Reklámmogyoró
Egy-egy jó vendéglő vagy szórakozóhely vendégei fizetőképes célcsoportja lehetnek cégek termékeinek vagy szolgáltatásainak, őket azonban nem könnyű úgy elérni, hogy a direkt reklámot se ők, se a vendéglátós ne érezze túlságosan zavarónak. Egy innovatív német vállalkozás olyan grátisz rágcsálnivalóval oldotta meg a helyzetet, amelynek dobozára (fedlapjára és oldalára) tetszőleges reklámanyag nyomtatásának lehetőségét kínálják.
Az új, kreatívan alakítható reklámhordozó „multihasznos”: a vendégek örülnek az ingyenes figyelmességnek, a vendéglátósnak nem kerül pénzébe az amúgy a szomjúságról is gondoskodó sós „ház ajándéka”, a hirdetés pedig – előzetes kutatások szerint – adagonként átlag 3,1 vendéghez jut el, akik körülbelül 6-8 percig vannak kontaktusban a reklámüzenettel. A reklámmogyorót (és vegyes rágcsálnivalókat) jelenleg 20 és 40 grammos kiszerelésben készítik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Balatoni Turizmus Szövetség: kiemelkedő forgalomnövekedést hozhat a húsvéti hosszú hétvége a Balaton régióban
A szállodák előfoglalási adatai szerint a Balaton régió turizmusában kiemelkedő…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Addikció – A nap képe
Mosd ki a szádat szappannal – büntették sokévtizede a csúnyán…
Tovább olvasom >