Rekordméretű saját márkás szakkiállításra készül a PLMA
A Private Label Manufacturers’ Association (PLMA) május 20-21-én rendezi meg minden idők legnagyobb World of Private Label International Trade Show-ját Amszterdamban – írja az ESM Magazine.
A rendezvényen több mint 3100 kiállító lesz jelen 70 országból, és Kanadából, Skóciából, Bulgáriából, Marokkóból és Ukrajnából új nemzeti pavilonok várják majd a látogatókat.
Az élelmiszer- és non-food szekcióval is rendelkező szakkiállításon a résztvevők megismerkedhetnek a legújabb trendekkel, innovációkkal és termékfejlesztésekkel. Az esemény kulcsfontosságú témái közé tartozik a fenntarthatóság és az egészségtudatosság, amelyeket szem előtt tartó termékek egyre népszerűbbek a saját márkás szegmensben.
Az innovációt kiemelt témaként kezelő eseményen a legfrissebb saját márkás termékek és csomagolási megoldások bemutatásának helyszíne az Idea Supermarket® lesz. Emellett sor kerül számos szakértői előadásra, esettanulmányokról szóló prezentációkra és workshopokra, többek között a holland Jumbo Supermarkten és a NielsenIQ előadóival. A vásártér – mint eddig is – kiváló találkozási pontként szolgál a kiállítók és vevők számára, elősegítve az üzleti együttműködéseket.
A NielsenIQ adatai szerint a saját márkás termékek európai forgalma 2024-ben elérte a 352 milliárd eurót, ami növekvő piaci részesedést mutat. A PLMA felmérése szerint az iparági szakemberek 90%-a pedig további növekedést vár az elkövetkező években.
Kapcsolódó cikkeink
Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >A PLMA 2024 Trade Show idén nagyratörő gyártókat és kiskereskedőket mutatott be
Iható tengervíz és iható ecet, teából készült, kenyérre kenhető zselé,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >