Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 12. 13. 12:22

Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű kampánynak köszönhetően, amely a Magyar Paralimpiai Bizottságon keresztül a paralimpikonok fizioterápiás kezeléseinek támogatását és ismertségük növelését tűzte ki célul.

2024. júliusától szeptemberéig zajlott a Procter&Gamble Magyarország jótékonysági kampánya. Az adott időszakban a résztvevő kereskedelmi partnereknél minden értékesített termék hozzájárult a magyar paralimpikonok fizióterápiás kezeléseit támogató adományhoz.

Az előzetes várakozásokat felülmúló, 20 796 420 forint összegű adomány jelképes átadására a P&G Magyarország irodájában került sor.

Az anyagi támogatás mellett kiemelt célként szerepelt továbbá, hogy a programnak köszönhetően nagyobb figyelmet kapjanak a magyar paralimpikonok.

A vásárlók és partnerek összefogásának ereje

A kampány sikere világosan mutatja, hogy a kereskedelmi partnerek, a média és a vásárlók közös cél érdekében való összefogása valódi eredményeket hozhat. Ahogy Montague-Katus Adrienn, a P&G közép-európai kereskedelmi marketing igazgatója fogalmazott:

Ez egy igazán nagy közös összefogás eredménye, amire mindannyian büszkék lehetünk és köszönjük szépen mindenkinek, aki A Mindennapok Bajnokai kampány mellé állt.”

Hozzátette, hogy globális szinten több mint 12 éve hivatalos támogatói az olimpiai és paralimpiai játékoknak, amihez kapcsolódóan több hasonló jótékonysági programot is hirdettek már Magyarországon.  Az idei program sikere messze túlhaladta azonban a korábbi CSR kampányaik eredményét. Nem csupán az összegyűlt adomány összege, hanem a kampány során elért médiamegjelenések tekintetében is ez volt az eddigi legsikeresebb jótékonysági kezdeményezésük.

„A Mindennapok Bajnokai kampány nemcsak a parasportolók támogatásáról szól, hanem a társadalmi érzékenyítésről is, amely ráirányítja a figyelmet a fogyatékkal élő sportolók nagyszerű teljesítményére is, akik példaként szolgálnak mindannyiunk számára.”

– hangsúlyozta Montague-Katus Adrienn.

A Magyar Paralimpiai Bizottság részéről Szabó László elnök az anyagi támogatáson túl köszönetet mondotta vállalat szemléletformáló elkötelezettségéért is.

„Öröm és büszkeség számunkra, hogy egy olyan jelentős vállalat, mint a Procter & Gamble Magyarország értéket látott a parasportban, és mellénk állt a párizsi paralimpia előtt. A vállalat támogatásának egy része mérhető csak pénzben, amit ezúton is köszönünk, hiszen egy évre biztosítja a sportolóink fizioterápiás kezeléseit, amelyek nem csupán a teljesítmény fokozása, de a sérülések elkerülése és a regeneráció szempontjából is létfontosságúak. A másik része – a figyelem és az elismerés, ami a kampány révén a paralimpikonjainkra szegeződött– felbecsülhetetlen értékű számunkra.”

A kampány nagykövete, Hajmási Éva, paralimpiai ezüst- és bronzérmes tőr-és kardvívó volt, akinek fotójával a kampány valamennyi promóciós anyagán találkozhattunk.

„Nagy megtiszteltetés, hogy én képviselhettem a magyar paralimpikonokat ebben a nagyszerű kezdeményezésben. Eddig még sosem tapasztaltam ilyen szintű figyelmet, és szinte el sem hiszem, hogy ekkora összegű adományt sikerült összegyűjteni.”

emelte ki a kiváló sportoló.

Értékteremtés a vásárlási folyamatban

A Mindennapok Bajnokai kampány remek példája annak, hogyan kapcsolható össze a társadalmi felelősségvállalás és az értékesítési stratégia, miközben hiteles márkaélményt nyújt. A sikeres marketing kezdeményezés nem csupán az eladásokat növelte, hanem hozzájárult a vásárlók és a márka közötti kapcsolat erősítéséhez is.

A kampány részleteiről további információ elérhető a www.everydayme.hu/parasport oldalon.

Kapcsolódó cikkeink