Az év legsikeresebb promóciója 2010
A Trade magazin ismét versenyt hirdetett az FMCG szektor szereplői között, „Az év legsikeresebb promóciója” díjáért.
A szakami nap és díjátadó versenyben azok az országos promóciók vehettek részt, amelyek 2009. november 1. és 2010. október 31. között valósultak meg.
Az alábbi kategóriákban neveztek pályázóink:
- Élelmiszer
- Ital
- Non-food (háztartási vegyi áru és kozmetika)
- HoReCa
- Kereskedelmi
A versenybe nevezett promóciók sikeréről, kategóriánként, megkérdezett kereskedő partnerek és vásárlók döntenek. A gasztronómiai promóciók versenyének résztvevőit pedig vendéglátós szakemberek bírálják el. A promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri véleményezi. A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevételnövekedést hozóval!
- A nyertesek – a 2009-as nyertesekhez hasonló – értékes díjakat és ajándékokat kapnak. A kategóriák díjazottjain túl különdíjasokat is hirdetünk.
További kérdés esetén a marketing@trademagazin.hu e-mail címre várjuk kérdéseiket.