Auchan Magyarország Kft.
Az Auchan Magyarország célkitűzése, hogy elősegítse vásárlói számára a tudatos választást. Ehhez széles választékban és kiváló áron kínál minőségi, egészséges, helyi termékeket. Mindemellett a vásárlók, munkatársak, partnerek jobb életminősége is kiemelten fontos számára, akár a helyi termelőkkel való partnerséget vagy a munkavállalók stabil és kiszámítható megélhetését nézzük. 2019-ben indította el nagyszabású műanyagmentesítési tervét azzal a céllal, hogy teljesen leszámoljon az egyszer használatos műanyagokkal, és azokat 100%-ban lebomló, környezetbarát alternatívákkal helyettesítse. 2022 áprilisában forradalmi lépést valósított meg, ugyanis a piacon elsőként vezette ki kínálatából az egyszer használatos műanyagzacskókat. Fellép az élelmiszerpazarlás ellen, de CSR-tevékenysége nemcsak erre terjed ki, hanem több nagy karitatív szervezet munkáját is segíti, ezen felül az egészséges táplálkozás alapelveit is szeretné megismertetni a lakossággal. Nagy figyelmet fordít az employer brandingre, a sokszínűségre, az esélyegyenlőség megvalósítására. Több mint tíz éve foglalkoztat megváltozott munkaképességű kollégákat, mert vallja, hogy mindenkinek esélyt kell adni az értékteremtő munkára.