Rekorderedmény az Ottonal
A világ legnagyobb csomagküldő áruháza 15,3 milliárd eurós bevétellel zárta a 2006-os üzleti évet.Elsősorban a külföldi kereslet élénkülésének köszönhetően a cég adózás
előtti eredménye 11 százalékkal 507 millió euróra nőtt. Az idén 3-4 százalékos
forgalomnövekedést, és stabil eredménybővülést vár a vállalat.
Az árbevétel belföldön 3,8 százalékkal 7,1 milliárd euróra, Észak-Amerikában 11
százalékkal, Európában 5,5 százalékkal, Ázsiában 4,8 százalékkal nőtt. Az
online-értékesítés átlépte a 4 milliárd eurós határt, ezzel az Otto az Amazon
után a világ második számú online kereskedője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >