Remekelt a Wal-Mart
Felülmúlta a várakozásokat a Wal-Mart a karácsonyi negyedévben, ami nagyrészt annak köszönhető, hogy az e-kereskedelem kezd nagyon felpörögni a cégnél – írja a portfolio.hu. A menedzsment a gyorsjelentésben megerősítette az idei évre vonatkozó várakozásait, aminek szintén örülhetnek a befektetők, emelkedik is az árfolyam.
A Wal-Mart vezérigazgatója, Doug McMillon szerint a kedvező makrogazdasági környezet segített abban, hogy a Wal-Mart növelni tudta bevételeit és piaci részesedését.
A negyedik negyedév fontosabb számai:
Az összehasonlítható alapon számolt bevételek 4,2 százalékkal növekedtek az Egyesült Államokban, szemben a 3,2 százalékos konszenzussal,
már 18. negyedéve emelkednek sorozatban az összehasonlítható alapon számolt bevételek,
a negyedéves bevétel 138,79 milliárd dollár volt, ami 2 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest, ez minimálisan meghaladta az elemzői várakozásokat, a konszenzus ugyanis 138,7 milliárd dollár volt,
a nettó eredmény szintjén 3,69 milliárd dollár nyereséget könyvelt el a Wal-Mart a karácsonyi negyedévben, ami 69 százalékkal magasabb, mint az egy évvel korábbi szint,
az egyszeri tételektől tisztított egy részvényre jutó eredmény 1,41 dollár volt, szemben az 1,33 dolláros elemzői konszenzussal.
A negyedévben a növekedést nagyban segítette az online értékesítések felpörgése, az e-kereskedelmi értékesítések 43 százalékkal ugrottak meg a negyedik negyedévben. A teljes évet tekintve 40 százalék volt a dinamika, ami megfelel a cég célkitűzésének.
A menedzsment megerősítette a teljes évre vonatkozó prognózisát: hazai piacán, az Egyesült Államokban az összehasonlítható alapon számolt bevételek 2,5-3 százalékkal nőhetnek, az e-kereskedelem 35 százalékkal bővülhet. A társaság globális nettó bevétele legalább 3 százalékkal növekedhet idén, de a brazil tevékenység dekonszolidálása és a dohánytermékek nagykereskedelmi értékesítésének visszavágása negatív hatással lesz a növekedési rátákra. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Trump vámjai miatt amerikai márkák bojkottja indult Indiában
Indiában erősödik az amerikai márkák elleni bojkottmozgalom Donald Trump amerikai…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >Feltámadt a túró: újra hasít az amerikai tejipar
Közel húsz éve tartó csökkenés után újra felfelé ível a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >