Rekordnyereséget ért el az Iceland az £1-os termékcsalád eladásainak megugrásával
Rekordnyereséget ért el tavaly az Iceland Foods annak köszönhetően, hogy a pénzszűkében lévő vásárlók megkedvelték az £1-os termékcsaládot.
A fagyasztott élelmiszereket kínáló brit kereskedő a múlt héten közölte a kötvénytulajdonosokkal, hogy a március 29-ig tartó évben az egyszeri tételek nélküli eredmény 24%-kal 315,7 millió fontra ugrott, míg az eladások 6,6%-kal 4,2 milliárd fontra emelkedtek.
Az elmúlt évben az élelmiszerkereskedő több mint 700-ra bővítette termékválasztékát az 1 fontos árkategóriában, miután az év elején 50 új saját márkás és márkás termékkel bővítette azt.
Január első felében, amikor a választékot először bővítették, a termékcsalád forgalma 61%-kal ugrott meg.
A fagyasztószekrényekre nagymértékben támaszkodó kiskereskedőt az elmúlt néhány évben komoly kihívás elé állították a magas villanyszámlák: energiaköltségei 2022/23-ban 94 millió fonttal emelkedtek.
Az Iceland azonban az elmúlt évben 10%-kal csökkentette villamosenergia-fogyasztását, miközben az árak is nagyrészt visszatértek a normális szintre.
Az Iceland befektetőknek azt mondta, hogy az előtte álló évben ismét profitnövekedésre számít, pontos célt azonban nem jelölt meg.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: júniusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,0, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
2025. júniusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >NGM: bővülő pályán a kiskereskedelmi forgalom
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2025 júniusában a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Még mindig visszafogottabbak a magyar vásárlók
Júniusban a kiskereskedelmi forgalom volumene 3 százalékkal nőtt éves összevetésben.…
Tovább olvasom >