Rendezvények tarkítják a Shop! – POPAI idei évét
Mozgalmas első negyedévvel és éves programmal várja tagjait és a Marketing at Retail iparágat a POPAI Magyarország Egyesület és anyaszervezete, a Shop! Association is.
A kihívások és változások még fontosabbá teszik a találkozók, eszmecserék, tapasztalatátadások alkalmait. A világjárvány idején annyira fenyegetően felmerült kérdés, hogy az online, a virtuális elsöpri-e a személyes vásárlótereket, eldőlni látszik: a vevők ragaszkodnak a fizikai tapasztalatokhoz, a saját élményhez, a boltba járáshoz. Sőt még jobban keresik és értékelik a figyelemfelkeltő, vonzó termékeket, promóciókat, aktivitásokat. Nem véletlen tehát, hogy az iparági, bestpractice és innovációfókuszú rendezvények a figyelem középpontjába kerülnek. //
A cikk a Trade magazin 2023.2-3. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Ismét „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Idén február 15-én tartjuk a Trade marketing szakma nagy online…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >