Reklámmogyoró
Egy-egy jó vendéglő vagy szórakozóhely vendégei fizetőképes célcsoportja lehetnek cégek termékeinek vagy szolgáltatásainak, őket azonban nem könnyű úgy elérni, hogy a direkt reklámot se ők, se a vendéglátós ne érezze túlságosan zavarónak. Egy innovatív német vállalkozás olyan grátisz rágcsálnivalóval oldotta meg a helyzetet, amelynek dobozára (fedlapjára és oldalára) tetszőleges reklámanyag nyomtatásának lehetőségét kínálják.
Az új, kreatívan alakítható reklámhordozó „multihasznos”: a vendégek örülnek az ingyenes figyelmességnek, a vendéglátósnak nem kerül pénzébe az amúgy a szomjúságról is gondoskodó sós „ház ajándéka”, a hirdetés pedig – előzetes kutatások szerint – adagonként átlag 3,1 vendéghez jut el, akik körülbelül 6-8 percig vannak kontaktusban a reklámüzenettel. A reklámmogyorót (és vegyes rágcsálnivalókat) jelenleg 20 és 40 grammos kiszerelésben készítik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >