Rendezvények tarkítják a Shop! – POPAI idei évét
Mozgalmas első negyedévvel és éves programmal várja tagjait és a Marketing at Retail iparágat a POPAI Magyarország Egyesület és anyaszervezete, a Shop! Association is.

A kihívások és változások még fontosabbá teszik a találkozók, eszmecserék, tapasztalatátadások alkalmait. A világjárvány idején annyira fenyegetően felmerült kérdés, hogy az online, a virtuális elsöpri-e a személyes vásárlótereket, eldőlni látszik: a vevők ragaszkodnak a fizikai tapasztalatokhoz, a saját élményhez, a boltba járáshoz. Sőt még jobban keresik és értékelik a figyelemfelkeltő, vonzó termékeket, promóciókat, aktivitásokat. Nem véletlen tehát, hogy az iparági, bestpractice és innovációfókuszú rendezvények a figyelem középpontjába kerülnek. //
A cikk a Trade magazin 2023.2-3. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Shop! Ideation konferencia és kihívás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Élmény, időzítés, tudatosság: új utazási logika rajzolódik ki 2026 felé
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fordulópont előtt a Temu-modell: 2026-tól drágulhat az extrán olcsó online import
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hiába feleződött a kakaó ára, a csokoládé nem lesz olcsóbb
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
