderálja: Baja Sándor, az Eckes-granini igazgatója

Előadók: Egy forintért megmondom – Mi a közös a legsikeresebb magyar reklámokban? – Geszti Péter, az Akció-NXS Reklámügynökség tulajdonosa • Hatékony integrált kommunikációs megoldások televízióra alapozva – Fülöp Tamás, a TV2 üzletfejlesztési igazgatója • Mit érdemes tudnunk a férfiakról, hogy hatékonyabban érjük el őket? – Beata Biernacka, a Discovery Networks közép-európai kutatási menedzsere • Sikeres FMCG kampányok az eladótérben – Dunavölgyi Zsolt, az Imige stratégiai igazgatója • Vinil verseny világszerte – Max Linder, a MACtac európai kommunikációs és marketing igazgatója

Kerekasztal-beszélgetés, amelyen részt vesznek az előadók és a Lánchíd Klub tagjai

12.30–14.00

Ebéd

Díszvendég ágazat: hús- és baromfiipar

Innovation shop: bemutatkozhatnak a 2008. év legsikeresebb termékfejlesztései eladásösztönző eszközeikkel együtt!