Az év promóciói 2008
A Trade magazin versenyt hirdet az FMCG szektor gyártói között
„Az év legsikeresebb promóciója” díjáért.
Nevezni az FMCG promócióban szereplő termék gyártója és/vagy a promóció kivitelezője tud.
A versenyben azok az országos promóciók vehetnek részt, amelyek 2007. november 1. és 2008. október 31. között megvalósultak.
Nevezni az alábbi főkategóriákban lehet:
- Élelmiszer
- Ital
- Non-food (háztartási vegyiáru és kozmetika)
A nevezési adatlap letölthető vagy online kitölthető az oldal alján lévő űrlappal vagy kérhető az info@trademagazin.hu címre küldött e-maillel.
A versenybe nevezett promóciók sikeréről kategóriánként a kereskedelmi láncok képviselői döntenek. Az alkalmazott promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri bírálja el. A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevétel növekedést hozóval!
A nyertesek értékes díjakat és ajándékokat kapnak. A kategóriák díjazottjain túl abszolút győztest is hirdetünk.
A verseny kiírója és szervezője:
Trade Magazin
Együttműködő partner:
Nielsen
Szakmai támogatók:
Trade Marketing Group, POPAI
A díjátadó főszponzora:
Budapest Congress & World Trade Center
A díjátadó szponzora:
RewArt