Rekorderedmény az Ottonal
A világ legnagyobb csomagküldő áruháza 15,3 milliárd eurós bevétellel zárta a 2006-os üzleti évet.Elsősorban a külföldi kereslet élénkülésének köszönhetően a cég adózás
előtti eredménye 11 százalékkal 507 millió euróra nőtt. Az idén 3-4 százalékos
forgalomnövekedést, és stabil eredménybővülést vár a vállalat.
Az árbevétel belföldön 3,8 százalékkal 7,1 milliárd euróra, Észak-Amerikában 11
százalékkal, Európában 5,5 százalékkal, Ázsiában 4,8 százalékkal nőtt. Az
online-értékesítés átlépte a 4 milliárd eurós határt, ezzel az Otto az Amazon
után a világ második számú online kereskedője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >