Rekordot futott a SPAR 2017-ben
Mind forgalomban, mind fejlesztések tekintetében mérföldkő volt 2017 a SPAR Magyarország számára. A cég üzleti eredményeiről Heiszler Gabriella ügyvezető igazgató tájékoztatta lapunkat.
– Mi volt a legfontosabb esemény a tavalyi évben a cég életében?

Heiszler Gabriella
ügyvezető igazgató
SPAR Magyarország
– A SPAR Magyarország három alapelvre épül: minőség, munka és megbecsülés. Ezek vezettek a tavalyi év legfontosabb eredményéhez: cégünk 562,5 milliárd forint rekordforgalmat realizált, amely 8,9%-kal haladta meg a 2016-os eredményt. Jelentősebbé teszi, hogy nem kiugró alkalomról, hanem tendenciáról beszélhetünk. A növekvő vásárlói kedv újabb lendületet ad a jövőre nézve.
– Milyen változások voltak jellemzők tavaly?
– A SPAR tevékenysége is elősegítette a minőségi kereskedelem hazai meghonosodását – a piac ebbe az irányba halad. Ennek szellemében fejlesztjük hálózatunkat, amiben mérföldkő volt 2017: vállalatunk 23 milliárd forintot fordított üzletei korszerűsítésére. Üzletpolitikánknak továbbra is fontos része a franchise program, aminek keretében a csatlakozó családi vállalkozások számos előnyt élvezhetnek – például az áruválaszték, a szállítás és marketing terén –, az áruházlánc pedig általuk még személyesebb kapcsolatokat ápolhat a fogyasztókkal.
2017 végére 2700-ra nőtt a saját márkás termékeink száma. Ezek garantált minőséget nyújtanak, mint ahogyan a legmagasabb színvonalon előállított termékekkel látja el üzleteinket a Regnum húsüzem, illetve a SPAR enjoy. convenience hidegkonyhai üzeme.
Szép számokkal büszkélkedhetett SuperShop programunk is: a hűségkártyák száma év végére meghaladta a 2,9 milliót. Igen népszerűnek bizonyultak vásárlóink körében a különféle pontgyűjtő hűségakcióink is.
– Mire fókuszál a vállalat 2018-ban?
– A fejlesztéseinket folytatjuk. Ezzel párhuzamosan az árukészlet – köztük a saját márkás és a speciális étrendet segítő termékek, valamint a SPAR enjoy. üzem kényelmi élelmiszerei – bővítésével, a szolgáltatások szélesítésével az a célunk, hogy a szüntelenül alakuló vásárlói igényeknek megfeleljünk. Teljesítményünk legnagyobb elismerése az a mosoly, amely megjelenik az elégedett vásárlók arcán. //
Kapcsolódó cikkeink
Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban…
Tovább olvasom >Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >