Rekord számú vendégmegkeresést kezeltek a Tourinform irodák az idei év első három negyedévében
A Tourinform irodák idén szeptemberig több mint 1,5 millió vendégmegkeresést kezeltek, ami 200 ezerrel több, mint a tavalyi év ugyanezen időszakában. A november 5-én megrendezett Országos Tourinform Találkozón a hálózat fejlesztéseiről, a digitális tudatosság fontosságáról és a jövőbeli stratégiákról is szó esett – írja a Turizmus.com.
A rendezvény megnyitóján Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója elismeréssel szólt a Tourinform hálózat jelentőségéről, amelyet unikálisnak nevezett az európai turisztikai szektorban. Rámutatott, hogy a hálózat tagjai a hazai turizmus nélkülözhetetlen szereplői, akik közvetlen kapcsolatban állnak több ezer turisztikai szolgáltatóval, segítve a turisztikai kínálat széles körű elérhetőségét és versenyképességét.
Molnár Anita, a Tourinform koordinációs irodavezetője is beszámolt a hálózat sikereiről. Elmondása szerint az irodák teljesítményértékelő rendszere alapján a hálózat átlagos teljesítménye 2 százalékponttal nőtt az előző évhez képest, és az irodák közel egyharmada 90% feletti eredményt ért el, míg hat iroda 100%-os teljesítményt nyújtott. A jövőben célkitűzés, hogy a vendégelégedettséget digitálisan, rendszerszinten is nyomon kövessék.
A Tourinform irodák fejlődését az egymilliárd forintos kormányzati támogatás is segíti, amely 41 iroda számára nyújt forrást. Ennek eredményeként 16 iroda teljesen megújult, míg 25 további iroda jelentős fejlesztéseket hajthat végre a vendégélmény növelése érdekében.
A találkozón szakmai előadások is segítették a tourinformosokat abban, hogy lépést tartsanak a digitális fejlődéssel. Somló András, a Budapest Park innovációs menedzsere az MI turizmusmarketingben rejlő lehetőségeiről tartott előadást, míg Dr. Papp-Váry Árpád branding szakértő a célközönség pontosabb meghatározására ösztönözte a résztvevőket. Emellett a magyar EU-elnökség turisztikai rendezvényeinek eredményeiről, a Turizmus Ágazati Támogatási Program fejleményeiről és a „Magyarország Kincsei” ernyővédjegy rendszerről is tájékozódhattak.
A rendezvény keretében hagyományosan elismerésben részesítették azokat a kollégákat is, akik 5, 10, 15, 20 és 25 éve tevékenykednek a Tourinform irodákban, hozzájárulva a hálózat sikeréhez és a hazai turizmus fejlődéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Budapest és Eger vezetik a karácsonyi úti célok listáját a belföldi utazók körében
A Szallas.hu előfoglalási adatai szerint Budapest és Eger továbbra is…
Tovább olvasom >Bakancslista 2025: Országos Főzdetúra – ingyenes sörkóstolóval várják a sörkedvelőket
Egyedülálló kiadvány készült a sörkedvelők számára: a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági elismerést kapott a szegedi Proko Travel
A Proko Travel Kft., Szeged egyik vezető utazási irodája, nemrégiben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >