2019. április 11.
AZ ÉV LEGSIKERESEBB PROMÓCIÓJA SZAKMAI NAP ÉS DÍJÁTADÓ 2018
2019. április 11.
Már nem kell sokat várni, hogy kiderüljön, tavaly mely márkák nevéhez köthetők az FMCG piac legsikeresebb promóció.
A versenyfelhívásra 6 kategóriában 29-en adták be pályázatukat. A versenyt 9-tagú szakmai zsűri támogatja és értékeli a nevezéseket, valamint a Kantar-Hoffman piackutató a promóciók célcsoportja szerint 4 fókuszcsoportkutatást készít, ahol a vásárlók mondják el tapasztalataikat, meglátásaikat a pályázatokban szereplő promóciókról.
Az eredményeket egy egész napos szakmai konferencián tárjuk a nyilvánosság elé, és természetesen a nyertesek be is mutatják a pályázatukat.
A szakmai napra a nyertesek prezentációi mellett további hasznos előadásokkal készülünk.
Ha kíváncsi, hogy
– a generációs különbségek hogyan követhetők nyomon a promóciós elvárásokban,
– miért kell wow-élményt nyújtani az ügyfélszolgálatban,
– miért lehetünk biztosak abban, hogy a kommunikáció a promócióknál is a siker kulcsa vagy a kudarc meghatározója,
– hogyan lehetne a veszteséget termelő prómóciókat újragondolni, és csak a profitnövekedést támogatókat megvalósítani,
– mire büszke Ms Trade Marketing és az Év Trade Marketing Csapata, amivel kiérdemelték a címet 2018-ban,
– és mely promóciók voltak az év legjobbjai,
akkor nagy szeretettel várjuk „Az év legsikeresebb promóciója” verseny szakmai nappal egybekötött díjátadójára.
Helyszín: Hotel Aquincum (1036 Budapest, Árpád fejedelem útja 94.)
Program:
08.30–9.00 Érkezés és köszöntő
09.00–9.20 Egy évnyi tapasztalat itthon és külföldön – Hermann Zsuzsanna ügyvezető-főszerkesztő, Trade magazin
09.20–9.40 Generációs elvárások – Steigervald Krisztián ügyvezető igazgató, Emocionális Marketing Kft.
09.40–11.00 Promóciós pályázatok értékelése 1. rész – Pádár Kata client service director, Kantar-Hoffmann
Online kategória
Aranyérem: SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. – Greenroom Kft.: Éjszaka a SPAR-ban – Gyereknapi aktivitás
Ezüstérem: SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. – Greenroom Kft.: Ország Szíve
Bronzérem: SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. – Greenroom Kft.: Sonkatorpedó
Ital kategória
Aranyérem: Coca-Cola HBC Magyarország Kft.: Coca-Cola nyári kampány
Ezüstérem: Coca-Cola HBC Magyarország Kft. – Heythere Kft.: Rézangyal X-mas promóció
HoReCa kategória
Aranyérem:Coca-Cola HBC Magyarország Kft. – Heythere Kft.: Rézangyal fogyasztást ösztönző loyalty promóció
Ezüstérem: Wonderduck Agency Zrt. – METSPA Kft. – METRO Kereskedelmi Kft. – Mastercard Hungary: Csillogtassa meg főzőtudományát!
11.00–11.20 Kávészünet
11.20–11.40 Wow! – élmény az ügyfélszolgálaton, hazai és nemzetközi példák – Fülöp Anita ügyvezető tulajdonos, Call To Action Hungary Kft.
11.40–12.00 Tudatosítsd, hogy élvezi – avagy a promóció sikerének titka a kommunikáció – Krizsó Szilvia kommunikációs tanácsadó
12.00–12.20 Amire Ms Trade Marketing 2018 büszke lehet – Laurinyecz Tünde senior trade & channel marketing manager, Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.
12.20–13.20 Ebéd
13.20–13.40 Amire a Trade Marketing Team 2018 büszke lehet – Galavics András channel marketing manager, Pessenlehner Dóra shopper marketing manager, Veres Csaba experiential execution manager, Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
13.40–14.30 Promóciós pályázatok értékelése 2. rész Pádár Kata client service director, Kantar-Hoffmann
Élelmiszer kategória
Aranyérem: FrieslandCampina Hungária Zrt.: Pöttyös Minden 5. nyer vagy sorsjegyes kódot rejt
Ezüstérem: Nestlé Hungária Kft.: Balaton „Dönts és nyerj!” 2018 fogyasztói promóció
Ezüstérem: HD Group Kft.: Frico shop in shop
Ezüstérem: HD Group Kft.: Lindt 2018-as aktivitások
Bronzérem: Nestlé Hungária Kft.: Nestlé Gabonapelyhek – Jurassic World: Bukott Birodalom promóció
14.30–14.50 Kávészünet
14.50–15.10 Hogyan másszunk ki az árcsökkentés csapdájából – Andreas Christou ügyvezető igazgató, RetailZoom, Dr. Michalis Christou ügyvezető igazgató, RetailZoom Europe
15.10–16.30 Promóciós pályázatok értékelése 3. rész Pádár Kata client service director, Kantar-Hoffmann
Non-food kategória
Aranyérem: Wonderduck Agency Zrt. – Orbico Hungary Kft.– Mastercard Hungary: Ütős nyeremények
Ezüstérem: HD Group Kft.: OOOPS! digitális torony hostess promóció
Bronzérem: Essity Hungary Kft.: Gondoskodni Együtt Jó – Nyerj a Zewával!
Kereskedelmi kategória
Aranyérem: SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. – Greenroom Kft.: Emberi traffipax
Ezüstérem: Progressive Reklámügynökség – dm: Az én dm neszesszerem
Ezüstérem: SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. – Brand Loyalty: Mesés szakácskönyv és matricagyűjtő album hűségakció
Bronzérem: SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.: A SPAR-ral finomabbak reggelek!
Bronzérem: Rossmann Magyarország Kft. – Publicis Groupe Leo Burnett: Rossmann Stílus
16.30–17.00 Koktélbüfé és koccintás a nyertesekkel
Különdíjasok
Trade magazin különdíj: Wonderduck Agency Zrt. – METSPA Kft. – METRO Kereskedelmi Kft. – Mastercard Hungary: Csillogtassa meg főzőtudományát!
POPAI különdíj: Essity Hungary Kft.: Gondoskodni Együtt Jó – Nyerj a Zewával!
Trade Marketing Klub különdíj: SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.: Ét&Rend könyv – Receptek és életmódtippek gyors hétköznapokra és ráérős hétvégékre