Rekordszámokkal és nyereményesővel zárult a Pöttyös kódfeltöltős játéka
A „Vidd el az 5 milliót!” elnevezésű, nyáron meghirdetett nyereményjáték – a vírushelyzet okozta nehézségek ellenére is – a Pöttyös eddigi legsikeresebb promóciójává vált. A kódfeltöltők között az 5 millió forintos főnyeremény mellett 5×1 millió forint, Apple Watch series 5 GPS okosóra, Neuzer kerékpár, Xiaomi elektromos roller és csaknem 2 ezer darab branded Pöttyös ajándék is gazdára talált.
A Pöttyös július 1-jén indult és szeptember 20-ig tartó nyereményjátékában – egy kis szerencsével – bárkiből könnyedén milliomos válhatott. A nyerő kódokat a Pöttyös Túró Rudik, Pöttyös Guruk és a Fitt Pöttyös Túró Rudik négylevelű, promóciós csomagolásának belső oldalai rejtették. Az óránkénti nyeremények bezsebeléséhez akár már egyetlen kód is elegendő volt, míg a heti nyereményekért legalább ötöt, a fődíjért pedig legalább tíz darabot kellett feltölteniük a Pöttyös rajongóknak a pottyos.hu oldalon. Az 5 millió forintos fődíj mellett további 5×1 millió forintot, valamint 4 darab értékes okosórát, 4-4 darab kerékpárt és elektromos rollert is kisorsoltak a játékos kedvű vásárlók között. Az 5×1 millió forintos pénznyeremény az eredeti kiírásban nem szerepelt, ezt a Pöttyös utólag csempészte be a nyeremények közé, hogy még több játékosnak tudjon örömet okozni.
A „Vidd el az 5 milliót!” promóció az előzetes várakozásokhoz, valamint a korábbi kódfeltöltős nyereményjátékok eredményeihez képest is kiemelkedően teljesített. A játék 18 százalékkal több regisztrációt és 29 százalékkal több kódfeltöltést hozott, mint a Pöttyös két évvel ezelőtti, hasonló nyereményjátéka, melyben minden ötödik résztvevő terméknyereményben, emellett kódokkal megnyerhető ajándékokban részesült. Idén a találó nyeremények, a nyerhető nagy pénzösszegek mellett a sokak számára már ismert játékmechanizmus volt a népszerűség kulcsa: ennek köszönhető, hogy az emberek még ezekben a nehéz időkben is szívesen vettek részt a játékban. A Pöttyös a promóció ideje alatt új multipakk csomagajánlatokkal (+1, +2, +3 termék ajándékba) is ellátta az üzleteket, amellyel egyúttal további lehetőségeket is biztosított a játékban résztvevők számára nyerési esélyeik növelésére. A fogyasztók töretlen játékos kedvének és a több mint 22,5 millió forint összértékű nyereményesőnek köszönhetően a Pöttyös piaci részesedése júliusban és augusztusban rekordot döntött a hűtött szeletes tejdesszertek piacán.
Kapcsolódó cikkeink
Megvan a Mercedes AMG A35 nyertese – a HELL fődíja gazdára talált
Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >