Rekord számú látogató és rekordnyereség a Sziget Fesztiválon
Az econet.hu Rt. beszámolója szerint a Sziget Fesztiválon rekordszámú, 390 ezer látogató vett részt. A fesztivál a szponzorációs bevételek visszaesése ellenére kb. 150 millió forintot meghaladó plusszal zárt, ez 50 százalékos növekedés 2008-hoz képest.
A 2009. augusztus 11-én megrendezésre került Zene a Rasszizmus ellen című programsorozat ugyanakkor nem termelte ki a ráfordításokat, így az némiképp csökkenteni fogja a Fesztivál pozitív eredményét.
A Sziget Fesztivál zárásával véget ért a Sziget Kft. nyári fesztiválszervező munkája, ősztől a cég a jövő évi rendezvényeket készíti majd elő. Az idei szezon rendezvényei (T-Home Gyerek Sziget, Volt Fesztivál, Balaton Sound, Félsziget Fesztivál, Zene a Rasszizmus ellen, Sziget Fesztivál) az előzetes kalkulációk szerint összességében 350-400 millió forint körüli eredményt termeltek, ami jól mutatja, hogy a Sziget Kft. üzleti modellje a gazdasági válság körülményei között is működőképes – írja a TőzsdeFórum Online Gazdasági Magazin.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >