Rekordot döntött a MOL hot-dog eladása: idén közel 7 millió eladott darabnál tart a Fresh Cornerekben kapható street foodok királya
Idén októberben rekordot döntött a MOL Fresh Corner hálózatában kapható hot-dog eladások száma – több, mint 800 000 darab fogyott az őszi hónapban. A legnépszerűbb íz továbbra is a klasszikus: minden harmadik vásárló ezt választja, de egyre kedveltebb a nyáron bevezetett XL magyaros hot-dog is. Nem véletlen, hogy nemrég az egyik reggel a Ljubljanaba utazó női kézilabda válogatott tagjai közt is a kávé mellett a hot-dog hódított leginkább, amikor egy rövid kitérőt tettek a velencei Fresh Cornerbe egy finom reggeli kedvéért.
Teljesen meghódította a magyar lakosságot a MOL hot-dogja: hazánkban idén közel 7 millió eladott darabnál tart a Fresh Cornerekben kapható street foodok királya.
Az étel népszerűsége nem véletlen, a jelenleg négyféle ízvariációban kapható grillkolbászos hot-dogok favoritjai a magyaroknak, hiszen könnyen elkészül, laktató és az utazások során is könnyen fogyasztható, így az autósok elsősorban ezt választják, ha valami finom harapnivalóra vágynak.
Így tett az Európa-bajnokságra utazó női magyar kézilabda-válogatott is, amikor egyik reggel még kicsit álmosan és a németekkel vívott küzdelem után fáradtan megálltak egy finom reggelire az egyik Fresh Cornerben. A csapat tagjai egyből a kávékínálatot kezdték böngészni, de a forró cappuccinok és latték után már felszabadultan beszélgettek és falatoztak az asztaloknál, és latolgatták az esélyeket a következő meccsek kimenetelét illetően.
„Ha a selejtezőkben lejátszott két, spanyolok elleni meccsből indulok ki, akkor reális elvárás a mieinkkel szemben a nyolcba jutás. Ha a németek elleni mérkőzést veszem alapul, akkor nem az, de azt gondolom, az egyik párharcban minden sikerült, a másikban pedig semmi, így az igazság valahol félúton keresendő”
– nyilatkozta a dupla espressoját kortyolgatva Golovin Vlagyimir, a válogatott kapitánya.
A Fresh Corner hot-dogjainak viszont minden esélye megvan a nyerésre, hiszen az eddigi statisztikák alapján az év végére várhatóan közel 8 millióra fog nőni a hazai értékesítés.
„Azt látjuk, hogy folyamatosan növekszik azoknak a vásárlóinknak a száma, akik a tankolásuk során az üzemanyag mellett frissen főzött kávét vagy helyben készült gasztrotermékeket is vesznek a Fresh Cornerekben. Emellett egyre több olyan vásárlónk van, aki csak azért jön hozzánk, hogy egyen valamit, vagy igyon egy friss kávét. A célunk az, hogy a 2030-as stratégiánknak megfelelően még nagyobb hangsúlyt fektessünk a kiskereskedelmi üzletágra, hiszen a kihívásokkal teli környezet ellenére továbbra is erőteljesen növekszik a shopjaink forgalma, és jelenleg a kiskereskedelmi tevékenységünk legstabilabb területét képviseli, ezt pedig többek között az elképesztően népszerű hot-dog is bizonyítja”
– mondta el Orosz András, a MOL kiskereskedelmi üzletágának igazgatója.
Hamarosan pedig érkezik majd a hot-dog család legújabb tagja, egy különleges, téli szezonális ízzel, ami az országszerte immáron közel 300 Fresh Cornerben lesz elérhető december 1-től.
MOL
Kapcsolódó cikkeink
Nem mindennapi reggeliötletek – A nap videója
Egyszerű, mégis nagyon kreatív és látványos konyhai ötletek, legtöbbjük könnyen…
Tovább olvasom >Mészáros Lőrinc jelentős nyereséggel értékesítette a karcagi műanyag-feldolgozót a Molnak
A G7 beszámolója szerint jelentős haszonnal adta el Mészáros Lőrinc…
Tovább olvasom >Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Közép-Európában a csehek a legnagyobb kávéfogyasztók, de csak minimális előnnyel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >