Rekorderedmény az Ottonal
A világ legnagyobb csomagküldő áruháza 15,3 milliárd eurós bevétellel zárta a 2006-os üzleti évet.Elsősorban a külföldi kereslet élénkülésének köszönhetően a cég adózás
előtti eredménye 11 százalékkal 507 millió euróra nőtt. Az idén 3-4 százalékos
forgalomnövekedést, és stabil eredménybővülést vár a vállalat.
Az árbevétel belföldön 3,8 százalékkal 7,1 milliárd euróra, Észak-Amerikában 11
százalékkal, Európában 5,5 százalékkal, Ázsiában 4,8 százalékkal nőtt. Az
online-értékesítés átlépte a 4 milliárd eurós határt, ezzel az Otto az Amazon
után a világ második számú online kereskedője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >