Az év promóciói 2009

A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG szektor gyártói között „Az év legsikeresebb promóciója” díjáért.

Nevezni az FMCG promócióban szereplő termék gyártója/forgalmazója és/vagy a promóció kivitelezője tud.A versenyben azok az országos promóciók vehetnek részt, amelyek 2008. november 1. és 2009. október 31. között megvalósultak.Nevezni az alábbi főkategóriákban lehet:

  • Élelmiszer
  • Ital
  • Non-food (háztartási vegyi áru és kozmetika)
  • HoReCa
  • Kereskedelmi

A nevezési adatlap letölthető itt vagy online kitölthető az oldal alján lévő űrlappal vagy kérhető az marketing@trademagazin.hu címre küldött e-maillel.
A versenybe nevezett promóciók sikeréről kategóriánként a kereskedelmi láncok képviselői és gasztronómiai szakemberek döntenek. Az alkalmazott promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri bírálja el.

A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevétel növekedést hozóval!

A nevezéseket, kérjük, hogy 2009. december 20-ig küldjék el a következő címre:
Grabowski Kiadó Kft.
1016 Budapest, Naphegy tér 8.

A nyertesek – a 2008-as nyertesekhez hasonló – értékes díjakat és ajándékokat kapnak. A kategóriák díjazottjain túl különdíjasokat is hirdetünk. A verseny kiírója és szervezője:
Trade MagazinEgyüttműködő partner:
Nirlsen

Szakmai támogatók:
Trade Marketing Klub, POPAI

PROGRAM

09.30-10.00 Érkezés, köszöntő 
10.00-10.20 Instore kutatások – instore trendek 2010
(Németh Krisztián modellezés és elemzés vezető, és Mile Gabriella Client Manager és eSOS projektvezető, Nielsen)
10.20-10.40 Aktivitások összehangolt kezelése
(Farkas Beáta managing partner, Sensact és Hodossy Katalin head of category solution, Johnson & Johnson közös előadása)
10.40-11.00 Pick Pack Pont – személyes átvétel a Relay-Inmedio üzletekben
(Sipos György üzletfejlesztési igazgató, Lapker)
11.00-11.20 Speciális promóciók a POS gyártásban
(Bognár Gergely értékesítési csoportvezető, STI Display Hungary)
11.20-11.40 A siker titkai – beszámoló a legnagyobb európai Retail at Marketing kiállításról
(Csikné Dr. Kovács Klára ügyvezető, Karrier és Stílus, és Havasiné Kátai Ildikó, POPAI Magyarország Egyesület)
11.40-13.00 Ebéd
13.00-13.20 Amire Ms Trade Marketing 2009 büszke lehet
(Gémes Andrea trade marketing manager, Storck Hungária)
13.20-13.40 Amire a Trade Marketing Team 2009 büszke lehet
(Merész Tamás trade marketing és üzleti elemzési vezető, Coca-Cola Magyarország)13.40-15.00 Az év legsikeresebb promóciója 2009 – Díjátadó ünnepség és a nyertesek prezentációi
Élelmiszer kategória – Szutor Szilvia brand manager, FrieslandCampina Hungária,
Ital kategória – Varga Noémi senior brand manager, Tchibo Budapest
15.00-15.30 Kávészünet frissítőkkel
15.30-17.00 Az év legsikeresebb promóciója 2009 – Díjátadó ünnepség és a nyertesek prezentációi
Non-food kategória – Soós S. Zoltán tulajdonos, Rafinanz Service,
Kereskedelmi kategória – Hovanyecz Norbert marketing vezető, Spar
17.30-19.00 Koktélbüfé

TOVÁBBI HELYEZETTEK:

Élelemiszer kategória:
Well Reklámügynökség Kft. és Univer Product Zrt. közös pályázata – A konyha ördögei promóció
Ital kategória:
Up Hungary Kft. – Borsodi: Szurkolj teli torokból! promóciója
Nestlé Hungária Kft. – 70 éves a Nescafé nyereményakciója
Non-food kategória:
Rewart Kft. és Trade ’90 Kft. közös pályázata: STR8 nyerményakciója
DunaPro Zrt. – Clorox sms nyereményjátéka
Kereskedelmi kategória:
Profi Magyarország Zrt. – Profi 20. Születésnap! promóciója