Rekord számú nevezés a legrangosabb hazai reklámfesztiválon
Lezárult a 13. Arany Penge Kreatív Fesztivál zsűrizése. A legrangosabb hazai reklámfesztiválra idén rekord számú, közel 300 nevezés érkezett, melyből az elismert hazai reklámszakemberekből, független kommunikációs szakértőkből és ügyfelekből álló 50 fős előzsűri 153 alkotást juttatott tovább, majd további kizárások után
145 shortlistes alkotás versenyezhet tovább a végső díjakért.
A döntőbe jutott ügynökségek közül a legtöbb shortlistre jutott alkotással az ACG (15), a Laboratory Ideas (14) és a DDB (13) versenyez. Az élmezőnyben van még a kirowski Isobar, a Café Communications és a Cluso.
Az idei versenyre 15 kategóriában lehetett nevezni. A legtöbb, 23 rövidlistás pályamunka Filmes megoldások kategóriában született. Digitális megoldások kategóriában 18, míg Rendezvényes megoldások kategóriában 16 nevezés került döntőbe. Emellett Társadalmi célú és Integrált megoldások kategóriában is szép számban talált kiváló teljesítményeket a zsűri.
Megrendelői oldalról szemlélve az alkotásokat a Magyar Telekom, a Vodafone Magyarország és Porsche Hungaria kampányok szerepelnek legtöbbet a listán, de az Extreme Digital és a Kraft Foods is bőségesen ellátta feladattal az ügynökséget – a nevezett és shortlistre került alkotások tanúsága alapján. Több olyan kampány is volt – a Sió Megszállottak, a Café Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál, Elektromos Dobozok és a Zöld Pardon Forever – amelyek több kategóriában is rövidlistára kerültek.
A díjátadó 2012. május 25-én pénteken a Dürlin rendezvényközpontban kerül megrendezésre. (mfor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Üzleti tervezéshez egy kis segítség
A CEONET Klub és az Egyensúly Intézet újabb közös eseményre…
Tovább olvasom >Európai küldöttséget látott vendégül az NFFT és a BCSDH
Milyen európai szintű együttműködések segíthetik az európai és a hazai…
Tovább olvasom >Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >