Rekordok dőltek a Tankcsapda és Jim Beam közös jótékonysági akcióján
Rekord gyorsasággal kapkodták el a limitált kiadású Tankcsapda & Jim Beam díszdobozokat, a jelképes csekket személyesen adták át Debrecen város polgármesterének.
Múlt hétfőn indította jótékonysági akcióját a Jim Beam és a Tankcsapda zenekar, amely során 225 db limitált szériás, egyedi Tankcsapda & Jim Beam díszdobozt értékesítettek, hogy a bevételből a Debrecen Városi Segélyalapot támogassák. A 10.000 Ft-ért megvásárolható díszdobozok rekord gyorsasággal, mindössze néhány perc leforgása alatt elfogytak.
„Teljesen elképesztő, ami történt, minket is nagyon meglepett, hogy ilyen gyorsan elkapkodták a díszdobozokat. Sosem volt még ilyen együttműködése sem a Tankcsapdának, sem az idén 225. születésnapját ünneplő Jim Beamnek, ezért eleve nagyon különleges volt ez az akció mindannyiunknak. Azt viszont álmunkban sem gondoltuk volna, hogy ilyen jól fog elsülni a dolog, nagyon büszkék vagyunk a rajongóinkra, hogy ennyien összefogtak a jó ügy érdekében. Mindenki bátran koccintson magára, mert most aztán tényleg megérdemli!” – fogalmazott Lukács László, a zenekar frontembere.
A 2.250.000Ft-os összeggel a Debrecen Városi Segélyalapot támogatják, amely azokon a rászorulókon segít, akiket a koronavírus-járvány hozott nehéz helyzetbe.
Az átadón Horváth Erik, a Beam Suntory Country Managere így nyilatkozott:
„Ez a csekk, amelyet most átadtunk, azt az összefogást képviseli, amelyhez minden egyes díszdoboz megvásárlója hozzátett valamit. Azt gondolom, hogy ez nagyon illik a bourbon 225 éves és a Tankcsapda bő 30 éves történetéhez – csak együtt, csak veletek sikerülhet.”
A Tankcsapda a koronavírus okozta helyzet miatt továbbra sem adhat teljes értékű nagykoncertet, de ettől függetlenül ebben a nehéz időszakban sem tétlenkedett. Két új felvételt készítettek az elmúlt hetekben, melyből a ’Szüless meg újra’ c. dal videoklipje május 28-án reggel debütált a zenekar YouTube csatornáján. A két új dal érdekessége egyébként, hogy két teljesen eltérő oldalát mutatja be a zenekarnak, azaz az eddigi leglágyabbat és a legkeményebbet.
Kapcsolódó cikkeink
Lezárult a Soproni „rockos” promóciója
Közel huszonháromezer szavazattal szálltak versenybe a zenerajongó sörkedvelők az egyik…
Tovább olvasom >A JYSK századik magyarországi áruházát adták át Debrecenben
Átadták a dán JYSK csoport századik magyarországi áruházát csütörtökön Debrecenben.…
Tovább olvasom >Érkezik a debreceni Oktoberfest
Az egykor Bajország szívében született, és mára világszerte ismertté vált…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >