Rekord számú látogató és rekordnyereség a Sziget Fesztiválon
Az econet.hu Rt. beszámolója szerint a Sziget Fesztiválon rekordszámú, 390 ezer látogató vett részt. A fesztivál a szponzorációs bevételek visszaesése ellenére kb. 150 millió forintot meghaladó plusszal zárt, ez 50 százalékos növekedés 2008-hoz képest.
A 2009. augusztus 11-én megrendezésre került Zene a Rasszizmus ellen című programsorozat ugyanakkor nem termelte ki a ráfordításokat, így az némiképp csökkenteni fogja a Fesztivál pozitív eredményét.
A Sziget Fesztivál zárásával véget ért a Sziget Kft. nyári fesztiválszervező munkája, ősztől a cég a jövő évi rendezvényeket készíti majd elő. Az idei szezon rendezvényei (T-Home Gyerek Sziget, Volt Fesztivál, Balaton Sound, Félsziget Fesztivál, Zene a Rasszizmus ellen, Sziget Fesztivál) az előzetes kalkulációk szerint összességében 350-400 millió forint körüli eredményt termeltek, ami jól mutatja, hogy a Sziget Kft. üzleti modellje a gazdasági válság körülményei között is működőképes – írja a TőzsdeFórum Online Gazdasági Magazin.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >