Rekordot döntött a Lidl, méghozzá a jótékonyság területén
Minden eddiginél többet, összesen több mint 3 milliárd forint értékben adományozott élelmiszereket és egyéb nem élelmiszer jellegű termékeket a Lidl, ami a hazai diszkontláncok közül messze a legmagasabb. A vállalat támogatói programjának keretében együttműködő partnerei révén havi szinten már több mint 110.000 nélkülöző magyar embert támogat. Az áruházlánc célja, hogy piacvezető élelmiszer-kiskereskedelmi láncként lehetőségeihez képest maximálisan segítse a rászorulókat.

Több mint 3 milliárd forint jutott el a rászorulókhoz tavaly
A Lidl Magyarország a tavalyi évben tovább bővítette a napi szintű élelmiszermentésben aktívan részt vevő áruházainak számát, így már szinte az összes Lidl áruház esetében az értékesítésből kivont, de emberi fogyasztásra még alkalmas élelmiszereket közvetlenül a boltokból együttműködő partnerein keresztül a rászorulóknak juttatja el. A vállalat az önkéntes felajánlás útján a jogszabályi kötelezettségén túl többek között a megmaradt zöldségeket és gyümölcsöket, valamint pékárukat is a nélkülöző magyar családoknak adja, ami rendkívül nagy segítséget jelent számukra. A napi élelmiszermentésnek köszönhetően ráadásul az élelmiszeradományok minden esetben a helyi közösségekhez jutnak el, így a Lidl adományaiból az ország minden megyéjébe jut.
„Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a magyar gazdaság motorjaként működésünk minden területén a magyar családok partnerei legyünk, támogassuk a nélkülöző embereket és hozzájáruljunk a hazai gazdaság sikereihez. A 2022-es gazdasági évünkben már több mint 3 milliárd forint értékben juttattunk el élelmiszeradományokat, ruhaneműket, tisztító- és tisztálkodószereket a rászorulóknak és járultunk hozzá a hazai egészségügy fejlesztéséhez, ami messze a legmagasabb a hazai diszkontláncok között. Karitatív partnereinknek köszönhetően havi szinten már több, mint 110.000 rászoruló számára nyújtunk segítséget.”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc a napi élelmiszermentés és az ünnepekhez kapcsolódó kampányai mellett egész éven át segíti a nehéz körülmények között élőket, amiben a legjelentősebb hazai karitatív szervezetek működnek közre. A vállalat évek óta támogatja a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézetet is többek között az egészséges táplálkozásba jól beilleszthető élelmiszerekkel, annak érdekében, hogy ezáltal hozzájáruljon a minőségi étkeztetés biztosításához és a beteg gyermekek gyorsabb felépüléséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Lidl Portugáliában, Romániában pedig terjeszkedik
A német Lidl 115 millió eurós beruházással új logisztikai központot…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Viva Fresh Store az albániai SPAR üzletláncot
Koszovó legnagyobb kiskereskedelmi lánca, a Viva Fresh Store felvásárolta az…
Tovább olvasom >Közös versenyen keresi Németországban a ProVeg és a Lidl a legjobb sajtalternatívákat
A Lidl Németország és a ProVeg Incubator együtt igyekeznek az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >