Rekordot döntött a Lidl borértékesítése tavaly
A Lidl Magyarország 30,1 millió magyar palackos bort értékesített a kül- és belpiacokon tavaly, 1,6 millió palackkal többet, mint egy évvel korábban – tájékoztatta a diszkont áruházlánc szerdán az MTI-t.

Harmincmillió palackos bort adott el tavaly a Lidl
A közleményben felidézték, hogy 2014-ben még 6 millió palack bort adott el a vállalat itthon és a külpiacokon együttesen.
Az áruházlánc 7,8 milliárd forint értékben juttatott el magyar borokat a külpiacokra tavaly; az elmúlt két év alatt csaknem 56 százalékkal nőtt az eladott italok értéke. A teljes magyar palackos borexport 36 százalékát a Lidl bonyolította, ezzel továbbra is megőrizte Magyarország legnagyobb borexportőri címét – közölte a vállalat.
A Lidl Magyarország Európa-szerte 15 országba 184 féle hazai bort exportált. A legnagyobb felvevőpiac az Egyesült Királyság volt, az országba irányuló palackos borexport több mint 90 százaléka a Lidl Magyarországhoz köthető. Emellett Csehország, Németország és Lengyelország tartozik a vállalat top felvevő piacai közé.
A diszkontlánc tapasztalatai szerint a legnépszerűbb borfajta továbbra is a Szürkebarát, a Királyleányka, az Egri Bikavér, a Tokaji Furmint és az Irsai Olivér volt.
Magyarországon 14,5 millió palack fogyott az áruházak polcairól, 10 százalékkal több, mint 2020-ban. A hazai fogyasztók leginkább az illatos borokat, a könnyed rozékat és a tradicionális vörösborokat kedvelik, valamint egyre keresettebbek a különféle habzóborok – közölte a Lidl. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Újra „Megbízható Munkaadó” lett a Lidl
A Lidl Magyarország immáron ötödik alkalommal nyerte el a Német-Magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >