Rekord számú vendégmegkeresést kezeltek a Tourinform irodák az idei év első három negyedévében
A Tourinform irodák idén szeptemberig több mint 1,5 millió vendégmegkeresést kezeltek, ami 200 ezerrel több, mint a tavalyi év ugyanezen időszakában. A november 5-én megrendezett Országos Tourinform Találkozón a hálózat fejlesztéseiről, a digitális tudatosság fontosságáról és a jövőbeli stratégiákról is szó esett – írja a Turizmus.com.
A rendezvény megnyitóján Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója elismeréssel szólt a Tourinform hálózat jelentőségéről, amelyet unikálisnak nevezett az európai turisztikai szektorban. Rámutatott, hogy a hálózat tagjai a hazai turizmus nélkülözhetetlen szereplői, akik közvetlen kapcsolatban állnak több ezer turisztikai szolgáltatóval, segítve a turisztikai kínálat széles körű elérhetőségét és versenyképességét.
Molnár Anita, a Tourinform koordinációs irodavezetője is beszámolt a hálózat sikereiről. Elmondása szerint az irodák teljesítményértékelő rendszere alapján a hálózat átlagos teljesítménye 2 százalékponttal nőtt az előző évhez képest, és az irodák közel egyharmada 90% feletti eredményt ért el, míg hat iroda 100%-os teljesítményt nyújtott. A jövőben célkitűzés, hogy a vendégelégedettséget digitálisan, rendszerszinten is nyomon kövessék.
A Tourinform irodák fejlődését az egymilliárd forintos kormányzati támogatás is segíti, amely 41 iroda számára nyújt forrást. Ennek eredményeként 16 iroda teljesen megújult, míg 25 további iroda jelentős fejlesztéseket hajthat végre a vendégélmény növelése érdekében.
A találkozón szakmai előadások is segítették a tourinformosokat abban, hogy lépést tartsanak a digitális fejlődéssel. Somló András, a Budapest Park innovációs menedzsere az MI turizmusmarketingben rejlő lehetőségeiről tartott előadást, míg Dr. Papp-Váry Árpád branding szakértő a célközönség pontosabb meghatározására ösztönözte a résztvevőket. Emellett a magyar EU-elnökség turisztikai rendezvényeinek eredményeiről, a Turizmus Ágazati Támogatási Program fejleményeiről és a „Magyarország Kincsei” ernyővédjegy rendszerről is tájékozódhattak.
A rendezvény keretében hagyományosan elismerésben részesítették azokat a kollégákat is, akik 5, 10, 15, 20 és 25 éve tevékenykednek a Tourinform irodákban, hozzájárulva a hálózat sikeréhez és a hazai turizmus fejlődéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Visit Hungary: az októberi Turizmus Summiton a turizmus jövőjéről tanácskoznak
Milyen lesz az utazás jövője? Milyen hatással van a mesterséges…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Repülőn is jöhet a bor Olaszországból
Jelentősen egyszerűsödhet a beszállás az olasz repülőtereken: az új generációs…
Tovább olvasom >További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >