Reklámoffenzívát indított a Pepsi
Nagy offenzívába kezdett a Pepsi: az első negyedévben 25 százalékkal többet költött reklámra, mint egy évvel korábban.
A marketing-kampány része annak a nagy átalakítási programnak, amely egyébként jelentős költségcsökkentéssel és leépítéssel is jár: 8.700 munkahely szűnik meg, ez a társaságnál dolgozók mintegy 3 százaléka.
Miközben a Coca-Cola hat százalékkal növelte bevételeit az első negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, a Pepsi csak 4 százalékkal, 12,4 milliárd dollárra, elsősorban az áremeléseknek köszönhetően.
Az adózott eredmény 1,13 milliárd dollár, részvényarányosan 71 cent volt, tavaly január-március között 1,14 milliárd, 71 cent.
Ugyanebben az időszakban a Coca-Cola Enterprises 109 millió dollár, egy részvényre vetítve 35 cent adózott eredményt ért el az egy évvel korábbi 106 milliót, 31 centet követően. Az értékesítési árbevétel 1,3 százalékkal 1,87 milliárd dollárra nőtt. (MTI-Eco, metropol.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >