Rekordárbevétel a Storcknál
22 százalékkal növelte a Storck Hungária Kft. nettó árbevételét 2006-ban – áll a cég június 14-én kiadott közleményében –, amely így meghaladta a 2,2 milliárd forintot. A vállalat nettó nyeresége több mint 42 millió forintra emelkedett.
– A számszerűsített siker elsősorban a hagyományosan jól sikerült karácsonyi szezonnak és a merci Petits új termékbevezetésének, valamint a Knoppers ostyaszelet jó szereplésének volt köszönhető – mondta Fábián János ügyvezető igazgató, aki a magyar piac mellett Románia, Macedónia és Bulgária piacaiért is felel.
A vállalat jótékony célokra is fordít bevételeiből, hiszen a Magyar Élelmiszerbank rendszeres támogatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TikTok-láz Budapesten: sorban állnak a fiatalok a QQ Express ázsiai boltjaiért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >