Rekordárbevétel a Storcknál
22 százalékkal növelte a Storck Hungária Kft. nettó árbevételét 2006-ban – áll a cég június 14-én kiadott közleményében –, amely így meghaladta a 2,2 milliárd forintot. A vállalat nettó nyeresége több mint 42 millió forintra emelkedett.
– A számszerűsített siker elsősorban a hagyományosan jól sikerült karácsonyi szezonnak és a merci Petits új termékbevezetésének, valamint a Knoppers ostyaszelet jó szereplésének volt köszönhető – mondta Fábián János ügyvezető igazgató, aki a magyar piac mellett Románia, Macedónia és Bulgária piacaiért is felel.
A vállalat jótékony célokra is fordít bevételeiből, hiszen a Magyar Élelmiszerbank rendszeres támogatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Samsung bemutatja az új 9100 PRO SSD-jét, PCIe 5.0 támogatással
A Samsung 9100 PRO, a vállalat fogyasztói felhasználásra szánt SSD-kínálatának…
Tovább olvasom >Drágulnak a repülőjegyek a Ryanairnél, a Wizz Air Ukrajna visszatérésére készül
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary kedden Varsóban bejelentette, hogy idén…
Tovább olvasom >A CCC Group jelentős akvizícióval erősíti piaci jelenlétét
A CCC Group jelentős akvizícióval erősíti piaci jelenlétét: a vállalat…
Tovább olvasom >