Rekordforgalmat ért el karácsonykor a Bónusz Brigád
Minden várakozást felülmúlt a legnagyobb magyar bónuszos-kuponos oldalt működtető Bónusz Brigád decemberi forgalma, tavaly karácsonykor, az eddigi legjobb karácsonyhoz képest, 50 millió forintos emelkedéssel, összesen 610 millió forintot tett ki az internetes cég forgalma.
A cég közleménye szerint a legnagyobb növekedés az élmény és belföldi utazás kategóriában volt, miközben nagyot nőtt az étel-ital és a külföldi út kategória is.
A közlemény idézi Kaprinay Zoltánt, a Bónusz Brigád alapítóját, aki elmondta: a decemberi vásárlók közel fele, 46 százaléka jelölte be a kiválasztott bónuszon, hogy ajándékba szánja. Az élmény nagyobb ajándék egy tárgynál, ráadásul az élményt gyakran közösen használja fel az ajándékozó és az ajándékozott – mondta Kaprinay Zoltán. A legnépszerűbb három bónusz tavaly decemberben a 3D minigolfozás, a wellness budapesti kilátással és 8D mozi voltak.
Az elmúlt két év közötti eltérés inkább volumenben látható: 2018-ban 30 százalékkal nőtt a kosárérték, ennek eredményeképp 2018 decemberében a Bónusz Brigád fennállása óta a legnagyobb értékben adott el bónuszokat. Az év utolsó hónapjában 74 ezer bónuszt adtak el. A tájékoztatás szerint az oldal rekordvásárlója egy hónap alatt 29 dolgot tett a kosarába, a legnagyobb értékben vásárló pedig közel félmillió forintos kosárértéket tudhat magáénak.
A GKI Digital korábban közölt kutatása szerint az internetes kuponos oldalakon az átlagos kosárérték az elmúlt években közel négyszeresére nőtt: míg 8 éve átlagosan 3300 forintot költöttek egy vásárlás alkalmával a legnagyobb bónuszos-kuponos oldalon, addig tavaly már közel 12 ezer forintért vettek szolgáltatást, élményt vagy terméket az emberek. A felmérés adatai alapján vásárláskor a legfontosabb szempont az ajánlat ára: 74 százalék dönt ez alapján. A fiatal, 18-29 éves korosztály körében az ár még meghatározóbb: 85 százalékuknál ez a döntő.
Arra a kérdésre, hogy miért szeretnek a kuponos oldalon vásárolni, 67 százalék azt válaszolta: mert így a legjobb áron jut minőségi élményekhez, 33 százalék szerint így új dolgokat próbálhat ki, 28 százalék pedig bízik az itt kínált termékekben és szolgáltatásokban.
A GKI Digital adatai szerint azoknak a magyaroknak száma, akik az elmúlt 12 hónapban legalább egyszer már vásároltak interneten, eléri a 3,2 milliót. Ebből 1,8 milliónyian már kerestek fel kuponos oldalt is, ahol regisztráltak, de nem mindegyikük vásárolt. A Bónusz Brigád felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 600 ezren vásároltak – közölték.
A Bónusz Brigád tavaly az előrejelzések szerint több mint 4 milliárd forint forgalmat ért el, míg a magyarországi teljes bónuszos/kuponos közvetített forgalom elérte a 13 milliárd forintot. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Újra Baba-Mama Kuponnapok a Rossmannban
Idén másodjára rendezi meg népszerű Baba-Mama Kuponnapok akcióját a Rossmann…
Tovább olvasom >Nem mindennapi kedvezmények minden Tesco vásárlónak egész áprilisban
Április a kedvezmények hónapja a Tescónál. Az áruházlánc februárhoz képest…
Tovább olvasom >Utólagos útdíjfizetés a KUPON-nál, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. hivatalos fizetési közreműködőjénél
2024. január 1-től jelentős mértékben átalakult a megtett úttal arányosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >