Reklámmogyoró
Egy-egy jó vendéglő vagy szórakozóhely vendégei fizetőképes célcsoportja lehetnek cégek termékeinek vagy szolgáltatásainak, őket azonban nem könnyű úgy elérni, hogy a direkt reklámot se ők, se a vendéglátós ne érezze túlságosan zavarónak. Egy innovatív német vállalkozás olyan grátisz rágcsálnivalóval oldotta meg a helyzetet, amelynek dobozára (fedlapjára és oldalára) tetszőleges reklámanyag nyomtatásának lehetőségét kínálják.
Az új, kreatívan alakítható reklámhordozó „multihasznos”: a vendégek örülnek az ingyenes figyelmességnek, a vendéglátósnak nem kerül pénzébe az amúgy a szomjúságról is gondoskodó sós „ház ajándéka”, a hirdetés pedig – előzetes kutatások szerint – adagonként átlag 3,1 vendéghez jut el, akik körülbelül 6-8 percig vannak kontaktusban a reklámüzenettel. A reklámmogyorót (és vegyes rágcsálnivalókat) jelenleg 20 és 40 grammos kiszerelésben készítik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >