Rendezvény a DMS-ről
Kéthetes rendezvénysorozatot szervezett az Onlinet a DMS – Digital Media Signage, azaz magyar nevén digitális médiafelületek – témakörében, amely az eladáshelyi reklámozás legdinamikusabban fejlődő területe. A rendezvény iránt a hazai vállalatok – elsősorban a pénzügyi, kereskedelmi és szolgáltatói szektorból – várakozáson felüli érdeklődést mutattak.Az ABI Research amerikai piackutató cég szerint 2009-ben a DMS-piac 30 százalékkal nő az Egyesült Államokban – ami nem véletlen, hiszen a kereskedők mindent megtesznek a csökkenő fogyasztás ellensúlyozására. A Digital Media-rendszerek használata Nyugat-Európában is követi az USA-beli trendeket, a kelet-európai terjeszkedés pedig vélhetően 2010-től vesz nagyobb lendületet.
A Cisco-partner Onlinet, amely a Deloitte Technology leggyorsabban növekvő közép-európai vállalatok top 50-es listáján a 6. helyet foglalja el, megoldásaiban a Cisco DMS-rendszerét alkalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >