Rekord karácsonyi forgalomra számít a Lidl az Egyesült Királyságban
A Lidl idén rekord karácsonyi forgalomra számít az Egyesült Királyságban, a vásárlók száma csak az elmúlt hat hétben 11%-kal nőtt.
A német diszkontlánc szerint a vásárlók már szeptemberben elkezdték a karácsonyi készülődést, amit jól mutat, hogy az üzletekben másodpercenként két darab fogy a klasszikus karácsonyi édességből, az eredetileg darált marhahússal, majd később gyümölccsel töltött kosárkából.
A lánc jelentős keresletről számolt be az ajándék- és ünnepi termékek iránt is, különös tekintettel a karácsonyi hógömbökre, melyekből minden másodpercben elad egyet az értékesítés november elejei kezdete óta.
A vállalat közölte, hogy várakozásai szerint az időszak legforgalmasabb napja december 22-e lesz, amikor több mint 2 millió vásárló tér majd be valamely Lidl-üzletbe, megelőzve ezzel az idei év eddig legforgalmasabb napját, a Húsvét vasárnapot, amelyen 13%-kal nőtt a vásárlók száma az egy évvel korábbihoz képest.
A Lidl GB vezérigazgatója, Ryan McDonnell elmondta:
– A karácsony izgalmas időszak a kiskereskedelemben és különösen a Lidlnél, ahol kollégáink és beszállítóink nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy vásárlóink a legjobb minőségű szezonális termékekhez juthassanak hozzá.
Az elmúlt év kihívásai ellenére a Lidl vezetője úgy látja, hogy a vásárlók már szeptember óta karácsonyi hangulatban vannak, amikor is az első karácsonyi termékek megjelentek az üzletekben. Mint jelezte, az elmúlt hat hétben jelentősen megugrott a vásárlók száma, és úgy tűnik, hogy a háztartások már jóval az ünnepek előtt megkezdték a készülődést.
A Lidl a múlt héten jelentette be újítását, miszerint a By Rotation alkalmazással karácsonyipulcsi-kölcsönzőt indított, amelyből származó nyereségét az NSPCC-nek ajánlja fel.
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >Szépségipari nagyvállalkozó mentené meg a The Body Shop-ot
Mike Jatania vállalkozó, aki kozmetikai márkák építésével szerezte vagyonát, arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >