Rekord számú résztvevő a Coop Rally-n
Szeptember 17-én reggel Szegedről startol el a negyedik „Coop-rally a minőségi magyar élelmiszerekért” elnevezésű ügyességi autóverseny, amelyen 80 cég csapata vesz részt.
Az indulók a kiskereskedelmi piac 15, az élelmiszeripari 20-25 százalékát fedik le, 70 ezer munkavállalót képviselnek, és nagyjából 1000 milliárd forint összárbevételt tudnak felmutatni. Ilyen széles versenyzői köre még soha nem volt az immár hagyománnyá váló versenynek, melynek célja továbbra is a minőségi magyar termékek bemutatása és egyben a magyar termékek belföldi piacra jutásának segítése.
A Coop-csoport hagyományosan jó kapcsolatokat ápol a magyar termelőkkel, kínálatában 90 százalék feletti a belföldi termékek részaránya. Nem véletlen, hogy az agrártárca az eseményt indulása óta támogatja. Sirman Ferenc szakállamtitkár a Coop Rally sajtótájékoztatóján úgy vélte, hogy a magyar kereskedelem egyre inkább belátja, hogy a legjobb piac a belföldi piac, és a leggazdaságosabban a magyar piacról lehet beszerezni a termékeket. A Coop Rally elősegíti a minisztérium piacbővítő programját.
Murányi László, a Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója beszámolt róla, hogy a csoport a jelenlegi gazdasági helyzetben is eredményes. Tavaly 440 milliárd forintról 500 milliárd forintra nőtt az összforgalma, a hálózat közel 3000 tagúra bővült, s a csoporthoz tartozó nagykereskedelmi egységek, illetve központok összesen 5000 boltot látnak el élelmiszerrel és napi fogyasztási cikkel.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >