Rekorderedmény az Ottonal
A világ legnagyobb csomagküldő áruháza 15,3 milliárd eurós bevétellel zárta a 2006-os üzleti évet.Elsősorban a külföldi kereslet élénkülésének köszönhetően a cég adózás
előtti eredménye 11 százalékkal 507 millió euróra nőtt. Az idén 3-4 százalékos
forgalomnövekedést, és stabil eredménybővülést vár a vállalat.
Az árbevétel belföldön 3,8 százalékkal 7,1 milliárd euróra, Észak-Amerikában 11
százalékkal, Európában 5,5 százalékkal, Ázsiában 4,8 százalékkal nőtt. Az
online-értékesítés átlépte a 4 milliárd eurós határt, ezzel az Otto az Amazon
után a világ második számú online kereskedője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >