Rekordok és innovációk

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2025. 11. 28. 00:51
🎧 Hallgasd a cikket:

A POPAI Magyarország  a Trade Marketing Klubbal közösen rendezte meg az év végi szakmai találkozóját, a POPAI Awards POP verseny ünnepélyes díjkiosztójával egybekötve. A házigazdák immár hagyományosan a Pick és a Mizo voltak.

A nagy nap 2025. november 28-án csütörtökön, a MOM Kult kupolatermében 15 órai kezdettel indult, 125 résztvevővel. Az eseményt Kátai Ildikó, a POPAI főtitkára nyitotta meg majd Csiby Ágnes, a POPAI elnöke köszöntötte az egybegyűlteket, kiemelve, hogy már 23 éve, az új generációk bevonásával töretlenül folyik a vásárláshelyi marketing közösség építés és eseményszervezés.

Bardóczy Ákos OptiFlow Pro alapító és üzletfejlesztési igazgató

Átlátható folyamatok

A találkozó egyik szakmai támogatója az OptiFlow Pro termelésirányítási szoftver gyártója volt. Bardóczy Ákos alapító és üzletfejlesztési igazgató előadásában kiemelte, hogy a termelési hatékonyság növelése és a kapacitások átláthatóbb menedzselése nem csak a gyártócégek működését teszi kiszámíthatóbbá, hanem hozzájárul a versenyképesebb és fenntarthatóbb működéshez is. Így szemlélve a gyártási stabilitás ma ugyanúgy marketingkérdés, mint üzemi, mert a jó döntések alapja az átláthatóság

Hot-dog élmény már otthon is

Az első szakmai előadásban a házigazda Pick csapata, Fejes Péter Group Brand manager, Szabó-Spanyol Henriett Senior Brand manager és Király Krisztián Trade Marketing csoportvezető a Pick hot-dog kolbász retail bevezetésének sikertörténetét, érékesítési rekordjait mutatta be sok illusztrációval. Az azonnali fogyasztásra kínált Pick kolbászos hot-dog a MOL Fresh Cornerekben évek óta nagy népszerűségnek örvend és az élmény már a háztartásokban is elérhetővé vált. A kereskedelmi bevezetést dekorált hűtőkkel, reklámokkal és közösségi média megjelenésekkel is támogatták.

3 Pick előadó

Szabó-Spanyol Henriett Senior Brand manager, Fejes Péter Group Brand manager, Király Krisztián Trade Marketing csoportvezető, Pick Szeged

Mizo szívvel innoválva

Mészáros Andrea Mizo Trade Marketing csoportvezető

A második szakmai előadásban a házigazda Mizo márka képviseletében Mészáros Andrea Trade Marketing csoportvezető nyújtott betekintést a tejtermékek világába. A Mizo 12 kategóriában van jelen, többen piacvezető pozícióban, a piac meghatározó szereplője. A 2025-ös év az innováció jegyében telt, számos ízvariáns, új kiszerelés, szezontermék és friss kommunikációs megoldás tarkította a márka piaci jelenlétét. Kiemelkedő szerepű a protein termékcsalád, amely speciális táplálkozási igényű célcsoportot szólít meg és még edzőtermekben is bemutatásra került.

EuroShop fesztivál

Máté Szilvia, BD-Expo ügyvezető

A rendezvény szakmai támogatója az idén 60 éves EuroShop retail szakvásár, amely 3 évente kerül megrendezésre Düsseldorfban. Máté Szilvia a BD-Expo ügyvezetője elmondta, hogy a 2026. február 22-26. között zajló eseményen 7 témakörben tekinthetik meg a látogatók a több mint 60 országból érkező standokat. Sok kiállító ekkorra időzíti innovációinak bejelentését és bemutatását. Tematikus központok, köztük a POPAI Shop! Village, számos fórum színpad, élményközpont és program várja az ide érkezőket.

 

 

Díjeső a POP versenyen

A POPAI Awards POP verseny díjait Csiby Ágnes POPAI elnök és Hermann Zsuzsanna POPAI elnökségi tag nyújtotta át a helyezetteknek. Először a  POP világbajnokságként ismert és a POP Oscarjaként is emlegetett Global Awards arany felkiáltó jel nemzetközi trófeái vették át a Gösser Beer Spritz display megálmodói, a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. és a POS Media Kft képviselői.

Az idei pályázatokat rekord számú néző látta és zsűrizte Tapolcán, a Business Days 5 napján. Az összesen 8 kategóriában 5 harmadik, 6 második és 7 első helyezés került kiosztásra. A POS Media Hungary 6, az Unilever 5, a 3P Solutions 4, a Trusted Implementation és a Coca-Cola HBC 3, a SPAR Magyarország és a SilverLine 2,  a Beiersdorf, Color Nyomda, Digitálisreklám.hu, DION, Essity, Heineken, Hélia-D, Konica Minolta, Pernod Ricard, Pick, Profield, Promission, Törley 1 díjjal lettek gazdagabbak. Az Év Displaye 2025 a Bumbu-Havanna Shop-in-Shop tartós installáció lett.

Gratulálunk.

Az eseményről bővebb beszámoló a Trade magazin következő számában.

Kapcsolódó cikkeink