Rekordeladások az eMAG-nál a kánikula idején: a légkondicionálók és ventilátorok az élen
Az idei nyár legforróbb napjai alaposan megmozgatták az eMAG webáruház és partnerei eladásait. A vállalat közleménye szerint július 16-án rendelték a legtöbb szobai ventilátort, míg a légkondicionálók eladása július 5-én tetőzött, ami az év legmelegebb napjainak volt köszönhető.
A forróság beköszöntével nem meglepő, hogy a múlt hét elején a légkondicionálók, majd a ventilátorok iránti kereslet ugrott meg jelentősen. A klímák eladásai a hőhullám enyhülésével visszatértek a normális szintre, azonban a ventilátorok iránti kereslet továbbra is magas maradt. A vásárlók elsősorban álló vagy toronyventilátorokat választottak, ami a kedvező árukkal magyarázható.

A kánikula miatt sokan vettek ventilátort
Az idei eladási statisztikák alapján a top 20 ventilátor között több mint a felét torony- vagy álló ventilátorok teszik ki, míg az asztali és padlóra szerelhető modellek egyaránt 15 százalék körüli arányt képviselnek. Érdekességként említhető, hogy a webáruház népszerű modelljei között viselhető nyakhűtő ventilátorok és jégkockákkal tölthető léghűtő ventilátorok is megtalálhatók.
A légkondicionálók között a splitklímák vezetik a listát. Az eMAG saját forgalmazásában és partnereinél a harminc legnépszerűbb készülék közül közel 80 százalék splitklíma volt, míg a mobil klímák csak alig több mint 10 százalékot képviselnek. A fennmaradó részt a különböző kiegészítők, például légterelők tették ki.
A legkedveltebb splitklímák A++ energiaminősítésű, inverteres vezérlésű és fűtésre is alkalmas készülékek, melyek többsége wifin keresztül is vezérelhető. A legnépszerűbb mobil klímák közül kettő szintén támogatja a wifi-vezérlést, és alkalmas nagyobb helyiségek hűtésére is.
A hőségben a hűtőtáskák is népszerűek, azonban a magyar fogyasztók inkább hordozható elektromos hűtőtáskákat vásárolnak, melyek hatékonyabb hűtést biztosítanak. Idén a 27-32 liter űrtartalmú hűtőládák voltak a legkeresettebbek, különösen azok, melyek autó szivargyújtójáról működtethetők. Ezen kívül sokan rendelnek online hűtőblokkokat is.
A kis háztartási gépek között a fagylalt- és ostyakészítő gépek a webáruház idei húsz legnépszerűbb termékének egyharmadát teszik ki. E kategóriában azonban a gofrisütők és palacsintasütők messze a legnépszerűbbek.
A pénzintézetek kedvező ajánlatokkal csábítják az új ügyfeleket, különösen az egyetemi tanulmányaikat kezdő fiatalokat. Kutatásunk célja, hogy feltárjuk, milyen szempontok alapján választanak a családok és fiatalok az elérhető diákszámla-konstrukciók közül. Az eredmények alapján a döntésekben az alacsony költségek, a könnyű hozzáférhetőség és a különböző kedvezmények játszanak meghatározó szerepet.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább szárnyal az online kereskedelem Romániában
Az online költések összege Romániában tavaly elérte a 11,7 milliárd…
Tovább olvasom >Vizsgálja a GVH az eMAG vállalkozástámogatási vállalásainak teljesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően…
Tovább olvasom >Ezek lesznek 2024 karácsonyának slágerajándékai az eMAG-on
Az év végi hajrában egyértelművé vált, hogy mely termékek a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl Svájc friss hűtött termékeket is bevon élelmiszermentő programjába
A Lidl Svájc tovább bővítette élelmiszer-pazarlás elleni programját: mostantól hűtött…
Tovább olvasom >OKSZ: Az árrésstop elérte célját, május végén kivezethető
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a május 8-án nyilvánosságra…
Tovább olvasom >Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >