Rekordszámú résztvevővel zárult az 5. dm Balaton RUN

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 09. 24. 11:07
🎧 Hallgasd a cikket:

Rekordszámú résztvevővel zajlott le az 5. dm Balaton RUN az #egészenén koncepció jegyében Zamárdiban.

Rekordszámú résztvevővel zárult az 5. dm Balaton RUN 2025. szeptember 20-án, szombaton Zamárdiban. A napsütéses időben összesen 1818 futó állt rajthoz az ország minden tájáról, köztük 188 dm munkatárs, hogy a drogéria #egészenén kampányának jegyében ünnepeljék a mozgás és az önkifejezés örömét.

A dm és a Maratonman együttműködésében megvalósult eseményen a család minden tagja megtalálta a számára megfelelő kihívást. Életkorra, szintre és felkészültségre való tekintettel választhattak a Kölyök Körök, a nordic walking, a Start Futam, valamint az 5,25 km, 10,5 és 21,1 km-es futótávok közül. A kerékpárosokat a Kellys bringafutam várta. A nagy meleg miatt a szervezők extra frissítési pontokkal gondoskodtak a résztvevők hidratálásáról.

#egészenén élmény

A dm az idei évben #egészenén kampánya révén szeretné támogatni az embereket abban, hogy felfedezzék és megtalálják önmagukat, és úgy alakítsák életüket, ahogyan az a leginkább megfelel a saját elképzeléseiknek és vágyaiknak. A futóverseny kiválóan illeszkedett a kampány üzenetéhez, hiszen lehetőséget teremtett az önkifejezésre, az önismeretre és a közösségi támogatásra.

A dm Élményszigeten az #egészenén kampányhoz kapcsolódóan a látogatók a színtanácsadáson keresztül megismerhették, hogy mely árnyalatok állnak nekik a legjobban, valamint a kaleidoszkóp szelfin keresztül örökíthették meg magukat. A gyerekek legyezőt készíthettek és egyedi virágcserepet festhettek. A „markolós játékban” a nosztalgiázó felnőttek és a lelkes gyerekek egyaránt örömüket lelték, a dm márkás termékek mellett az #egészenén kampány üzeneteit is megismerhették a kihalászott gömbökből. A fényvédelem jegyében természetesen nem maradhattak el a dm UV-roadshow állomásának edukációs programjai sem, ahol a játékos kvíz mellett lehetőségük volt bekenni magukat a látogatóknak, amire a nagy melegben különösen szükség volt. A dm Élménysziget mellett a napot a dm beszállító partnerei és a rendezvény összes támogatója színesítette.
A futóversenyen a fenntarthatóság jegyében nem kínáltak műanyag poharakat, szelektíven gyűjtötték a szemetet, és egyedi öko csomaggal is lehetett nevezni, amely nem tartalmazott versenypólót, és kedvezőbb áron volt elérhető az érdeklődőknek.

Neves futók, trendformáló vállalat

A versenyre való felkészülésben Széphalmi Juliska, a Madách Színhát táncosa a közösségi oldalán keresztül motiválta követőit. A verseny előtt két héttel Kisó műsorvezetővel a dmLIVE Shopping külön adásában beszélgettek a felkészülés fontosságáról és az értékes rajtcsomag termékeiről. Juliska az eseményen félmaratoni távot teljesített.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy idén is rekordszámú résztvevő volt a versenyen. Ez az utóbbi évek színvonalának és befektetett munkájának az eredménye. A dm számára fontos, hogy trendalkotó és ne követő legyen, így gondolkodtunk 5 évvel ezelőtt, amikor is a Maratonman-nel közösen elindítottuk a hiánypótló, déli parti futórendezvényt, a Balaton RUN-t”

– nyilatkozott Kanyó Roland, a dm Kft. marketing és PR menedzsere.

Kapcsolódó cikkeink