Rekordméretű saját márkás szakkiállításra készül a PLMA
A Private Label Manufacturers’ Association (PLMA) május 20-21-én rendezi meg minden idők legnagyobb World of Private Label International Trade Show-ját Amszterdamban – írja az ESM Magazine.
A rendezvényen több mint 3100 kiállító lesz jelen 70 országból, és Kanadából, Skóciából, Bulgáriából, Marokkóból és Ukrajnából új nemzeti pavilonok várják majd a látogatókat.
Az élelmiszer- és non-food szekcióval is rendelkező szakkiállításon a résztvevők megismerkedhetnek a legújabb trendekkel, innovációkkal és termékfejlesztésekkel. Az esemény kulcsfontosságú témái közé tartozik a fenntarthatóság és az egészségtudatosság, amelyeket szem előtt tartó termékek egyre népszerűbbek a saját márkás szegmensben.
Az innovációt kiemelt témaként kezelő eseményen a legfrissebb saját márkás termékek és csomagolási megoldások bemutatásának helyszíne az Idea Supermarket® lesz. Emellett sor kerül számos szakértői előadásra, esettanulmányokról szóló prezentációkra és workshopokra, többek között a holland Jumbo Supermarkten és a NielsenIQ előadóival. A vásártér – mint eddig is – kiváló találkozási pontként szolgál a kiállítók és vevők számára, elősegítve az üzleti együttműködéseket.
A NielsenIQ adatai szerint a saját márkás termékek európai forgalma 2024-ben elérte a 352 milliárd eurót, ami növekvő piaci részesedést mutat. A PLMA felmérése szerint az iparági szakemberek 90%-a pedig további növekedést vár az elkövetkező években.
Kapcsolódó cikkeink
A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >