Rekordot futott a SPAR 2017-ben
Mind forgalomban, mind fejlesztések tekintetében mérföldkő volt 2017 a SPAR Magyarország számára. A cég üzleti eredményeiről Heiszler Gabriella ügyvezető igazgató tájékoztatta lapunkat.
– Mi volt a legfontosabb esemény a tavalyi évben a cég életében?
– A SPAR Magyarország három alapelvre épül: minőség, munka és megbecsülés. Ezek vezettek a tavalyi év legfontosabb eredményéhez: cégünk 562,5 milliárd forint rekordforgalmat realizált, amely 8,9%-kal haladta meg a 2016-os eredményt. Jelentősebbé teszi, hogy nem kiugró alkalomról, hanem tendenciáról beszélhetünk. A növekvő vásárlói kedv újabb lendületet ad a jövőre nézve.
– Milyen változások voltak jellemzők tavaly?
– A SPAR tevékenysége is elősegítette a minőségi kereskedelem hazai meghonosodását – a piac ebbe az irányba halad. Ennek szellemében fejlesztjük hálózatunkat, amiben mérföldkő volt 2017: vállalatunk 23 milliárd forintot fordított üzletei korszerűsítésére. Üzletpolitikánknak továbbra is fontos része a franchise program, aminek keretében a csatlakozó családi vállalkozások számos előnyt élvezhetnek – például az áruválaszték, a szállítás és marketing terén –, az áruházlánc pedig általuk még személyesebb kapcsolatokat ápolhat a fogyasztókkal.
2017 végére 2700-ra nőtt a saját márkás termékeink száma. Ezek garantált minőséget nyújtanak, mint ahogyan a legmagasabb színvonalon előállított termékekkel látja el üzleteinket a Regnum húsüzem, illetve a SPAR enjoy. convenience hidegkonyhai üzeme.
Szép számokkal büszkélkedhetett SuperShop programunk is: a hűségkártyák száma év végére meghaladta a 2,9 milliót. Igen népszerűnek bizonyultak vásárlóink körében a különféle pontgyűjtő hűségakcióink is.
– Mire fókuszál a vállalat 2018-ban?
– A fejlesztéseinket folytatjuk. Ezzel párhuzamosan az árukészlet – köztük a saját márkás és a speciális étrendet segítő termékek, valamint a SPAR enjoy. üzem kényelmi élelmiszerei – bővítésével, a szolgáltatások szélesítésével az a célunk, hogy a szüntelenül alakuló vásárlói igényeknek megfeleljünk. Teljesítményünk legnagyobb elismerése az a mosoly, amely megjelenik az elégedett vásárlók arcán. //
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >