Rekordforgalmat ért el a JYSK csoport
Rekordforgalmat ért el a JYSK csoport az augusztus végén befejeződött 2021/2022-es pénzügyi évében, árbevételét 11 százalékkal, míg a vásárlói számát 7,7 millióval növelte, Magyarországon az árbevétele 17 százalékkal több mint 66 milliárd forintra nőtt, közölte a társaság.

Európában és Magyarországon is nagyot mentek
A kedvezőtlen gazdasági és politikai hatások ellenére Európa szerte 135 új áruházat nyitottak, a 48 országban található több mint 3200 áruházban továbbra is élénk a forgalom, és a webshopjukat is sokan látogatják. A nyári hónapokban a JYSK-áruházak nagy nyomás alatt álltak, hiszen a növekvő infláció hatására kevesebb vásárló kevesebbet költött, ennek ellenére a vevők száma összességében 7,7 millióval nőtt.
Jan Bogh, a JYSK elnök-vezérigazgatója a jövőt tekintve optimista, hisz abban, hogy üzleti modelljük erős. Meggyőződése, hogy sikeresek tudnak maradni. A közlemény szerint a JYSK Magyarországon a 2021/2022-es üzleti évben három áruházat nyitott, így 91 üzletben fogadják a vásárlókat. Az árbevétel 17 százalékkal, több mint 66 milliárd forintra nőtt. Az alkalmazottak száma 4 százalékkal bővült, és megkezdte működését az új logisztikai központjuk is.
Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Ausztriáért és Görögországért felelős country menedzsere a közleményben úgy fogalmazott, hogy a járvány és a háború komoly kihívások elé állította őket. Az időszak legfontosabb magyar vonatkozású történése az ecseri logisztikai központjuk megnyitása volt, amely jelenleg a magyar mellett a horvát, szlovén és szlovák piacokat szolgálja ki. A 200 millió eurós – 80 milliárd forintos – beruházás hivatalos megnyitó ünnepsége októberben lesz, de már most 160-an dolgoznak az épületben. Az új kollégák toborzása folyamatos, hiszen a teljes beüzemelés után 5 országot szolgálnak ki innen, amivel összesen 500 munkahelyet létesítenek.
Kapcsolódó cikkeink
A JYSK nyereségben már az első, de az IKEA forgalmát még senki sem éri utol
Három nagy szereplő uralja a hazai lakberendezési piacot: az IKEA,…
Tovább olvasom >Tovább nő a JYSK ecseri elosztóközpontjának régiós súlya
A JYSK ecseri elosztóközpontja 2025 áprilisától hetedik országként immár Ausztria…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Innovációk napján átadtuk az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjakat
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >Nemcsak nyári sláger: jegestea egész évben
A jegestea szegmens korábban jellemző szezonális jellege mára komoly átalakuláson…
Tovább olvasom >300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >