Rekordnyereséget ért el az Iceland az £1-os termékcsalád eladásainak megugrásával
Rekordnyereséget ért el tavaly az Iceland Foods annak köszönhetően, hogy a pénzszűkében lévő vásárlók megkedvelték az £1-os termékcsaládot.
A fagyasztott élelmiszereket kínáló brit kereskedő a múlt héten közölte a kötvénytulajdonosokkal, hogy a március 29-ig tartó évben az egyszeri tételek nélküli eredmény 24%-kal 315,7 millió fontra ugrott, míg az eladások 6,6%-kal 4,2 milliárd fontra emelkedtek.
Az elmúlt évben az élelmiszerkereskedő több mint 700-ra bővítette termékválasztékát az 1 fontos árkategóriában, miután az év elején 50 új saját márkás és márkás termékkel bővítette azt.
Január első felében, amikor a választékot először bővítették, a termékcsalád forgalma 61%-kal ugrott meg.
A fagyasztószekrényekre nagymértékben támaszkodó kiskereskedőt az elmúlt néhány évben komoly kihívás elé állították a magas villanyszámlák: energiaköltségei 2022/23-ban 94 millió fonttal emelkedtek.
Az Iceland azonban az elmúlt évben 10%-kal csökkentette villamosenergia-fogyasztását, miközben az árak is nagyrészt visszatértek a normális szintre.
Az Iceland befektetőknek azt mondta, hogy az előtte álló évben ismét profitnövekedésre számít, pontos célt azonban nem jelölt meg.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Tovább pezseg az alkoholmentes piac: szárnyal a Henkell Freixenet
Látványos, 23,6%-os növekedést ért el 2024-ben a Henkell Freixenet alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >