Az év legsikeresebb promóciója 2017
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor gyártói között
„Az év legsikeresebb promóciója” díjáért.
Nevezni az FMCG-promócióban szereplő termék gyártója/forgalmazója és/vagy a promóció kivitelezője tud. A versenyben azok az országos promóciók vehetnek részt, amelyek 2016. október 1. és 2017. december 31. között megvalósultak.
Nevezni az alábbi kategóriákban lehet:
– ÉLELMISZER
– ITAL
– HORECA
– NON-FOOD (HÁZTARTÁSI VEGYI ÁRU ÉS KOZMETIKA)
– ONLINE/DIGITÁLIS
– KERESKEDELMI
– NON-FMCG
A versenybe nevezett promóciók sikeréről kategóriánként, a piackutatásban résztvevő vásárlók döntenek.
A promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri véleményezi. A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevételnövekedést hozóval!
A nevezéseket kérjük, hogy 2018. február 12.-ig küldjék el!
Nevezési díj: 39 900 Ft + áfa, amely magában foglalja 1 fő részvételét a díjátadóval egybekötött konferencián.
A nyertesek értékes díjakat kapnak.
A kategóriák díjazottjain túl különdíjasokat is hirdetünk.
Díjátadás: 2018. április 19. (BKIK VI. emelteti tanácsterem)
A részletekről érdeklődjön elérhetőségeinken.
Az év legsikeresebb promóciója 2017 pályázat szabályzata
Promócióverseny pályázati adatlap 2017
Hiba: Kapcsolatfelvételi űrlap nem található.