Rekordot döntött az Alibaba
Rekordmagas forgalmat bonyolított le a kínai Alibaba szinglik napjának alkalmából – 268,4 milliárd jüannyi (11 577 milliárd forint) terméket adtak el, ami 26%-os növekedés a tavalyi – szintén rekord – összeghez képest – írja a CNBC nyomán a portfolio.hu.
A „dupla 11” néven is emlegetett szinglik napja épp 11. éve kerül megrendelésre, az „ünnepet” maga az Alibaba indította el azzal, hogy hatalmas leárazásokat hirdetett kereskedelmi platformjain keresztül. Azóta számos rivális, például a JD.com vagy a Pinduoduo is elkezdte leárazni november 11 környékén a termékeit.
Tavaly az Alibaba ezen a napon összesen 30 milliárd dollárnyi értékesítést könyvelt el a platformjain, jóval többet, mint amennyit az amerikaiak vásároltak online a kiber hétfőn (a fekete pénteket követő hétfő), ami pedig az Egyesült Államokban az internetes kereskedelem legforgalmasabb napja.
A közel 500 milliárd dolláros piaci kapitalizációjú Alibaba a legnagyobb kínai internetes kiskereskedelmi cég, domináns szereplő a kínai piacon. A cég mostanában készül egy újabb részvénykibocsátásra, ezúttal Hongkongban, a tervek szerint 15 milliárd dollár értékben bocsáthat ki részvényeket még ebben a hónapban. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Májusban tovább nőtt Kína ipari termelése és kiskereskedelmi forgalma
Májusban tovább nőtt az ipari termelés Kínában, de hat hónapja…
Tovább olvasom >Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát
Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát – ismertette az Agárminisztérium…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >