Rekord karácsonyi forgalomra számít a Lidl az Egyesült Királyságban
A Lidl idén rekord karácsonyi forgalomra számít az Egyesült Királyságban, a vásárlók száma csak az elmúlt hat hétben 11%-kal nőtt.
A német diszkontlánc szerint a vásárlók már szeptemberben elkezdték a karácsonyi készülődést, amit jól mutat, hogy az üzletekben másodpercenként két darab fogy a klasszikus karácsonyi édességből, az eredetileg darált marhahússal, majd később gyümölccsel töltött kosárkából.
A lánc jelentős keresletről számolt be az ajándék- és ünnepi termékek iránt is, különös tekintettel a karácsonyi hógömbökre, melyekből minden másodpercben elad egyet az értékesítés november elejei kezdete óta.
A vállalat közölte, hogy várakozásai szerint az időszak legforgalmasabb napja december 22-e lesz, amikor több mint 2 millió vásárló tér majd be valamely Lidl-üzletbe, megelőzve ezzel az idei év eddig legforgalmasabb napját, a Húsvét vasárnapot, amelyen 13%-kal nőtt a vásárlók száma az egy évvel korábbihoz képest.
A Lidl GB vezérigazgatója, Ryan McDonnell elmondta:
– A karácsony izgalmas időszak a kiskereskedelemben és különösen a Lidlnél, ahol kollégáink és beszállítóink nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy vásárlóink a legjobb minőségű szezonális termékekhez juthassanak hozzá.
Az elmúlt év kihívásai ellenére a Lidl vezetője úgy látja, hogy a vásárlók már szeptember óta karácsonyi hangulatban vannak, amikor is az első karácsonyi termékek megjelentek az üzletekben. Mint jelezte, az elmúlt hat hétben jelentősen megugrott a vásárlók száma, és úgy tűnik, hogy a háztartások már jóval az ünnepek előtt megkezdték a készülődést.
A Lidl a múlt héten jelentette be újítását, miszerint a By Rotation alkalmazással karácsonyipulcsi-kölcsönzőt indított, amelyből származó nyereségét az NSPCC-nek ajánlja fel.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >