Rekordeladások az eMAG-nál a kánikula idején: a légkondicionálók és ventilátorok az élen
Az idei nyár legforróbb napjai alaposan megmozgatták az eMAG webáruház és partnerei eladásait. A vállalat közleménye szerint július 16-án rendelték a legtöbb szobai ventilátort, míg a légkondicionálók eladása július 5-én tetőzött, ami az év legmelegebb napjainak volt köszönhető.
A forróság beköszöntével nem meglepő, hogy a múlt hét elején a légkondicionálók, majd a ventilátorok iránti kereslet ugrott meg jelentősen. A klímák eladásai a hőhullám enyhülésével visszatértek a normális szintre, azonban a ventilátorok iránti kereslet továbbra is magas maradt. A vásárlók elsősorban álló vagy toronyventilátorokat választottak, ami a kedvező árukkal magyarázható.
Az idei eladási statisztikák alapján a top 20 ventilátor között több mint a felét torony- vagy álló ventilátorok teszik ki, míg az asztali és padlóra szerelhető modellek egyaránt 15 százalék körüli arányt képviselnek. Érdekességként említhető, hogy a webáruház népszerű modelljei között viselhető nyakhűtő ventilátorok és jégkockákkal tölthető léghűtő ventilátorok is megtalálhatók.
A légkondicionálók között a splitklímák vezetik a listát. Az eMAG saját forgalmazásában és partnereinél a harminc legnépszerűbb készülék közül közel 80 százalék splitklíma volt, míg a mobil klímák csak alig több mint 10 százalékot képviselnek. A fennmaradó részt a különböző kiegészítők, például légterelők tették ki.
A legkedveltebb splitklímák A++ energiaminősítésű, inverteres vezérlésű és fűtésre is alkalmas készülékek, melyek többsége wifin keresztül is vezérelhető. A legnépszerűbb mobil klímák közül kettő szintén támogatja a wifi-vezérlést, és alkalmas nagyobb helyiségek hűtésére is.
A hőségben a hűtőtáskák is népszerűek, azonban a magyar fogyasztók inkább hordozható elektromos hűtőtáskákat vásárolnak, melyek hatékonyabb hűtést biztosítanak. Idén a 27-32 liter űrtartalmú hűtőládák voltak a legkeresettebbek, különösen azok, melyek autó szivargyújtójáról működtethetők. Ezen kívül sokan rendelnek online hűtőblokkokat is.
A kis háztartási gépek között a fagylalt- és ostyakészítő gépek a webáruház idei húsz legnépszerűbb termékének egyharmadát teszik ki. E kategóriában azonban a gofrisütők és palacsintasütők messze a legnépszerűbbek.
A pénzintézetek kedvező ajánlatokkal csábítják az új ügyfeleket, különösen az egyetemi tanulmányaikat kezdő fiatalokat. Kutatásunk célja, hogy feltárjuk, milyen szempontok alapján választanak a családok és fiatalok az elérhető diákszámla-konstrukciók közül. Az eredmények alapján a döntésekben az alacsony költségek, a könnyű hozzáférhetőség és a különböző kedvezmények játszanak meghatározó szerepet.
Kapcsolódó cikkeink
Az eMAG új áruhitel-fejlesztései: kényelmesebb részletfizetés a magyar vásárlók számára
Az eMAG jelentős fejlesztést vezetett be, amely még egyszerűbbé és…
Tovább olvasom >Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >