Rekordárbevétel a Storcknál
22 százalékkal növelte a Storck Hungária Kft. nettó árbevételét 2006-ban – áll a cég június 14-én kiadott közleményében –, amely így meghaladta a 2,2 milliárd forintot. A vállalat nettó nyeresége több mint 42 millió forintra emelkedett.
– A számszerűsített siker elsősorban a hagyományosan jól sikerült karácsonyi szezonnak és a merci Petits új termékbevezetésének, valamint a Knoppers ostyaszelet jó szereplésének volt köszönhető – mondta Fábián János ügyvezető igazgató, aki a magyar piac mellett Románia, Macedónia és Bulgária piacaiért is felel.
A vállalat jótékony célokra is fordít bevételeiből, hiszen a Magyar Élelmiszerbank rendszeres támogatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elnyerte a Best Managed Companies minősítést a Vajda-Papír
Elnyerte a Best Managed Comapanies (Kiválóan Vezetett Vállalatok) minősítést Magyarország…
Tovább olvasom >Eke Angéla Alvószínháza egy estére az IKEA-ba költözött
Az IKEA új kampányának részeként egy különleges színházi élmény várta…
Tovább olvasom >Kávévilágnapi érdekességek, amiket nem tudtál a McCaféról
A McCafé az elmúlt 21 évben honosodott meg a magyar…
Tovább olvasom >