Az év legsikeresebb promóciója 2010

A Trade magazin ismét versenyt hirdetett az FMCG szektor szereplői között, „Az év legsikeresebb promóciója” díjáért.

A szakami nap és díjátadó versenyben azok az országos promóciók vehettek részt, amelyek 2009. november 1. és 2010. október 31. között valósultak meg.

Az alábbi kategóriákban neveztek pályázóink:

  • Élelmiszer
  • Ital
  • Non-food (háztartási vegyi áru és kozmetika)
  • HoReCa
  • Kereskedelmi

A versenybe nevezett promóciók sikeréről, kategóriánként, megkérdezett kereskedő partnerek és vásárlók döntenek. A gasztronómiai promóciók versenyének résztvevőit pedig vendéglátós szakemberek bírálják el. A promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri véleményezi. A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevételnövekedést hozóval!

    A nyertesek – a 2009-as nyertesekhez hasonló – értékes díjakat és ajándékokat kapnak. A kategóriák díjazottjain túl különdíjasokat is hirdetünk.

További kérdés esetén a marketing@trademagazin.hu e-mail címre várjuk kérdéseiket.