Rekordnyereséget ért el az Iceland az £1-os termékcsalád eladásainak megugrásával
Rekordnyereséget ért el tavaly az Iceland Foods annak köszönhetően, hogy a pénzszűkében lévő vásárlók megkedvelték az £1-os termékcsaládot.
A fagyasztott élelmiszereket kínáló brit kereskedő a múlt héten közölte a kötvénytulajdonosokkal, hogy a március 29-ig tartó évben az egyszeri tételek nélküli eredmény 24%-kal 315,7 millió fontra ugrott, míg az eladások 6,6%-kal 4,2 milliárd fontra emelkedtek.
Az elmúlt évben az élelmiszerkereskedő több mint 700-ra bővítette termékválasztékát az 1 fontos árkategóriában, miután az év elején 50 új saját márkás és márkás termékkel bővítette azt.
Január első felében, amikor a választékot először bővítették, a termékcsalád forgalma 61%-kal ugrott meg.
A fagyasztószekrényekre nagymértékben támaszkodó kiskereskedőt az elmúlt néhány évben komoly kihívás elé állították a magas villanyszámlák: energiaköltségei 2022/23-ban 94 millió fonttal emelkedtek.
Az Iceland azonban az elmúlt évben 10%-kal csökkentette villamosenergia-fogyasztását, miközben az árak is nagyrészt visszatértek a normális szintre.
Az Iceland befektetőknek azt mondta, hogy az előtte álló évben ismét profitnövekedésre számít, pontos célt azonban nem jelölt meg.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >