Rekordárbevétel a Storcknál
22 százalékkal növelte a Storck Hungária Kft. nettó árbevételét 2006-ban – áll a cég június 14-én kiadott közleményében –, amely így meghaladta a 2,2 milliárd forintot. A vállalat nettó nyeresége több mint 42 millió forintra emelkedett.
– A számszerűsített siker elsősorban a hagyományosan jól sikerült karácsonyi szezonnak és a merci Petits új termékbevezetésének, valamint a Knoppers ostyaszelet jó szereplésének volt köszönhető – mondta Fábián János ügyvezető igazgató, aki a magyar piac mellett Románia, Macedónia és Bulgária piacaiért is felel.
A vállalat jótékony célokra is fordít bevételeiből, hiszen a Magyar Élelmiszerbank rendszeres támogatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >