Rekord mennyiségű magyar gyümölcsöt dolgozott fel a RAUCH Hungária 2012-ben
A RAUCH Hungária a most véget érő gyümölcs-feldolgozási szezon során rekord mennyiségű, közel 150 000 tonna magyar gyümölcsöt vásárolt és dolgozott fel budapesti és nyírmadai gyárában. A feldolgozott gyümölcsök 90%-a alma, mely a gyümölcslevek közül a magyar fogyasztók egyik kedvenc íze. A 100%-os almalé márkák között piacvezető* Happy Day termékeket a RAUCH közel két évtizede kizárólag hazai almából készíti.
A RAUCH magyarországi leányvállalata 1993 óta működik hazánkban, a termékeik mindig a magyar gazdák szaktudását ötvözik a RAUCH gyümölcsfeldolgozásban szerzett tapasztalatával. A RAUCH Hungária elsősorban magyar termelőktől magyar gyümölcsök feldolgozásával készíti gyümölcsleveit a hazai és a regionális piacra.
A jövőre 20 éves RAUCH Hungária a legnagyobb hazai gyümölcsfeldolgozó a gyümölcslégyártó vállalatok között. 2012-es várható árbevétele meghaladja a 20 milliárd forintot melynek több mint fele az export-értékesítésből származik.
A november végén záródó gyümölcs-feldolgozási szezonban a RAUCH Hungária közel 150.000 tonna magyar gyümölcsöt dolgozott fel. Ennek 90%-át az alma tette ki, ezen kívül még meggyet, őszibarackot, bodzát, egrest, szedret, piros- és feketeribizlit is feldolgozott a vállalat. A cég így magyar alapanyagokból állítja elő a Happy Day, Bravo, Yippy és Limessa márkák alatt forgalmazott gyümölcsleveinek jelentős részét, mely termékek magyarországi értékesítése az idén 10%-kal nőtt. A magyar piac mellett a RAUCH további 30 országba exportálja a hazánkban gyártott gyümölcsleveket.
A RAUCH a közel 20 év alatt több mint 15 milliárd forint összértékű beruházást hajtott végre budapesti és nyírmadai telephelyén, és folyamatosan növelte a feldolgozott magyar gyümölcs mennyiségét. A vállalat évről évre egyre több beszállítótól vásárol fel hazai gyümölcsöt, 2012-ben már több mint 800 magyar termelővel áll kapcsolatban. A RAUCH Hungária közel 300 saját hazai alkalmazottat foglalkoztat, emellett a 800 termelőn keresztül, több ezer családnak ad biztos megélhetést.
* Forrás: Nielsen Kiskereskedelmi Index, Teljes Magyarország piacon 2011 augusztus-2012 július időszakban, értékbeni eladások alapján a Nielsen által kialakított 100%-os almalé szegmensen
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >