Rendezvények tarkítják a Shop! – POPAI idei évét
Mozgalmas első negyedévvel és éves programmal várja tagjait és a Marketing at Retail iparágat a POPAI Magyarország Egyesület és anyaszervezete, a Shop! Association is.
A kihívások és változások még fontosabbá teszik a találkozók, eszmecserék, tapasztalatátadások alkalmait. A világjárvány idején annyira fenyegetően felmerült kérdés, hogy az online, a virtuális elsöpri-e a személyes vásárlótereket, eldőlni látszik: a vevők ragaszkodnak a fizikai tapasztalatokhoz, a saját élményhez, a boltba járáshoz. Sőt még jobban keresik és értékelik a figyelemfelkeltő, vonzó termékeket, promóciókat, aktivitásokat. Nem véletlen tehát, hogy az iparági, bestpractice és innovációfókuszú rendezvények a figyelem középpontjába kerülnek. //
A cikk a Trade magazin 2023.2-3. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Ismét „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Idén február 15-én tartjuk a Trade marketing szakma nagy online…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >