Reklámmogyoró
Egy-egy jó vendéglő vagy szórakozóhely vendégei fizetőképes célcsoportja lehetnek cégek termékeinek vagy szolgáltatásainak, őket azonban nem könnyű úgy elérni, hogy a direkt reklámot se ők, se a vendéglátós ne érezze túlságosan zavarónak. Egy innovatív német vállalkozás olyan grátisz rágcsálnivalóval oldotta meg a helyzetet, amelynek dobozára (fedlapjára és oldalára) tetszőleges reklámanyag nyomtatásának lehetőségét kínálják.
Az új, kreatívan alakítható reklámhordozó „multihasznos”: a vendégek örülnek az ingyenes figyelmességnek, a vendéglátósnak nem kerül pénzébe az amúgy a szomjúságról is gondoskodó sós „ház ajándéka”, a hirdetés pedig – előzetes kutatások szerint – adagonként átlag 3,1 vendéghez jut el, akik körülbelül 6-8 percig vannak kontaktusban a reklámüzenettel. A reklámmogyorót (és vegyes rágcsálnivalókat) jelenleg 20 és 40 grammos kiszerelésben készítik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >Új Guinness rekord: 112 méteres Dobos-torta készült!
Guiness rekordot döntöttek a Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum Dobos C.…
Tovább olvasom >Az MVI ismét a TOP10 legbefolyásosabb szakmai szervezet között
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete (MVI) 2025-ben ismét bekerült a turizmus…
Tovább olvasom >