Reklámoffenzívát indított a Pepsi
Nagy offenzívába kezdett a Pepsi: az első negyedévben 25 százalékkal többet költött reklámra, mint egy évvel korábban.
A marketing-kampány része annak a nagy átalakítási programnak, amely egyébként jelentős költségcsökkentéssel és leépítéssel is jár: 8.700 munkahely szűnik meg, ez a társaságnál dolgozók mintegy 3 százaléka.
Miközben a Coca-Cola hat százalékkal növelte bevételeit az első negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, a Pepsi csak 4 százalékkal, 12,4 milliárd dollárra, elsősorban az áremeléseknek köszönhetően.
Az adózott eredmény 1,13 milliárd dollár, részvényarányosan 71 cent volt, tavaly január-március között 1,14 milliárd, 71 cent.
Ugyanebben az időszakban a Coca-Cola Enterprises 109 millió dollár, egy részvényre vetítve 35 cent adózott eredményt ért el az egy évvel korábbi 106 milliót, 31 centet követően. Az értékesítési árbevétel 1,3 százalékkal 1,87 milliárd dollárra nőtt. (MTI-Eco, metropol.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Első otthon kétlábúnak és négylábúnak is – a gazdik közül a fiatalok választják leginkább a kölyökállatokat
Augusztus második hetében a fiatalok nehézségeire és a hontalan állatok…
Tovább olvasom >Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >