Az év legsikeresebb promóciója 2015
Tisztelt Partnerünk!
2016 áprilisában kiderül, hogy melyek voltak a tavalyi év legsikeresebb fogyasztói promóciói!
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor gyártói között „Az év legsikeresebb promóciója” 2015 díjáért.
Nevezni a promócióban szereplő termék gyártója/forgalmazója és/vagy a promóció kivitelezője tud.
A versenyben azok az országos promóciók vehetnek részt, amelyek 2014. október 1. és 2015. december 31. között valósultak meg.
Nevezni az alábbi kategóriákban lehet:
ÉLELMISZER
ITAL
NON-FOOD (HÁZTARTÁSI VEGYI ÁRU ÉS KOZMETIKA)
KERESKEDELMI
HORECA
NON-FMCG
ONLINE/DIGITÁLIS
A nevezési adatlapot online itt tudja kitölteni vagy kérhető a marketing@trademagazin.hu címre küldött e-maillel.
A versenybe nevezett promóciók sikeréről kategóriánként, a piackutatásban résztvevő vásárlók döntenek.
A promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri véleményezi.
A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevételnövekedést hozóval!
A nevezési határidő 2016. január 31-ig!
Nevezési díj: 39 900 Ft + áfa, amely magában foglalja 1 fő részvételét a díjátadóval egybekötött konferencián.
A nyertesek értékes díjakat kapnak. A kategóriák díjazottjain túl különdíjasokat is hirdetünk.
Díjátadás: 2016. április 14., (csütörtök)