Rekordot futott a SPAR 2017-ben
Mind forgalomban, mind fejlesztések tekintetében mérföldkő volt 2017 a SPAR Magyarország számára. A cég üzleti eredményeiről Heiszler Gabriella ügyvezető igazgató tájékoztatta lapunkat.
– Mi volt a legfontosabb esemény a tavalyi évben a cég életében?

Heiszler Gabriella
ügyvezető igazgató
SPAR Magyarország
– A SPAR Magyarország három alapelvre épül: minőség, munka és megbecsülés. Ezek vezettek a tavalyi év legfontosabb eredményéhez: cégünk 562,5 milliárd forint rekordforgalmat realizált, amely 8,9%-kal haladta meg a 2016-os eredményt. Jelentősebbé teszi, hogy nem kiugró alkalomról, hanem tendenciáról beszélhetünk. A növekvő vásárlói kedv újabb lendületet ad a jövőre nézve.
– Milyen változások voltak jellemzők tavaly?
– A SPAR tevékenysége is elősegítette a minőségi kereskedelem hazai meghonosodását – a piac ebbe az irányba halad. Ennek szellemében fejlesztjük hálózatunkat, amiben mérföldkő volt 2017: vállalatunk 23 milliárd forintot fordított üzletei korszerűsítésére. Üzletpolitikánknak továbbra is fontos része a franchise program, aminek keretében a csatlakozó családi vállalkozások számos előnyt élvezhetnek – például az áruválaszték, a szállítás és marketing terén –, az áruházlánc pedig általuk még személyesebb kapcsolatokat ápolhat a fogyasztókkal.
2017 végére 2700-ra nőtt a saját márkás termékeink száma. Ezek garantált minőséget nyújtanak, mint ahogyan a legmagasabb színvonalon előállított termékekkel látja el üzleteinket a Regnum húsüzem, illetve a SPAR enjoy. convenience hidegkonyhai üzeme.
Szép számokkal büszkélkedhetett SuperShop programunk is: a hűségkártyák száma év végére meghaladta a 2,9 milliót. Igen népszerűnek bizonyultak vásárlóink körében a különféle pontgyűjtő hűségakcióink is.
– Mire fókuszál a vállalat 2018-ban?
– A fejlesztéseinket folytatjuk. Ezzel párhuzamosan az árukészlet – köztük a saját márkás és a speciális étrendet segítő termékek, valamint a SPAR enjoy. üzem kényelmi élelmiszerei – bővítésével, a szolgáltatások szélesítésével az a célunk, hogy a szüntelenül alakuló vásárlói igényeknek megfeleljünk. Teljesítményünk legnagyobb elismerése az a mosoly, amely megjelenik az elégedett vásárlók arcán. //
Kapcsolódó cikkeink
4,8%-kal kevesebb energiafogyasztás, 90% hazai forrás az élelmiszereknél – a SPAR új fenntarthatósági mérlege
A SPAR Magyarország 2024-ben is jelentős előrelépéseket tett a fenntartható…
Tovább olvasom >NKFH: növényvédőszer miatt mákot hívtak vissza a forgalomból
Nem engedélyezett növényvédőszer miatt étkezési mákot hívott vissza a Spar…
Tovább olvasom >Összefogás több ezer mancsért – a SPAR és az Országos Állatvédőrség együtt segít a rászoruló állatokon
A SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös munkája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >Fojtott tempóban: a cégvilág még zsugorodik, de lassul a visszaesés
A hazai cégek száma továbbra is csökken, de a visszaesés…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: több mint 1,5 éve folyamatosan nő a fizetések vásárlóereje
Brüsszel hosszú ideje elhibázott gazdaságpolitikát folytat, a háborút támogatja a…
Tovább olvasom >