Rekordot döntött az Alibaba
Rekordmagas forgalmat bonyolított le a kínai Alibaba szinglik napjának alkalmából – 268,4 milliárd jüannyi (11 577 milliárd forint) terméket adtak el, ami 26%-os növekedés a tavalyi – szintén rekord – összeghez képest – írja a CNBC nyomán a portfolio.hu.
A „dupla 11” néven is emlegetett szinglik napja épp 11. éve kerül megrendelésre, az „ünnepet” maga az Alibaba indította el azzal, hogy hatalmas leárazásokat hirdetett kereskedelmi platformjain keresztül. Azóta számos rivális, például a JD.com vagy a Pinduoduo is elkezdte leárazni november 11 környékén a termékeit.
Tavaly az Alibaba ezen a napon összesen 30 milliárd dollárnyi értékesítést könyvelt el a platformjain, jóval többet, mint amennyit az amerikaiak vásároltak online a kiber hétfőn (a fekete pénteket követő hétfő), ami pedig az Egyesült Államokban az internetes kereskedelem legforgalmasabb napja.
A közel 500 milliárd dolláros piaci kapitalizációjú Alibaba a legnagyobb kínai internetes kiskereskedelmi cég, domináns szereplő a kínai piacon. A cég mostanában készül egy újabb részvénykibocsátásra, ezúttal Hongkongban, a tervek szerint 15 milliárd dollár értékben bocsáthat ki részvényeket még ebben a hónapban. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Új AI-alapú keresőmotort indít az Alibaba kis- és középvállalkozások számára
Az Alibaba International bemutatta Accio névre keresztelt, mesterséges intelligencia (AI)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Székács Tibor a Kende Retail új vezérigazgatója
A Kende Retail, Magyarország egyedülálló vállalata, amely teljesen autonóm, személyzet…
Tovább olvasom >